har ni hittat något snyggt till höst?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500D

ni har väl inte missat detta? finns jätte mycket, som jag vill ha nu. men tror du jag får min lön nu? nej, det får inte jag. vill ha den nu nu nu, men måste vänta i agusti. (lite små drygt) om inte min söta pappa kan vara snäll mot mig och lägga ut lite saker. har ni hittat något, eller ni kanske inte kollat. (ni kan kolla på deras hemsida med)

just nu sitter jag och kollar efter kläder, och det är inte bra. (för jag vill bara, ha allt nu)
fler sidor där det finns snygga höst kläder?

Kommentarer

ja det har jag!

sv:ok;)

Vad gillar du mest att fotografera? :)

Har också hittat snygga kläder osv. Men får inga pengar alls på typ 2-3 månader =P



Kramis

nej :/ jag har hittat jätte mycket! bland annat den tröjan ja la in i det senaste inlägget :)

jag har tittat på massa snyggt i höst men inte köpt så mycket precis.. :Pok, jag ska träffa en kompis på stan! :D

sv: jo dt är bra :D

Fin blogg! :D



Följa varandra med bloglovin? :). Svarea genom att skicka en kommentar till min blogg <3

sv: Människor är härligt att fotografera! Jag gillar att ta kort på vatten. Helst i rörelse och snyggt ljus :)

:)!

sv:ja!:D

jo, köper nog i höst, har inte pengar nu... men ska nog pröva idag! :D

Mjoo, men så är det att vara arbetslös och inte få pengar från soc =P Nåja det löser sig säkert.



Kramis

sv:hehe!:P

Svar: Tack :)

hehe :)

nej faktiskt inte har du regn?=)

jag har precis ätit frukost, är allt bra? :)

snögg chey :O

sv: Tack :D <3

Hittat några fina kläder? :) Va med i vår Veckans blogg, You will love it / tvillingarnas värld :)

haha :)

Okej,slappa!:)<3

ska nog beställa hem katalogen :D

hehe, jajamän..xD

nej nu ska jag ta och fota dagens outfit och försöka få upp den! :D

= P

hittade faktiskt jättemycket denna gången! :)

sv: jag med :)

Planer för idag? :D

rösta på mig så är du supersnäll!

och jag kan länka dig om du vill? :)

gå in på den här sidan och rösta http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7872

och skriv till mig om du har röstat så kan jag länka dig och så :D

sv: vad ska du göra idag:D

ok:P

Allt bra med dig?:)

Du tar så fina bilder vännen!

Vad gör du denna dag?:D har du också regn och rusk?

lyssnar på musik, själv? :)

SVAR:

det är bra! :D

härligt, jag vet inte riktigt ;) är allt bra? :)

Vad tycker du om bilden på Melvin?:)<3

sv: okej va bra :)

det är bra med mig också :)

svar; kan förstå det :D , pizza smakar alltid i munnen (a)

ja jag har hittat en massa snyggt till hösten (:

sv:okej shoppa tror ja!:D

Fett fin blogg du :)!

okej^^

så lite så vännen! vad fick dig att böra fota?:-)

jaha så trevligt! jo det är fint med mig med :D

sv: yes :)

sv:ja!;)

Tack!:)<3

när jag har svarat klart på kommentarerna ska jag lägga upp dagens outfit! Kolla gärna in och säg vad du tycker...Lyckas alltid ha jackan samtidigt som någon annan men det är inte så konstigt då typ alla har den!

ska göra idag då?

de fanns en hel del i den katalogen..

sovit gott? :)

Händer nu?:)

har hittat för mkt i den katalogen ja vill ha :O (A)

dudå?(: <3

Okej,jag väntar på att maten ska bli klar!:)<3

tack finaste sötnos! :) höres senare! :D

SVAR; godmorgon :)<3

Japp,vad blev det för mat?:)

jag ska nog bara vara med kompisar :)

sv: hahaha jag minns inte heller... va ju typ en månad sen :)

SVAR; haha ja typ :$

härligt med höstkläder men lite deprimerande att hösten snart är här haha xD

Det finns en del i katalogen jag vill ha :) Jätte fin blogg! ha en bra dag :)

sv: allt bra idag då? :;)

Fin blogg! :D



Kolla på min blogg? =D



josefinagnes.blogg.se

josefinagnes.blogg.seb

sv: Oh, tack så mycket :) glädjer mig att höra! Den var rätt dyr ;) <3

sv: händer sen då?:)

Okej,stuvade makaroner och köttbullar!:D

jag har hittat en massa snyggt i H&M katalogen som jag vill ha! ^^ :)

Sv: Yes :)

SVAR; hahahah xD

svar; ja :) sovit gott? :D

åå det finns så mycket snyggt nu till hösten!! :)



snygg design :)

jag har en fråga! hur får du menyn sådär "uppdelad" i olika bokar om du förstår mig? :) Kram

Jo,det var det!:)<3

jag har hittat massa snyggt i den där katalogen :d men mest accessoarer hihi (a)

Jo, lite grann har man väl hittat smak för.. men har du märkt att det är väldigt inne med rosabeige och mörkgrönt?

Har det kommit ut en ny H&M katalog?

ahha, ja har kollat i den hela dagen! :D

btw, du äe på 12;e plats. men de har du nog redan sett ;)

det finns ju för mycket fint man vill ha :p

Lite små trist ändå att se höstkatalogen komma, då vet man att sommaren snart är över :/

kram

ååh skulle lätt kunna köpa allt i hela tidningen! men de transparenta tröjorna är något jag ska köpa iaf (y)

Jag tycker faktiskt det är väääldigt dåligt men snygga saker till höst, därför fyndar jag massa kläder nu som jag ska lysa upp den gråa, trista hösten med. Nej tack till tråkiga kläder!:D

Ja det fanns en massa snyggt :)



btw: din blogg är jättebra!























Follow my on Bloglovin







Trackback