idag blir det att vänta på ett samtal..


foto: Amalia & Fanny
modell: först nästan hela min klass &  sen en bild när jag är liten.

Godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort, fast vaknade just och kunde inte somna om. det är helt okej väder, lite mer moln på himmelen än vad det var igår. idag vet jag inte vad jag ska göra, först ska jag nog ta och vänta på att mamma ska ringa. och säga om vi ska åka eller inte, jag hoppas på att vi ska åka. men vi får se sen när mamma ringer.

annars får jag sitta hemma och ta det lungt.syns det att det är jag på den här bilden?jag tycker man ser helt kler att det är jag på bilden. det finns många andra i klassen som är mycket svårare att kunna se om det är dom eller inte,

vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv. aa okej :D

aha hahha okej :D

SVAR: Härligt att höra! :)

svar: Åh tack söööta du =)=) det värmer!

svar: aw vilket fint svar :P tänk om fler tänkte så istället för att klanka ner på varandra!

svar okej, jag såg honom på Liseberg för ett tag sedan ;)

härliga foton :) söt bild på dig som liten också!

sv: åh tack ska du ha :'=

Man ser att det är du, men klart det är annorlunda :D

Man ser att det är du, men klart det är annorlunda :D

vad händer idag :)



kram

svar ja, det är han ! :) Har du hört han nya låt?

svar ja, eller jag tror att den är ny ;)

vad härlig den översta bilden är :)

svar: ja verkligen :) tack igen och ha en fin start på veckan!

Hej hej :) hoppas du sovit gott :D

sv: så härligt :D jo självklart :D

ska nog in till stan och kolla i affärerna ;)

Värsta sööt du var ;D

SVAR: Okej, tack för din åsikt. :)

du får skriva sen om du kommer iväg elre itne :)>3

kul att du ligger på listan :D!

Svar, jag tycker om den ganska mkt ;)

vilken söt bild på dig!

kolla gärna in min blogg på det senaste inlägget med lite modelbilder på mig, skulle va jätte snällt :) ha en bra dag ! kram



http://mmlouise.blogg.se

Allt bra idag? :)

vart ska ni åka då? :)

Ja :D

Det är bra, själv då? :D

SVAR: Toppen! :)

sv ; vsg :)

svar:tack!Nu finns de massa att köpa på¨min blogg så kika in :)

SVAR Ja verkligen :-)

svar; inte mycket alls väntar på att några kompisar ska vakna för vi ska dra till sol express och sola lite. ;$

Vad bra att det är bra! Vad gör du då?

sv; tack :)

Nej typ samma här, undrar vad man ska göra idag ;D

tack så mycket! ;D

okej:)

sv: yes :D Allt bra idag då ? :)

hoppas du får en fin dag :)

SVAR: Ja. ;D

hoppas du får en bra dag :)

SVAR Ja:)

Allt bra?

hur är de då?

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

kika in å fråga något!:)



kram,♥

sv: vad kul att höra :D Jotack allt är bara bra =D

God morgon sötaste! :D

allt bra med dig idag?

Fina bilder:) och ja det syns att det är du på andra bilden.

Här hos mig är det fint väder så nu måste jag skynda mig och gå ut!

du med!:)

jag heter också jakobsson(a)



FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN!

kika in å fråga något!:)



kram,♥

Hahaha = D

är allt bra med dig ? (:

skriv gärna en fråga i min frågestund

http://heddajosefsson.blogg.se/2010/june/fragestund.html#comment

jo tack, det är helt okej med mig. :) händer idag då?

jaha :) vem gifter sig? :)

de är bra med mig också :D

snygg blogg :)

Händer idag ? = P

ok. Jag ska typ på ett möte.. :/

Hehe okej :D

sv: yes :D Händer i veckan ? :P

Hej! Fin blogg :)



Jag har en fråga :) Är du nöjd med din Canon-kamera? Jag har aldrig fotat med en Canon (system alltså, har testat många kompakter) utan bara med Nikon. Som de flesta sanna Nikon:are har jag alltid tänkt att Canon är dåligt. Har aldrig tänkt ur någon annan synvinkel tills nu, hehe (a)

:) <3

sv: haha :D

Svar: Okej :)

vad gör du? :)

sv: så bra, jo med mig är det bra :)

vad gör du då? :P

Svar: Okej. Tack så mycket! :D

sv: hon tackar nog :)

allt bra med dig idag?

hihi ja :)

tack för din fråga!

idag eller imorgon så kommer du se all afrågor och svar på MIN blogg.:)

så kika in emellan åt!



kram!♥

samma här ;)

tack så mycket! :)

ja det ska bli kul ;D

hur mår du idag :)

vad gör du? :D

Vad gör du då ? :-)

aha okii

hihi jao:D

hihi :)

jaa haha visst gör det :) hur varmt är det hos dej då? :)

sv; händer det inget? :p

vad gör du? :)

Okej :) Solar och ska snart ut med en kompis :-)

- inget planerat idag, kanske ringer nån kompis elr nått (:

nu ska jag snart åka.

SVAR Helt okej :)

men du gillar puffa i alla fall xD

haha, jag överlever..xD mötet är ju med Suss så det blir bra. :)

fin blogg :)

Jupp :D

SVAR Tack så mycket=)

- ja,:)

sv; ah :) vad ska du hitta på idag då? kram

sv. okejde funkar :)

sv; hihi :D

vad ska du göra i veckan då?

hehe ja då..^^

jag väntar bara på att pappa ska bli klar någon gång så att vi kan åka. :P

- jadå :)

http://evelinadeckel.blogg.se

- läs och kommentera =)

ps. fin blogg =)

Vad händer idag då?

Hej Bea <3

sv: tack:)

gjort idag?

KRAM

- tack! :)

sv; hihi tack så mcyket! :D blir verkligen glaad ^^

Låter bra det..jag ska träna :D

SV: Hur är det med dig <3?

sv; hihi jaa :) ♥

allt bra med dig ?

SVAR inte mkt :)

Vad gör du då? :D

sv; okej ska fota med en kompis :)

SV: Nej, nu fråga jag hur du mår! :)

SVAR Yes=)

SV: Härligt :)

Jag mår väl helt okej jämfört med igår.

SV: Jadå :) Känns dock som att jag ska spy upp min inre organ -.-

SV; tack så mycket :D

SV: Nja men trots det ska jag på permission idag, ska hem och hämta mobilladdaren, och lite mer kläder.

joda, sj:)?

sv; ja det ska bli jätte skoj :D

Allt bra med dig? :)

sv; ja :D

SV: Nej han jobbar :/

Vad ska du göra på midsommar då? :)

SV: Får träffa han på fredag, efter polissaken.

SVAR ska vara med min mamma o hennes vänner + min bästa vän:)

SV: Ja men precis :)

sv: skönt att höra :D jo allt är bra här med!

vad gör du då? :)

SV: Jo ska hem och grilla med familjen :) Sen tillbaka hit -.-

lust att följas via bloglovin?:)

sv; Ja det är hon:)

SV: Ja verkligen :/ Ska försöka få permission så att jag kan följa med pappa ut med husbilen på torsdag kväll och vara där till lördag.... Men ja ser mörkt ut,.

SV: Nej men ska göra allt för att det ska gå!

Kolla gärna in våran blogg och tipsa om en sommarlåt till våran sommarplaylist!

hih härligt! :) , det e bra med mej med;D

SV: jaop, jag behöver verkligen få komma hem.. Seriöst mitt förhållande med Simon här är inte bra... Vi får knappt krama varandra :/

sv; ååh tack så mycket ! :D

hihi söt bild på dej:)

sv; härligt! :) jodå det är bara bra med mig också.

oj så många prenumeranter du har ! hur många aktiva besökare har du per dag ungefär? :)

hej hej, tänkte fråga om du vill bli veckans blogg :)

isåfall kom bara in på bloggen o skriv att du är med :D

ha det bra // Amanda o Rebcca.

SV: Säger jag med! I ett förhållande ärru ju självklart att man kramas och pussas. Men nej inte här, för det räknas som sexuellnärhet -.-

Starstrukk finns nu på listan ;D

jaså? vilka ska komma då ? och vad ska ni göra ? och vilken dag äre :) haha!

aa, sjukt bra!

hehe tack:D

SV: Det krävs, kramar och pussar för att hålla kärleken vid liv. Men icket, vi får typ smyga in på toan då -.-

sv; okej :D men ooj så mycket! :O tjänar du pengar på din blogg ? :) jag skulle va överlycklig om jag hade 50 läsare per dag hihih ^^ jag har bara 13 prenumeranter :P

Hur får alla så många kommentarer men inte jag!?

Nu är jag hemma igen! :D

allt bra?

ställ en fråga är du gullig :)

SVAR. yes! :)

söt :d























Follow my on Bloglovin







Trackback