frukansvärt ont i halsen.


källa: google

godmorgon, nu är jag vaken. och det blev ingen skola för min del, det är jag glad för. (för att inte gå och ha ont i skolan) just nu har jag ont i halsen, och kan knappt prata. jag visste att jag skulle bli sjuk, någon gång. det blir att försöka bli frisk idag och kanske plugga om jag orkar det. jag hatar att vara sjuk, för det gör så frukstansvärt ont.

igår såg jag den här filmen, och nu har jag sett den. äntligen, jag tycker den är bra. men jag vet inte om den är bättre än dom andra filmerna. men det är bara att se filmen om ni gillar göta kanal.

vad gör ni idag, hemma skola eller jobb?


Kommentarer

sv: haha okej :)

ooo göta kanalfilmerna är så bra! har dock inte sett denna :P

- hihi:)

- jadå;)

sv: tack :) vad gör du? =)

så lit så:D

jag e ledig nu fram tills jag börjar jobba 13.30 :)

allt bra med dig idag? :)

då är vi 2 som har ont i halsen.

krya :)

SV: Jo samma här :)

jo, det är bra med mig. tror jag...har inte riktigt kännt efter än..^^

jag har inte sett den tredje, men tycker att det var lite onödigt att göra ännu en film om samma sak :p

hehehe ja verkligen! ^^

- absolut,sj med+:)

- ja absolut;)

jobba.. sitter på jobbet nu & har rast hehe =D

gör du då?

sv: ska precis gå till skolan :) Ha en bra dag!

jopps:D

men ska säga dig det , jag önskar bara jag får ledigt lite grann :O

ja vill jag! jobbat snart i 3 veckor i sträck , inget ledigt inte:O <3

ja vill jag! jobbat snart i 3 veckor i sträck , inget ledigt inte:O <3

inte hunnit blogga på länge, allt bra med dig? skönt att skolan snart är slut? :)

ah, ska du göra om? :)

tackar typ aldrig nej till jobb, för vill ha mer och mer pengar.df jobbar jag typ ihjäl mig

ahhh ja, det kommer bli riktigt bra! :D

SV: Jaop :D

Usch, hoppas det går över i halsen snart!

SV: Får hoppas du mår bättre imorgonM :D

Krya på dig! Redigerar grymma konsertbilder med massa kändisar. Kolla in senare och kommentera så blir jag glaaad ♥

SV: Good :)

- skönt att höra:)

- hihi, ja ... Men det klarade sig ju ;)

sv; tack vännen!



jag är också sjuk, ligger hemma med halsont :(

hehehe ok..^^ låter bra det. :) väntar med spänning på det nya! :D

jag har med ont i halsen men inte så farligt!

SV: :D

Tack :) De riktiga bilderna kommer upp sen. Hur är allt idag?

Frågestund på bloggen!

Fråga på! :D



ha en bra dag.

30 minuter kvar av omslagstävlingen,

gå supergärna in och rösta på min lillasyster!! :D



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=34570

svar;

hih jajjamänsan!:)

Hur mår du idag då?:D

åh tack :)

Hoppas du blir bättre i halsen!

sv; krya du också!

tack vännen!

fin blogg, ha en bra dag ;)

Krya på dig, hoppas du blir frisk snart :)

SVAR: Så lite så.

Hur mår du idag? :-)

svara gärna på dagens fråga! :)

krya på dig (:























Follow my on Bloglovin







Trackback