toppen helg, fast det har regnar


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell Linda (bloggare från skåne)
kamera: canon EOS 500D

igår morse hade jag tänkt kasta in ett inlägg, efter som pappa inte skulle köra upp mig till hemse så tidigt. (för jag skulle åka med kristina för hon började vid elva, och skulle åka från hemse vid tio) vaknar av att hon ringer vi 10:15 jag tar mina kläder och hoppar i allt, ringer pappa. och är på hemse 10:30, fort in till visby. och några minuter senare än klockan elva, sen gick jag och träffade linda och hennes kille. vi gick mest runt kollade, och pratade det var jätte mysigt att träffa henne tack för dagen linda <3

efter gick jag och mötte upp Emma och vi väntade på Lowisa för hon var ute och sprang runt i affätrer. efter ett tag kommer vi iväg hem till henne. det regnar och vi var helt blöt när vi kom hem. bytte om och sprang iväg till ö&b jag hade flip flop dom ramlade av rätt ofta. (ingen bra grej) senare på kvällen åkte vi till ronja, för dom hade en lite fest. (berättar mer sen) och idag fyller min söta lilla syster år, super kul. och nu blir det att jobba en hel vecka, men jag har internet på jobbet!

har ni haft en bra helg
?


Kommentarer

nja det är så där...

fan, började sakna dig...vars har du varit hela mitt liiiv!? XD hahaha!

Jepp, allt bra:)

ja ! :)

Sv: ja, jättekul med nya erfarenheten. :)

haft en bra helg :D?

hehe ok..xD men du vet väl att på sommarlovet finns det inget som heter "försova sig"... man sover tills man vaknar! xD

hih naj <3

men härligt :D jo den va helt oke j

Jaa, som faan !

Gjort idag ? = )

sv; yes :)

regnat hela dagen här med! du har ju lyx jobb alltså ;)

Lät kul det där:)

Hihi, tack så mycket :D

härligt att höra:D

allt är bra här med , lite snorig bara haha (:

vad har du för dig då?(:

haha aao ;D

sv: härligt. vad gör dudå? :p

ha en bra dag :)

Var och kollade på Benny Hinn igår på livets ord till 12 på natten och idag ska jag jobba 9-8 heelt sjuk man är juhe slut. Vad hittar du på idag?

Ny bloggdesign! Kolla gärna in och säg vad du tycker om den än så länge :D



Kram!

Jadå jag har haft en bra helg, lugnt har det varit och regnat. :P behövs ibland. :) du då?^^

Vad bra att du har haft roligt fastän det har regnat :)



Ha en fortsatt bra dag!

haha du är :)<3

Söt bild :)



Svar: Allt e bra med mig :)

tack för en bra dag sötnos:D<3

så jävla kul att träffa dig

SV; Så lite så! :D

SV; Tack så mycket! :D

Det lät som en bra dag det där! :D

Jodå min va bra den med. ^^

sv: japp, själv? :P

yes :D

sv: okej :)<3

SVAR: jag mår bra lika som du :)

görs?

Allt bra?:)<3

fin blogg:):)

ja det tror jag! Jag skulle bli så jävla glad verkligen! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback