godmorgon.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, mina vänner. idag är det en ny dag, och jag har ännnu fruktansvärt ont i halsen. det värsta att vara hemma är man vet inte vad man ska ta och göra. förutom och plugga och det blir nog att plugga lite idag. men vad ska man göra av resten av dagen?

dom här bilderna tog jag igår, på kvällen när det blev fint väder. om man tänker efter är det snart skolavslutning, jag slutar den 15 och sen känns det nästan som den här månaden är över, tiden går för snabbt. nu ska det vara sommar och nu ska tiden gå sakta.

Kommentarer

- okej samma och sov;) haha

SV: vakna nyss :) hur mår du?

Sv: Aha ok. Då förstår jag =/

Händer idag då ?

KRAM

gomorron:) idag hade jag velat vara hemam, för att jag skulle vilja sola idag:O

SV: Jo jag är trött, arg, besviken annars helt okej :)

Fina bilder!

- absolut:)

Sv: Ska iväg och träffa bästa vännen och ha en liten " jobbinterrvju" på hennes jobb. =)

KRAM

Fin bild:)

Jaa men den låten kommer bli årets sommardänga, såklart man visste de ;)

Jodå de är bra, hur är de själv?

Sv: Ja det ska bli kul. =) Lite pirrigt.. ^^

Tack så mycket sötnos!

Klart jag kan göra det, men helst någon annan dag för jag sitter i skolan just nu!

<3

haha ja:p hihi slänger över lite kläder till dig på Gotland nu då!



Appropå gotland, FAN VA JAG längtar tills jag ska dit! Ska ju dit vecka 28 och 29. Kanske vi ska boka in en bloggfika då! :D



KRAM

Svar: är sjuk, själv?:)

SV: Jo, men ska nog gå bra... =D

Tack, detsamma <3

Hoppas halsontet går över snart!

Ja men då tycker jag att vi bokar in det! :D men fu ahr varandra på facebook med också så vi kan ju snacka där när det närmar sig! :D men lätt vi borde dra ihop ett helt gäng brusar och gp och ha picknick i almedalen och bar anjuta.. vist rä du bar 17 va? så vi kan väl inte gå ut.. ?

MEn du nu kom jag på en ide.. ska inte du och jag tillsammans anordna en bloggträff på Gotland då? ha knytkalas och grilla eller ha picknick lr nått? och bjuda in alla bloggare som vill komma. det vore ju nått! :D

ja! :)

ja det är så många jag vill lära lkänna mer.. visst man snackar mkt på bloggen och endel på facebook men skulle vara så skoj att träffa alla på riktigt! :D



men under vecka 28, så har jag inte något speciellt inplanerat.. kanske vi ska hitta en dag där och sen redan nu se till så att folk får reda på det. Sen är det s att jag ahr kontakt med RAW och veckorevyn så kan höra med dem om de kanske vill ställa upp med något, tex att vi kan lotta ut biljetter till raw bland dem som kommer och att revyn kan fixa goodiebags :p

- Har ni fint väder? :)

sv: jag har inte gjort så mkt än så länge. kollar teve och så :)

krma

du sa att din lillebror skulle döpas. Så undra vad han heter/ska heta :)

- ja det är asnice, 30 grader :D

sv: aa :) okej,

hur mår du idag då?

japp, asså jag kan alltid fråga, ett nej är du det dåligaste svaret men då får man leta andra sponsirer, det bästa är ju om du igentligen går runt i lite butiker i visby, så att tex Vero moda kan tänka sig att sponsra kassar till goodiebagsen :D



Ja emn du både du och jag ahr bra bloggar och vi skulle kunna få kontakt med många raring! :D



godmorgon :)

:D

Jätte fina bilder:D

Asså jag är ju konstig men jag vill inte gå ut och får sommarlov:)



sv: Okej :D

fina bilder !



sv :tacktack (:























Follow my on Bloglovin







Trackback