skriver senare inatt.

kamera: canon 500D + stativ

den värsta cykelturen jag vart med om eller, kanske pintsamt. först blåste det, så det känndes som man gick med cykeln. fast jag cyklade rätt fort, och sen får jag ett sms från en person där det står. ''cykeltjejen'' jag tänkte, det var bara ett sms fortsätter och cyklar och efter ett tag känns det som en bil bakom mig. men vill inte titta bak för att blåsa iväg. sen ser jag bara en bil komma fram. och där sitter han som skrev sms till mig.

nu har jag jätte ont i benet och kommer säker få träningsvärk så mycket jag kämpade mot vinden. och nu kom lowisa och ronja hit. så jag ska vara social mot dom och sen jobba. jag skriver senare ikväll när jag kommer hem runt ett tiden kanske.

KVÄLLENS OUTFIT!


vi hörs sen inatt vi 01.00



Kommentarer

sv: ja verklgien :D

sv: Det vore kul!

Sv, Jag haft det kanon! ;) <3

Vad händer ikväll ? =) <3

ok, tack för hjälpen sötnos! :D

Vad är vädret på gotland ? :p<3

söt tröja me like :)

haha aa :D

sv: varsågod:D

fina kläder (:

sv; Så lite så! :)

SVAR: japp! händer?

sv: vad jobbar du med? :) jag är med min pojkvän :)

sv: haha, välkommen till klubben typ(A) Jag hade tydligen anmält mig till en tävling i tisdags eller något, hade helt glömt bort det. Sen var det försent för den avslutades igår typ haha typiskt mig.



åh låter kul, du måste fan berätta hur det var sen när du kommer tillbaka(A) hihi:D

btw, vem var den där killen? Kände du han eller? ♥

Fin outfit!:)<3

älskar din header! :D

haha, det lät som en ganska jobbig cykeltur? :p



sv;okej, vad trevligt!

ne, inga planer bestämmt.

svar; vad bra :) <3

man måste se jobbet som en positiv sak också ;)

Fin outfit, väldigt sommrig :)

HEjsan, Vad du skulle vilja se mer av i min blogg:D

Det skulle hjälpt mig jätte mycket med ett svar så jag kan förbättra lite saker som saknas :D

Kramar / Hanna <3

jovisst, kunde inte vart mycket bättre :)

jättefin blogg ! (:

vad gör du ? kram

Snygg outfit! :D

fina bilder :D

fin outfit!

Snygg outfit :) kram

SVAR; ja okej :) kom hem precis

Fin blogg, älskar din header! ;) ♥

joppsi :) allt bra?

Fy för vädret ja. träningsvärk är inte kul heller om du kommer få det.



fin outfit!

söt blogg :)

hej fina du, jag gillar din blogg. Kolla gärna in min blogg & släng in en söt komentar.

kram ♥

sv: bra de då (:

okej,

ska försöka fixa det då! :)

nu går det att kommentera migg inlägg :)

ja :)

är allt bra idag?

okej, inte mycket :)

Svar: Aha, okej, trodde du hade ett eftersom du skrev stativ, haha :) Men du har ingen aning om vad det heter? :)

Vilken fin tröja! Vart har du fått tag på den?

HEJ!:)



Va jätte gärna med i min lilla frågestund som jag har på bloggen.

Du kan fråga vad du vill, och hur många frågor du vill.



(blir glad för minsta lilla fråga/kommentar) :)



Ha en bra kväll, kram. :)<3

snygga kläder :D

fin tröja :)

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

sv: yes :)



Du får jättegärna vara med i min nya tävling om en kimono om du vill

/Shoppaholly

vilken jobbig cykeltur, allt bra? :)

jag vet inte varför, men jag älskar den där bilden ^^

Fint! :)

Sv: okey!

dt e bara fint..sj då?:D

sv; hihi :D

tack!<3

fin blogg du har !!!



kolla gärna min med www.saga-jeppsson.bloggplatsen.se :)

gillar din outfit:)

rösta på mig till veckans blogg och få en länking! !

:) § kram / felicia :)

du röstar på :



http://jennyhammarstrom.blogg.se/2010/july/finalisterna.html?_tmp=b1f8606d7de6bea4ed626f1f30d443c568e45971

Haha låter som en jobbig cykeltur!



SV; Hihi :D

Haha roligt:) Kunde han inte släppt in dig i bilen då? Så du slapp cykla i detta vädret:P

Du är fett duktig! På foto och så alltså :D

Skönt för dig att bo på Gotland, vill iallafall ha ett landställe där men... Ååååh. Du har en fin blogg hörrö :D

Det er moro å sykle;) fin outfit!

Har du varit ute och rest någonstans i sommar? :)♥

:) så vad har du för dig denna fredag?

kanske lite fredagsmys:) ?

va fin blogg & va fin outfit :)

<3

sv. jajemen :D

yes! :D♥

Snygg outfit!

älskar skärpet!

fin blogg du har också ! :D

gud vad söt topp! var har du köpt den? :)

snyggt!

varför hann vi inte med att ses nått mer :( åååh!

Hej!

Hjälp mig att välja vilken klänning jag ska ha på ett bröllop.

Skulle bli jätte glad om du klickade på länken här nere och skrev en röst!

http://frixos.blogg.se/2010/july/hjalp-mig.html#comment

sv: inget speciellt :) haft en bra dag?

jätte fin blogg:) du med också!

hejsan, allt bra ? :)

vad tycker du om bilderna i mitt senaste inlägg?

vad gör du? (:

sv: tack ^^ <3

Snyggt! :)

sv - åh, tack! ♥ jag bor i uppsala, det är typ 1h o 20min med bil till nynäshamn från mig :/

Fin tröja :) Från Gina eller?

sv: Vad bra! Jag mår också finfint!

Hoppas du jobbar lugnt och inte blåser bort på ön.

hihi tack :D

godnatt!

läcker tröja =)

söt outfit :)

åuh riktigt snygg outfit! :D

taack(:



vilken söt outfit(:

händer idag då?:)

hihi jadå =)

Hej, hur mår du ? :D<3

fin outfit! :):)

Grym blogg, verkligen. :)

inte så mycket ska nog sova för ska upp och modella imorn :P

hahaha, pinsamt :D

nu är jag hemma efter nästan en vecka i varberg!

vart jobbar du? :)

Hoppas du hade en bra fredag :)

Kom gärna in och få dig ett gott skratt av natthumorn.

Kram!

fin outift :D

haha men gud va läskigt.. jag hade skitit på mig :)

sv: okej ;)

gillar kläderna!

tycker du klär dig så hímla fint.. var brukar du köpa dina kläder? :)

Hej vännen! VAd händer idag då?

Kram

god morgon, sovit gott? :)

fint

fin blogg

Godmorgon! :)

Hoppas du fått en godnattssömn!



Haha vad roligt, utifrån min position men jag kan förstå att det kanske inte var lika roligt för dig när personen som skrev smset satt i bilen bakom.

Fin blogg var gärna med och tävla om en gåva dirkt hem i brevlådan på min blogg...<3

Fin outfit :)

snygg outfit !

fin outfit!:D

vart har du köpt bältet??

Ahh vilken harlig blogg man har hamnat i :)



Allt bra med dig idag?























Follow my on Bloglovin







Trackback