mot jobbet, och hemma sent ikväll


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Min & Joel (halvbror)
kamera:canon 500d

det här är med sen vi var och badade,
(bilderna) och just nu känner jag att jag måste iväg att bada. men det kan jag inte får sitta i källaren och vänta på att kunder kommer och ska spela minigolf. men det är iaf, kallt där så det är ju bra. fast jag får ju besök av två stycken idag som ska hålla mig sällskap. och sen ikväll är det spelning på fiket, och der ser jag fram imot. och efter fiket ska jag cykla hem, alltid lika roligt. och på onsdag innan jobbet ska jag bada med min bror det ska bli skönt.

iaf, nu drar jag och vi hörs nog imorgon någon gång innan jag dra till stranden.
ha en bra dag ute i solen nu, puss

Kommentarer

SV: tack sötnos! :)

fin bild hadeb ra <3

SVAR: Jadå, supergott! :)

sv; aa, ska göra ikväll då?

svar: yesyes

sv: ja jag tror det <3

svar: yepp.

allt bra?

SVAR: Vad bra ;)

hihi okej, heter han "min"? coolt namn :D

de tror jag med :)

allt väl? :)

svar: vad bra! jo bara fitn

Varsågod! Åh jaha, skulle allt vilja smaka den alltså :D

Vad har du för objektiv till din Canon? :)

sv. nice :D hihi

svar;

hih jajjamän!;)

Härligt:) bra här med!

ja:)<3

svar: yes :D :D :D :D

svar: Okej, bra bra (y)

sv. okej :D

svar: yeeeeees ;D

SV: Bara bra :)

Vad gör du?

vartär det du jobbaR? :)

sv; vad gör du? :)

så lite så:D

sV; hehe ja! :D åhh tack<3

SVAR: Okej, är det bra objektiv? :)

fin bild :)<33

Okeej så där är det för mig med. Ibland hinner man med mer bloggande och ibland mindre. vad jobbar du med då? kram

varsigod <3 hadeb ra <3

Hej! Allt bra med dig?

allt bra idag? :)

åh vad härligt de ser ut:) fin bild:)



allt bra med dig idag?

hihi det låter bra iaf ;)

supersöt bild ;D

wow fin bild

sv verkligen :)

Fin bild!:)<3

SV: :)

svar;

haha cykla?

Till vart då?:P

aaw vad fina :D

Haha va snäll! Hmm tror inte de jag heller direkt :D

sv' haha ser fram emot att se dina outfits ;)

sv: hihi, tack sweetie!

svar; vet du vad jag fick reda på nyss? :D att de ska regna här med på lördag (: FETT glad!!!!! :D

ja gotland är fint de med (a) , hah bäst för henne (: <3

finfin blogg, göru?

Hej! Besök gärna min blogg och skriv en kommentar om vad du tycker om den, är ganska nystartad och vet inte riktigt vad jag ska skriva om.



Kram!

sv: hehe najs ;)

Stranden gillar vi starkt :)

Grymt härlig bild måste jag säga! =)

kolla gärna in min blogg =)

ja da, själv då

Bara man trivs på jobbet så kan man ju jobba mkt!

härlig bild:)

sv; japp :)

Okej vad härligt :D

söta pojkar :D

varsågod! gjort idag? :D

Himla snygga bilder du tar!

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

sv: Låter härligt !:)

sv: härligt, joda de e finfint ;)

hihi japp! =)



åh va fin din blogg har blivit (eller den va fin förr också men nu är den "sommarfräsch" hehe) allt bra?

hej:D



hur har dagen varit då?:)

Sj ska snart ut... ska ut o äta thaimat med en kompis...

ingen sol här..men luften e så varm.. uff~~



ha dt bra..kram

Så länge sen man läste din blogg! Hur är det :)?

haha vilken SÖT bild:)!!

sv. okej här har det regnat och åskat idag inte kul .. ;)

fin blogg :) allt bra? kram

SVAR tjänar du bra på det då? :)

SVAR Tack så mycket! :) Vad kul att du tycker det!

Sv; Jao=)

jorå ;)

fast ja sommarjobbar med att rensa ogräs, så de blir fettvarmt!

va sommarjobbar du me?♥

jo bara bra :)<3

härligt , jadå de är bara bra vad gör du då?



kram

SV: Vad bra! Här är det toppen! :)

Hej! Jag ska göra en ny blogg efter sommarlovet men jag har ingen bra idé på vad den skulle kunna heta och jag skulle verkligen bli supertacksam om du gav ett förslag. Hoppas du har det bra!

Hejhej! Jätte fin blogg :) <3

oh jag vill oxå bada :O men här är inte vädret på topp just nu

aww tack! ^^

jo det är bra.

gjort idag då?

söta!

vilken fin bild :D

Hoppas du får en bra dag trots allt :)

Okejj:D Tycker du att det bli bra bilder?:D

sv: okej :)

Hejsan förlåt om jag stör!



Jag har nu startat upp veckans blogg.Vill vara med? kika då in på min blogg och skriv "jag är med".



Finalisterna utses den 14/7 nån gång på kvällen!

vad gör du? :)

haha :D

sv: ja,

glass är underbart gott! :)

haft en bra dag? :)

Hejsan nu behöver jag din hjälp.

Läs mera om det i min blogg under hjälp tack.



Min kod: Sommar



Lössen: 123456

Hoppas det gått bra på jobbet!

Vad tycker du om bilderna från idag? =)

Hej vilken otroligt fin blogg du har :) Jag har en lite fråga, skulle du vilja hjälpa mig att fixa min blogg, det ska inte vara något komplicierat men lägga lite bilder till headern tex. Kramar

hej hej!, fin blogg:D

hehe :D

hejsan besök min blogg och svara på min dagens fråga ;)http://taboute.blogg.se/2010/july/dagens-fraga.html

sv. hih (a) <3

Sv: toppen! (:

Jaha okej:/ hoppas du får en härlig vecka iaf!:D

Hej!



Nu är jag tillbaka från ca en veckas bloggpaus. Hoppas att du hänger med min blogg nu oxå.



Kram!♥

Låter underbart!

Riktigt fin blogg du har! :)

hihi men oja:D

Hej vännen! Vad händer idag då?

Kram

Härlig bild!

har leveransen kommit eller? :D KRAM

Så söta :)

Åh, tack så mycket ! :D

fler som jobbar :P

Härlig bild!

härlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback