jobbar fram till torsdag sen är jag glad!



foto: Beatrice jakobsson (jag)
kamera: canon 500d + stativ

yes, nu har man fått i sig lite mat och nu orkar man hela kvällen. och dagen, för jag ska ännu jobba. men det börjar närma sitt slut. för jag fick byta vecka med moa så jag jobbar bara tills torsdag sen slipper jag mitt äckliga jobb. (ni som undra finns det ett inlägg längre ner) och det är varmt ute, och ska blir riktigt skönt med en cykel tur. datan följer med, efter som ronja och lowisa kommer inte förän fem.

senare cyklar vi till fidepuben (7 km) där ett band som heter pumpbolaget spelar. det ska bli riktigt kul, det bästa med fidepuben eller vad säger ni gotläningar? nu kör vi ikväll, men jag hör av mig innan jag cyklar iväg ikväll. (och senare får ni se min outfit)

nu cyklar jag iväg till jobbet, vi hörs senare på jobbet (yy)

Kommentarer

Sv: yäää!

sv; tjänar du bra då? :)

sv:tråkigt? ;)

Aa :)<3

åh mums!

sv: härligt :) jodå det är bra med mig också :) vad har du för dig en dag som denna då? :)

sv: jo precis :

sv: hehe okej :)

jag skall göra ett inlägg om hur jag fotade rosen, kommer snart (inom några dar) :) håll utkik! :D

tack snälla för din röst! :D<3

Yes = )

Hej!



Å det blir härligt efter ditt jobbslut! Ni får ha det så mysigt=)

Det var kul på vår lilla semester men tråkigt med vädret.

Vi kom hem i går och åkte i förrgår så det var en liten minisemester=)

Kram

så lite så;D<3

tack sötnos! :D

jo allt är bra med mig :)



Det är väl bara vädret utomhus som gör en lite deppig..



Men annars är det väl bra :D

vara med kompisar! :)

hehe :)

ha en bra dag gullet! :)

sv: Tackar tackar! :D

söt blogg! :D

Vad gott det ser ut, :D

sv: tycker du :) jag tycker inte det är så långt:P

De där e så jävla gött :O

skönt när man är ledig sen :D vad är det för något på bilderna? :O

Ha en toppen bra start på fredagen!

Jag har börjat fundera på om jag ska införskaffa ett stativ och vill ha tips om bra stativ, så undrar vad du har för nåt och vad du tycker om det? :)

lycka till på jobbet dårå:)

sv: så lite så :)

haha tack så mycket



/Shoppaholly

sv. tack, fin header :)

Har fått en ny somrig design, vad tycker du om den? :)

sv: okej :D dricker kaffe och lyssnar på musik.

Ny design uppe, vad tycks? :D

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Jo!:)<3

Kanske inte världens roligast jobb, men man får pengar! =)

Sv: tack så mycket! :D :D

vad bra! :D jo det är bra med mig :)

du tar riktigt fina bilder! (:

fin blogg:)

Åh , nu gjorde du mig JÄTTE hungrig! :'O

Åhneej! Gud va sugen jag vart på potatisbullar, var fan nog ett år sedan jag åt det! Måste springa till Ica och handla :o

SVAR; gör du? =)

det där såg gott ut! :)

Hoppas du har bättre väder än jag och att du får en toppen bra dag:)



Allt bra?

asso bara en sak.

jag diggar din blogg !

Har följt den ganska länge..

Kanske följa mej med ?

Och länka varandra ?



Puss och Kram ♥

Sv;

jag är inte så social med att kommentera.

Men jag har kommit på att man vill ju ha kommentarer, då får man även ge kommentarer.

Så jag ska börja kommentera för fullt !



Kram ♥

sv; ja det är perfekt! :)

åh tack så mycket =)

Det är bra tack :D Själv? Gott det såg ut på bilden! :)

MUMS!

allt bra?=)

vad har du för planer för helgen då?:)

Okej,kolla min blogg ikväll och se om det var du som vann!:)

Sv: Okej låter bra, jo de är bara toppen! :)

kram

sv; haha ja!;)



gud, nu blev jag hungrig:((a) haha

vad jobbar du med? (:

Okej!:)<3

sv; så lite så. :D

SVAR: bara bra:)

hej, vad gör du ? :D

Ha det så trevligt på jobbet :)



Sv; ja det är dem verkligen :)

jodå det är bra:)

detsamma, har du gjort nått kul idag då?=)

sv;

jadå (:

sv; :)

tacktack! :D

sv: okej ;P kul? (:

hahaha kulXD^^

muums :)

sv; Tack & detsamma :)

Sv; så lite så :)

åh fyfan va gott!

äre där potatisbullar? (eller vare kallas)

min favoritmat fan, iafl i skolan!♥

så liteså:D

SV; Visst är den snygg :D

svar; jo jag sov skit bra :)

ha så roligt på jobbet (y'

hej, fin blogg du har. hur har din dag varit? kram

japp:)

hahahaXD du kan följa min ifa du vill(:<333

hej allt bra med dig?

Nu har min kära vän släppt in en ny låt, cheka in min blogg och släng in en kommentar om vad du tycker om låten.

Kram

Gör du?:)<3

ha en bra dag! :) och var gärna med i min tävling!

fina bilder :D

Okej,jag ska ut och kolla vad jag kan hjälpa pappa med på gården!:)<3

gott med mat!

får nt. är 15 :D

sv; :D



händer något kul ikväll?

:D nu blev jag hungrig

Hej, allt bra med dig? Gud vilken fräsh blogg föresten!

Nice blogg duhar! riktig fina foton! :D



allt bra?

gillar dua att laga mat?

Ser gott ut :D allt bra annars?























Follow my on Bloglovin







Trackback