nu börjar min vecka med att jobba


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Ronja, Emma & Lowisa
kamera: canon EOS 500D

godmorgon, har ni sovit gott?
jag har sovit jätte många timmar men det är bra. idag ska jag inte göra så mycket, mest jobba och ta med daten och sitta där. jag vet cyklar inte om jag cyklar eller om pappa är snäll och kör mig det märker vi.

här är några bilder från festen, det skulle vara fidepuben men det blev inte så efter allt regn. men det blev hemma hos ronja, och jocke. det var faktist en super kul kväll, men massvis med bråk med. hemma fester är riktigt, roliga. sen efter det åkte vi hem till mig och sov ett par timmar. och igår hade fanny kalas, det kommer ett par bilder där med senare idag.

vad ska ni göra Idag, & har ni sol eller regn?

Kommentarer

mulet här idag



men härligt du (:

ja ska ner o göra lite frukost(:

sv: Tack! :D

Vad händer idag då? :)

Har moln här :c

Visst var filmen bra. Verkligen hur bra som helst!! händer idag då? kram

jaa gillar dom , vill beställa hem (: <3

svar: Tack så mycket! :D

tack så mkt:) ...ha en bra dag^^

yes. har du gjort din design själv? :)

Hihih.

Att den är!:D

Tack<3

sovit gott??

var gärna med i min tävling...

sv: härlig hahah :D

tack tack :D

jadå :)

Händer idag??

Jag ska typ fira min morbror som fyller år <3

haft en bra helg??

oj då! :O

allt bra med dig då?

sv: haha: d

samma här :)

vad har du gjort då??

SV: Eller hur ;) !

Jag har shoppat och sånt:)

åhh jag har massa myggbett jag får snart damp på dom!!<3

SVAR: tar det lugnt! själv? :)

fina bilder :D

sv: hih :D

görs nudå?

jo, det funkar nätt och jämt.. :P

sv. tack så mkt :)

vi har mulet här. vad har ni ? ;p

Okej,jo det är bra!:)<3

sv: ja hud ja :D Vad gör du idag?:)

jao... :P

händer då?

sv. hehe :)



ha en bra dag på jobbet!

jag ska faktiskt ut.. vi har ganska så soligt & 20 grader här idag, så får passa på att sola!

Och gomorron hihi! :) allt bra idag?

sv: ska strax gå o äta :D

sv: Tack sötis! Jag mår också bra:)

sv: haha tackar :)



allt bra med dig idag?

/Shoppaholly

har inte en endaste aning om vad jag ska göra! :O eller jo...ska göra min mosters bloggdesign så jag ska väla göra klart den men sen så vet jag inte...

sv: haha jo :D

typ':]<3

sv: okej :) jag funderar på att titta på någon film =) har du nåt tips?

ja.. :/ det är lika dåligt väder idag med minus regnet men det kommer väl snart det också...

Jag har inte sett ångon av dem, kanske borde se någon av dem :D tack för tipsen!

sv: rekomenderar den ;)

irriterande med sånt här väder...jag vill ju soooola! :/

sv: tack :))

Sv: gud vad glad jag blir! tack du :D

kram på dig och ha en fin dag !

vart har du gjort din banner föresten? :) <3

Hej! var med och tävla om VIMTO-drycker hos mig?

Isåfall behöver du bara göra detta.

1. Klicka på den här länken för att komma till tävlingen: http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. Du måste svara på 2 frågor för att vara med.

3. Du måste skriva ett inlägg på din blogg, det kan vara hur litet som helst. Det behöver bara stå ''jag är med och tävlar hos mirandaland.blogg.se om vimto-drycker, var med du också vettja!''



LYCKA TILL OM DU ÄR MED!

/kramar, miranda♥

sv: men vart har du redigerat din banner ? :) eller gjort.

den mobilen på bilden?

den är ju gammal.

Hur är läget med dig då? ^^

Sv;Joo:)

Härligt :D jo det är finfint. Händer idag? :D

sv: haha nä men skitsamma ;)

Hehe okej xD Jag vet inte riktigt :P

sv:ja sjdå?:D

men gaah, blir galen på vädret!

sv: oj jag menade banner hehe :p

Hihi :D:D<3

sv: nämen det var bara om du har gjort din design själv?

sv.okej bra:D

venne :D

sv: jaha , super cool iaf ;)

var jobbar du?:)

haha :)

sv jag mår bra :) du då?

sv: tråk :)

sv:okej ingenstans har aldrig jobbat är 13;) snart14:D

sv: haha ja? ;)

sv: hih <3

ah de tror jag oxo, bra att ngn tror på de haha ;p

Svar: Tack detsamma! :)

haha ja^^ ställ gärna några frågor i frågestunden :D

tack så mycket! ;)

sv:hur gammal varu när du började jobba?:D

sv: ska gå ned med datorn o titta påtv lite hade jag tänkt. sjdå ? .D

vad gör du? :D<3

Svar: Varsågod :)

tack allt bra med dig? kraam

sV:okej tror ja ska jobba nästa sommar:D

sv: Härligt , det är bara bra :)



/Shoppaholly

snart klar med mosters header! :D

ha så kul på jobbet ;)

samma :p

hehe ok::)

ja :)

sv: haha :D

Svar: Varsågod! :)

gött! :D

sv; haha tack så mycket! det är du också förresten! :)

Svar: Idag ska jag nog fota lite, sjdå? :)

vad bra.. vad jobbar du med då? :D tack så mycket.. Jag ska ut och shoppa lite jag :D

ska bara ta det lugnt, själv? :)



skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-pigtail.html#comment ? länkar alla som röstat när tävlingen är över! Skulle verkligen vilja vinna dom bruna lincerna, så det skulle vara jätte kul om du röstade på mig!

sv :D hah!



skulle du kunna rösta på mig? skulle vara super schysst nummer fem! :) http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-pigtail.html#comment

NEj det låter kul... iaf om det är fint väder. har ni för väder då? :D

tack! :D<3

usch vad tråkigt.. :/

a,fin blogg du har förresten :)

sv: okej, jag saknar min sån :(

vad ska du jobba med? :)

aha, nä det lät inte så jätte kul. haha^^ men man får ju pengar i slutändan (;

jätte bra bloggish :)

vi har regnD

tack så mycket! Äru med på mest aktiva? :D

Riktigt mysig blogg :))



Följa varandra via bl?























Follow my on Bloglovin







Trackback