ett år sen..


foto: Eva Hoffman (mamma)
modell: mina små syskon och jag.

har sjuk tråkigt och vill göra något av kvällen får se om jag lyckas..

[inget med bilden att göra]

idag är det den 19 juni, för ett år sen fick ingen mer se en söt och snäll kille. eller det var natten/morgonen mellan 19-20 juni. och det var en bilolycka, jag kännde inte kille upp till 100% men jag visste lite om honom. jag hade prata med honom, men inte vart hemma hos honom. men dom som står han närmare har väldigt svårt att tänka på han.

alla saknar dig, vila i frid.




Kommentarer

sv; söta bilder :)

SVAR. jo, :/

sv; så lite så :)

nyss kommit hem:)

Usch :s.

Söta :D

va göru? :)

sv: yes :D planer för i mon då ? :P

har lagt upp sista inlägget för idag så nu ska jag se klart på filmen och sova! :D

fina bilder sötaste! :D

vad har du gjort idag då? :)

Aah, Gotland som är så mysigt. Tänkte iofs åka dit i sommar :D

samma här :)

Lugnt :)

hehe jag var med vänenr hela kvällen :D<3

gonatt babe

tack:D

hihi jaa :D<3

hihi okej ;D kom precis hem igen :)

hemskt

god natt sötaste! höres i morron! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback