varje år på sommaren



foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 500D

bilder från släktträffen, alltid när min faster är på Gotland brukar vi ha fest. och iår blev det en fest med mycket vatten/regn över oss. fast dom flesta var inne, men jag tycker iaf det är lika trevligt. och alltid goda saker på bordet, det gillar vi. ni ser ju bara på bilderna hur gott det är, håller ni med?

men vi hade det grymt mysigt, men åska och allt. jag har inte gjort så mycket ännu på min dag, efter som jag hjälpte pappa med datan. sen kom moa och zandra förbi en sväng, och åt glass. sen var dom tvugna att åka och jobba. eller iaf moa, snart ska vi åka och äta jag, pappa och mina två syskon.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

åh, det ser gott ut :D

yess, mm det där på bilderna såg gott ut!

svar: kul :D Den kommer snart upp, när jag känner att jag vill måla, ska bara hitta vitt papper först ^^

jasså du , nej jag ska nog inte göra så mycket , sj ?

Sv. toppen :D

så jäkla gott allt ser ut:D

Åhh vad gott det ser ut :) nu blev jag hungrig :)

tack tack =)



allt bra?

ehe okej :D

härligt :)

jorå bara bra här med!

jada :D sj ?

Sv; hehe aa kan förstå det :)

yess

- hihi, tack :)

svar: yes ;D

SVAR: tack, tack! :)

sv: :)Allt bra med dig idag?

Hihi jaa :D:D allt bra?

;)

sv; tack tack, allt bra ? =)

sv: jo det är väl bra :D Lite seg efter helgen ;)

Sv: hoppas allt är bra med dig.

vad härligt det ser ut, och mycket gott och äta! :D

yess

SVRA: okej :D

sv; hehe ^^

aha okej, så bra då =)

jodå, allt är bara bra med mig ^^

svar: Mm, vad gör du?

sv: Hihihi jag vet! :D

det är kanon, med dej??:)

trevligt med släktträff :D

sv' absolut:D

Sv; haha jo det kan jag förstå :)

vilka härliga bilder du lägger upp hela tiden! :-)

sv: Ja verkligen! :D

Sv; haha jo kan förstå det :)

gud va bra:D

sv' började helt plötsligt må grymt dålig ;s

svar: Hm... ska tänka på vad jag ska packa tror jag

Sv: Tack:D:D:D

Fina bilder!:)<3

Sv; okej vad gott :)

Härligt :D jo det är fint. Vad gör du?

svar: jadå helt okej ;D

SV: Följ gärna min blogg via bloglovin ;D

Vad har du gjort idag då??

Händer iveckan?:)

Okeej xD. Jag gör absolut inget. Kommenterar lite :D

svar: Mm, vad ska du göra senare då?

sv; hehe ah =D

hur är vädret hod sig?

sv' men det är för att jag inte äter så mycket och stressar alltid så :/

jobba & kompisar då ja hinner :)

hahah okej :P

Hej! Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg? Skriv svar på mitt inlägg i min blogg :)



Förlåt om du ej gillar liknande kommentarer.

ska äta snart :)

men tack sötnos :)

sv' jag försöker äta. men jag kan verkligen inte. när jag har ätit så en timme efter får jag världens ångest :/ <3

sv; awh, tack själv sötis :)

ja :)

så skönt!

dt ser ut som om dt snart kommer att regna =/ trist.

sv' så har jag haft det i snart 7 månader. och det blir bara värre :/

hihi :D:D

hehe, vad sysslar du med ikväll då? :)

Har lagt upp en bild på min sköldpadda nu :) Visst är hon söt?

lite mycket jobbande tkr ja bara, men ja gör de för pengarna :)

hur mkt får du i timmen? ♥

Jajjemen:)



Va gott det där såg ut:D

händer ikväll?:)

jodå dt går..solen skiner..glad o pigg:D

svar: okej, nice ;D

:)

SVAR. åh, tack så mycket! :)



ps. förlåt för så sent svar, har tyvär inte haft tid att besvara alla kommentarer. kram

Härligt med släkträff! Frukterna ser sjukt goda ut ;)





Din kommentar inväntar granskning.



Hejsan!



Du skulle inte kunna tänka dig att rösta på min bild ”en regnig dag”? Det tar bara några sekunder och hade betytt massa! :)



http://dinasikt.blogg.se/dittfoto/category/rosta-har.html



Tack på förhand!

hejj fin blogg ! :D

SVAR. åh, tackar! :)



ps. förlåt för så sent svar, har tyvär inte haft tid att besvara alla kommentarer. kram

sv; Okej, tack ändå :)

SV; Ja, verkligen :D

åh jag vill inte jobba helger, men man måste ju ibland:P

Fina bilder, :)

tack så mkt söter <3

okej:)

ja är barnvakt^^

sv: yepp, vad gör du då? :D

Gjort idag ? = )

allt bra med mej söötisz <33

sv, Tack så mkt! :)

det ser gott ut!!:)

Sv: yes, det är toppen. :)

vad gött det ser ut, goding ;G

fin blogg! :) är det bra med dig ?

Svar brabra:) vad har du för dig då?

Hej tjejen!

Hoppas allt är bra med dej?



Du får jättegärna vara med i min frågestund som finns på bloggen :) Du blir länkad som tack för att du deltar!

(ber om ursäkt om du inte gillade min reklam)



Kram,

Jennie

Vill verkligen äta upp fruktfatet! :O

okej, ska til slottet och sova där :-)

sv. jaapp :D

sv: det är super ! (Y)

hur har din dag varit?

kram :)

vilka härliga bilder och maten ser god ut :)

sv; Ja, lätt!

Sv: yäääh :D

hiihih:)

gillar din blogg!:)

Ha en toppenbra kväll! :D

sv' det får jag höra ofta. men dum som jag är inser jag inte det själv :/

åh det ser gott ut! :D



har du röstat på min bild? annars röstar du här : http://almasfoto.blogg.se/2010/july/finalisterna-dags-att-rosta.html#comment (och om du tycker att den ser för jävlig ut behöver du självklart inte rösta) ♥

Tack!

Vad har du för dig? ;)

varsegod ! :D

vad gör du då ?

Ser vänner!

Härliga bilder :D

okejoej! :)

nej, inte mycket =)

sv; tack så jättemycket! :D

Tack så mycket :)

sv' nej det är det verkligen inte :/

sv' det låter inte alls bra ju :/

Vad kul att höra! :)

sv; hihi, gillar din header med =)!

sv' antar att det inte är något du vill prata om:/

sv' vet heller inte hur :/<3

sv' det är inte så lätt :/

sv' det hoppas jag också:)

samma :D

Ååh, mycket mums!

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

sv' ska du göra resten av kvällen då? :D

grr;)

okejj ! :D

har precis spelat jatzy (stavnng??)

och jag vann ! :D

hehe a :D

hehe ;)

mm :D

hehe :D

sv;Jodå?=

åå så mysigt det ser ut!! älskar släktträffar! men det var länge sen nu..

godnatt o sov gott:D

det ser riktigt gott ut :)

åh gud vad massa god mat :D hehe

hejsan, fin blogg ! :)



allt bra?























Follow my on Bloglovin







Trackback