lite mat i magen idag..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Moa Lindqvist
kamera: canon EOS 500D

när klockan var runt nio, då åt jag något som var bra. jag åt bara lite glass förut sen har jag inte ätit mer. men vid nio tiden fick jag i mej mat, sen skulle jag och moa planera att åka och bada med några. men ingen har lust att åka och bada med mig. så, vi har inte gjort så mycket mer än att sitta vid datan och tv hela kvällen. för ingen ville bada när det regnat idag..

imorgon åker jag och träffar linda det ska bli riktigt kul. och hennes kille ska med vara med oss, det blir super kul tror jag. hoppas det inte regnar för mycket bara.

godnatt, hoppas ni haft en bra kväll

Kommentarer

sv: hehe tack.. :p

godnatt:D

Hehe = P

sv: Nejnej! du :)

Tycker det är kul att bada när det regnar:D

sv: ^^

Sv: goodnatt!

Fin bild!:)<3

Hejhej! Haft en bra fredag? :)

Ska också lägga mig snart tänkte jag..

min kväll har varit bra, din med hoppas jag :)

ahha:)

OKEJ:D

kollar tv

Jepp:)

fin bild!

sv; härligt, det är bara bra med mig idag.

gjort idag?

kramar

Hallå! Hur står det till? :)

thanks :)

vilken stor pump :D

Vad händer idag då?

sv: härligt, joda de e finfint ;)

jätte fin bild :)

Måste säga att du tar så himla fina bilder :)



SV; Jaa :D

sv;Jao=)

okej:D

snygg bild

tack ska du ha :) DESAMMA :D

Gush va fina bilder du tar :)

god morgon sötaste! :D fin bild. :) allt bra?

SV; Yes :D

sv: Så lite så;) allt bra idag?

Halloj!

Allt bra med dig? =)

Glass är gott :D

hej ! vill du vara med i min fototävling med temat vår ? här är en direkt länk isånnafall : http://ellieljungdahl.blogg.se/2010/july/tavling.html

Hej sötnos :D länge sen ju. ♥

fin blogg:d

Hoppas du får en bra dag :)svaren är upp på bloggen nu iaf :)

sv. japp :d

sv: var så lite :D

sv: okej, jag tittar på fotboll på tv :P

hur mår du idag då? :)

Samma och fara på trästocksfestivalen :D

var där igår med men då blev det bara problem..

allt bra idag söt?(:

fin blogg! :)

sv: Så lite så :)

vad gör du? :)

jag ska bara njuta av helgen. för din del då, händer något skoj? :D

SVAR; jodå :)<3

fin bild :)



PS. Har frågestund på bloggen - http://oliviasfotoblogg.blogg.se/2010/july/fraagestuuuund.html#comment

hej . vad tycker du om mitt videoinlägg ?

Nu har jag skrivit ett inlägg om en flicka som heter Zara och har en hudsjukdom som gör att hon ser ut som 50 istället för hennes riktiga ålder 13! Hom blir mobbad och retad i skolan dagligen. Busschafören skrattar åt henne när hon ber om en barnbiljett när hon ska åka någonstans.

fin bild:)

hur många är det som bor på gotland igentligen? det är väl inte särskilt stort`?

härlig bild!

Hej allt bra? :D

sv: yesyes ;p

sv; tack så mkt <3

alla som röstar,kmr jag länka när tävlingen är avslutad(:

TIPS PÅ BÄSTA PARTY FRILLAN TACK? :D

TIPS PÅ BÄSTA PARTY FRILLAN TACK? :D

gina tricot:)

så fin bild

hihihi :D

ne itne mkt sj då?

Hur har dagen varit för dig sötnos? :) <3

Nu är det dags för GISSA KÄNDISEN i min blogg :) Kika in och gissa!

gillar bilden :D



sv; ja hahah :).

svar; jo det är toppen med mig :) , haft en bra lördag? :D

fin bild!!:D

söt!

glass<3 haha!

Hej :)

Hoppas du får en jättebra söndag trots det dåliga vädret :)

fint linne:)

sv: allt är bra :) med dig då?

:)hej..

hur har din helg varit då?

SV; jasså :) Jag brukar vara på Gotland ofta för släkten är därifrån :D

SVAR Ja visst är den! :D Köpte den igår!



Om du inte redan är med, missa inte chansen att vinna ett fint armband på bloggen!

/ Mathilda

Åh tack om du röstade:D verkligen.

okej, jag tror att den inte heller skulle vara så snygg på mig:P är för kort men jag gillar den skarpt.

Så kul att du gillade:D

känner igen det där att jag vill bada men ingen annan:/ surt, hehe.

händer senare då? (:

Det är så himla tråkigt när det regnar hela tiden! =)

Hej vännen! Nu är vi hemma från våran semestervecka i Funäsdalen. Hoppas allt är bra med dig.



Vad har du hittat på denna söndag?

Puss & Kram

Härlig bild :) allt bra annars? :D

Hoppas det har varit en fin söndag för dig idag =)

varit med en kompis :D fint väder hos dig? :)

okej :) är det fint väder hos dig? :D

fin header !

har du gjort den?

vilken stad är det där i på bilden?

Så härligt att höra att de är toppen med dig! Så, nu är jag tillbaka :D

Nu finns svaren från frågestunden ute i bloggen:)

Hoppas ni hade skoj :)

bra bild

fin bild :)

härlig bild (:

Riktigt fin bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback