jag svara på alla kommentarer

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Erik Grönwall
kamera: Lumix (min förra)

varför svara du aldrig på mina kommentarer?
jag svara på alla som jag få, men vissa kanske tar ett längre tid för att få dom svarade. men jag får hur många kommentarer som helst som jag vill svara på, men dom är inte rätt adress på. ibland brukar jag kunna vara duktig och klura ut felet, men inte på alla. så innan ni kommenterar kolla eran blogg adress, så lovar jag att du får ett svar. så vad väntar du på lämna ett spår i bloggen.

ligger i sängen och väntar på att pappa ska komma, så jag kan ringa mitt jobb. (och höra om jag ska jobba eller inte) när vi började jobba skulle dom ringa, men det gör dom inte som igår. då fick jag ringa och fråga fast dom skulle ringa och säga nej det regnar du behöver inte jobba. för dom vet att man har en bit att ta sig.

bilden är från Rixfm 2010♥

Kommentarer

okej vad härligt:D

idag så blire en städar,fixar dag hemma(:

Svar: Ja, tycker allt att det kan vara sol!

SVAR:

japp! får jag fråga dig en sak? När du har tagit kort på ngt med blixt.. med din systemkamera alltså, har det hänt att det kommer typ "andar" sånna där runda prickar eller vad dom kallar det!

Japp,bara regn:/ Hos dig så?:)

SVAR; jaa :)

allt vä?:D

SKOJAR DU MED MEJ ? :o

sv; Jag märkte de, konstigt att det inte gick. ):

funkar det nu?

sv:har precis ätit sjdå?:)

nice:D^

sv: igår köpte jag en spegel!

vad ska du göra idag då?

kraam. =)

okii :)

Kan tänka mig det. :)



om du vill kan vi följa varandra via bloglovin? vore kul. :)

vilken fin blogg du har! :)

jag har bloppis just nu så kika gärna in och kolla om du gillar något kram!

Cool bild! :D



Vill du bli veckans blogg? :) Klicka isåfall här: http://jennyander.webblogg.se/2010/july/veckans-blogg.html



Kram! :)

Sv: man tackar!

HEEEJ ALLA!!!!



Kan ni hjälpa mig!!! Jag försöker få min DRÖMKILLE! DEDE!

Han kan inte ens ha bilder längre för tjejer är helt kära i han och stalkar honom till fotbollsmatcherna!!



Skriv i inlägget "Dede dissar Sara Bill" att han borde ge mig en ANDRA CHANS!!!



Help me out!!!!! Han är helt OTROLIGT VACKER och finns ingen som han!

Helt OBESKRIVLIG KILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

jag har också jätte många som skriver sin blogg adress fel sen så går det inte att gissa sig fram vad det kan vara..

hon e finast :D

Så bra, med mig är det bara bra ! :)

hur är det med dig idag ?:D

Fin blogg du har =D



Idag är sista chansen att vara med och tävla om massor med gratis trafik till din blogg ;)



700 unika besökare lottas ut till en lycklig vinnare. Vill du få en välbesökt blogg så kan du kika in på http://idiotenstankar.se för att veta hur du ska göra =P

Jag var också på Rix FM festivalen :D Den var grym!

tack så mkt sötis :) kul att du tyckte till!

http://idaahlseen.blogg.se

jag länkar alla som röstar på min sko , skriv en liten komenar om du har röstat :P

sv: visst var det:)

dom hade in fått in kläderna på bikbok här i uppsala än! även fast det stog i affärerna nu på hemmsidan :S hm fast jag köpte lite annat på stan idag iallafall



/Shoppaholly

Vad bra <3

allt bar med dig??<3

sv: jadå, hur är det med dig då=)?

okii vad bra<3

allt bar med dig??

sv; jag förstår de !:D

sv: Vad bra!

han har jag kramat (a)

ja, det har jag absolut :)



Andra inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA uppe i bloggen nu :) Vad tycker du? :)

Sv: Haha jo det var himla dyrt ;)

fårösund :D vart i gotland bor du? <3

Det kan vara svårt ibland att lista ut vart man ska svara då http adressen inte är korrekt... :) Erik grönwall har en jäkla bra röst. Vad brukar du annars lyssna på? :)

Fin bild på söta Erik!:D <3

åååh, jag diggar bilden! den var bra ju :D

sv: sweet! Var inte det en bok som hette jorden runt på 80dagar förresten? :P♥

sv: Haha :D

ja! :)

Hej! Är nu hemma från köpcentret! Allt bra? :)

frågestund på bloggen, från barndom till sexliv, familj, vänner,intressen,svarar på allting. ;)

va jobbar du med?:)

fin bild!

hej allt bra?:).



svara gärna på dages fråga som du hittar på min blogg som handlar om touch mobiler.

kram!

Nu kan du tävla om snygga halsband på bloggen min om du känner för det :)

Vad har du för dig då? :)

Gör du nu?:)<3

Sv: yääääääää :D

Det är duktigt av dig att svara på alla, du som får hur många som helst! :)



ERIK är en bra grabb det där, som artist vill säga för mer vet ja ju inte. höhö

sv. (:

Samma här :)

vad gör du??

sv: okejokej :D

Fint bilde;)

hehe likadant med kommentarerna här:P

Vill också se Erik Grönvall!

sv: ja kul är det faktiskt:D om man bortser från att man blir trött och förvirrad när man ser för många saker. Vi ska dock inte ta med oss allt. Bara den minsta delen.

okej:D jag gillar nog också den första mer. Förut visste jag inte men det är för att skärpan blev bättre.

hahaha:D härligt.

okej ;d

Erik Grönwall är så söt! <3

Det blev en fin billd på han :)

Vad fin blogg du har! Dina bilder är super snygga ju!

Snygg bild! Vart såg du han?(: Man får så många awesome bilder på honom! Kolla gärna in mina, om du känner för det(: såg han på landskrona karnevalen, rix fm kalmar, rix fm malmö (:

Åh har du träffat han när & var?:)

ser oxå att du träffa tove ;o vart?

gahs saknar erik.























Follow my on Bloglovin







Trackback