jag har fortfarande inte fattat..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Joel (lillebror på mammas sida)

själv har jag inte fattat att det är sommarlov, och att vi har slutat nian. det är helt sjukt, här står man och förstår inget känns det som. men riktigt så äre inte, nu är det sommar och då ska det bli underbart kul. man kan hoppas att sommaren blir lika bra som 09. men jag tror kanppt det, men man ska inte vara så negativ. snart kommer moa tillbaka, och då ska vi se vad vi ska hitta på. kanske sola lite, efter som det är sjukt varmt. eller hitta på något

och redan på tisdag åker jag från gotland, minns fortfarande inte vart jag ska men 3 mil från huddingsvall. ska vara där från tisdag tills nästa måndag en hel vecka, och på middssomar ska jag på bög bröllop. och sen ska jag vara med mina halvsyskon och ha otroligt kul, det ser jag fram imot. men har ingen data.. eller intenet.. :/

vad gör ni idag?

Kommentarer

hehe okej =)

SVAR okej, ja.. det kan ju vara skönt det också! :D

KRAMIS

jaha härligt, den är väldigt sommrig!<3

så lite så :)

sv: haha :D händer denna varma dag då? ;D

Sv: söt bror :D

så söt han är :)

hehe..xD

fan nu ropar mamma på mig också. :/

ja:)

fina bilder!

jag är med en kompis idag. dusjälv? :)<3

Händer idag?:)<3

sv; fina ögon han har :O

sv; ja det är det :D

Sv: bara bra :)

blir de kul o börja gymnasiet sen då ?

fyfan va grymt! :D

men, är det för alla bloggare eller ? :D

sv. aw ingen orsak :)

Söt lillebror du har :D

He hå! Hur har dagen varit so far? :)

Kramis!

ska träffa min bebis du då :)??

va kul med bröllop och träffa syskonen :)

SV: Hehe ok :)

Vilken sööt blogg du har!! <3

Tja, vilken gullig blogg!!

nej ;/<3

Jag har inte heller fattat att det är sommarlov, haha :)

hehe lugnt :)

Förlåt själv <3

- vad gör du då?:)

härligt, vad gjorde du för något? (:

haha jag har inte heller fattat ;o

sv; Tacks å mycket :).

sv: så bra, jo med mig är det bra :P

vad gör du då? :)

svar: hehe :)

vilken söting! :D

varsågod.

vad händer idag då? :)

Vad gör du :)?

så söt :D

sv: yes, jätte bra :D

= P

Sv: Vad bra! Hade du kul då? :)



Har inte kunnat svara på kommentarer förrens nu, har inte varit hemma =)

sv. hehE:d

jag fattar inte heller att det är sommarlov! fast dte gått mer än en vecka... !!.:S

sv: okej:)

KRAM

SVAR. häärligt :D!

härligt:) bra med mej med:D

hej på dig du!

Haft en bra dag?

sv: inte mycket faktiskt :)

allt väl? :)

SVAR Inte mycket.. :)

sv: hoppas du hade det kul :)

okej, inte mycke :)

Gjort idag? :D♥

Fin blogg :D

jag insåg först idag att det va sommarlov! haha, och jag har haft det sen förra onsdagen...

härligt att komma bort lite :) är det inte nästan så att alla känner alla på gotland?

Skönt med lov :) Du ska inte jobba något i sommar då?



SV: det är bra med mig, själv då?

Hoppas dagen varit bra!

sv; woho :D

är du bra på designer?:)

Det är en stor hästhage utanför mitt landställe, så nu har vi matat dem och kelat lite :)

söööt bild <3

Så härligt att höra! Det är bra med mig också :)

Så härligt att höra! Det är bra med mig också :)

Jag har heller inte fattat det :)

är det skönt att ha slutat nian då? :)

hihi häärligt! :D:D

gud vad söt :)

jag är hos min kusin,

vad gör du själv?

Svar: Varsågod. :)

sv: skönt !

va bra!:)



hehe jag har oxå svårt att fatta sånt! tiden går så fort så man hinner knappt med xP

Godmorgon , allt bra idag? :D

- händer idag då? ;)

sv: Vad händer idag? :)

så underbart med sommarlov,har inte heller fattat de ännu!:)

hihi vad kul :)

kom nyss hem från Alexanders avslutning :)

VA Fina foton

hehe :)

Hej !

Fin blogg du har .:D

vad härligt :D vad gör du idag ?:D

varse :)

sv: allt bra med dig? :)



nu finns svaren ute på bloggen!

Allt bra med dig ikväll? :)

Jag lottar ut 1 gratisbiljett till att träffa Taylor Lautner och Krsiten Stewart den 21 :) Om ni vill ha chansen att vinna så gå in på min blogg och tävla :D

varse! ;D

Söt grabb ;)!

sv: Det var helt okej:)



Det är verkligen svårt att fatta att man redan gått ut grundskolan nu.

Idag ska jag nog kolla på Victorias och Daniels bröllop. Annars vet jag inte.

och tack för kommentaren till bilderna:D

härligt det;D

sjukt härligt med sommarlov:)

skönt du ! Många fina bilder har du hunnit med sedan sist också! hehe

ja känner precis som du, det känns inte alls som att det är sommarlov! :O känns som helg, fast lång en!



Hoppas du får en fin dag! Kram :)

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

vad gör du:D

Idag har jag varit ute på en fotodag på landet :) Vad tycker du om bilderna jag tog? <3

Hatar dagen man gick ut 9an ;(

Jag har inte heller förstått att jag har sommarlov. Ville ju som ändå inte gå ut så det har inte blivit av att jag har tänkt så mycket på det och alla jobbar just nu i veckan så jag har jätte tråkigt på dagarna hehe:P

härliga bilder ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback