kan inte prata, hostar och kan inte svälja


foto: Elin
modell: Moa, Emma & Beatrice (jag)

godmorgon, nu är jag vaken och dunder sjuk, lagom till skolavslutningen. först kan jag inte svälja, hostar gör jag hela tiden. och kan kanppt höra vad jag säger. men måste till skolan imorgon, sen kan jag se till att vara hemma över helgen eller något. för det här kanske håller i ett tag.

igår drog jag ut min sista tand, äntligen. det tog 20 minuter, och behövde inte gråta över att dra ut tänderna. sen gick jag till skolan och såg klart american history x det filmen är sjukt bra. sen gjorde vi inget mer under hela dagen mer att alla nior får tre band, som folk kan skriva vad man tycker om mig. och efter var det grillning, hemma hos moa. det var helt okej, och kom fram till mycket.

Kommentarer

ojdå inte kul att vara sjuk. jag måste plugga satan idag men ringer sen om jag hinner... :D

sv; Varsgod :).

händer i ditt liv idag då? :)

Sv: Ah.

Händer idag då ?

KRAM

krya på dig <3

SV: Inte så mycket. Förbi AF en sväng..

KRAM

sv; Visst är dem!

ingen tanke på att vara lite frisk också? :)

SVAR: Tack! ;D

Krya på dig! ♥

aouch jobbigt att bli sjuk lagom till skolavslutningen.. krya på dig!!

det låter bra det. :) krya på dig sötaste. :)

sv: hihi varsegod :D <3

SVAR: Så lite så.

Vad ska du göra idag? =)

SV: Jupp.. :)

Sv: Tack:)

Du får krya på dig! Jag är äntligen frisk :D.

hihi =D

jo tack det är super med mig! :)

Nej vad tråkigt att du har blivit sjuk :/ Krya på dig!

okej :/ men vr tog det slut då? :(

Nu har jag sommarlov! :D

när får du det, eller har du det redan kanske?

sv: haha right =D



fint du har gjort om förresten!

härlig bild! och krya på dig :)

Jodå, allt är finfint.

Sj ? = )

sv; krya på dig :/

sv: Hihi :)<3

Vad gör du då? <3

svar;

Bara braa!:D:D:D

sv: okej härligt :D Hoppas att du får en fin lillördag :)

- jaa :D

hur är det idag? :)

haha det är lugnt, men iaf så har vi fixat huvudspoonsor till eventet ;) gissa vilka.. ;P

- så lite så:)

sv: krya på dig :)

jo med mig är det bra :P

vad gör du då?

sv: okej härligt att höra :) det är bara bra med mig med tack :)

sv: egenttigen det som är sämst är att andra som inte bloggar på finestlight.se behöver skriva in dom där koderna...lika som på blogg.se och designerna, att man inte kan ladda upp större bilder.



Varför ska så många bli sjuka nu för:O krya på dig!<3

sv; hihi händer i dag då? :)

Hoppas du blir friskare :D

krya på dig!



svar:



tack :D

Ja. :) din design är så fin.. :)<3



Rösta på min bild, så är du super snäll

http://tezzilicious.blogg.se/category/tavlingar.html



Är nummer 10..

sv; jadå :D

är också sjuk. it sucks.. :(

krya på dig!

åh nej vad olyckligt att bli sjuk nu! krya på dig.. <3

jo de är sådär..

fin bild <3

Okej så synd, jag har visat det några inlägg ner, så kolla där! :D Krya på dig, hade samma sak ngra dagar sen;/

va fin headern blev:D

sv: inte bra! krya på dej :)

Varsågod :D

allt bra?

har sjukt ont i halsen jag med .. lagom kul ;D

Roligt med sådana band :D

Och krya på dig! :)



svar: så bra :D

sv: JO ! :D kanske såna man ska ha till sommaren :P

Varsågod. :) tack om du ville rösta.. :)

taaack :D

haha tde är jätte fult ;)

så lite så sötnos(:

Hoppas att du mår bättre snart, krya!

sv: tack så mkt sötnos :D



allt bra?

SVAR Hihi=) Vad händer idag?



Jag skulle bli otroligt glad om du kunde lägga 3 röster på mig i en fototävling, nummer 4: http://tezzilicious.blogg.se/2010/june/5i1-reflexskarm-finalisterna.html?_tmp=b1c511018e4c90ed9a88242deec6a62a37418889



Tack på förhand ♥♥

händer i helgen? (:

toppen här med :)

SVAR Tack så mycket=)

svar: bara bra, själv?:)

Förstår det :/ men det blir nog bättre snart ska du se! :D

hahaha :D<3

jsut good ;d



gjort i dag ?=)

tack det vet jag vännen <3

tack så mycket :D

inga problem:D

Hej!

Just nu har jag en tävling på min blogg.

Skicka in din finaste outfit du vet, och om du vinner blir du länkad i VARENDA inlägg jag skriver i ungefär 2 veckor!

Klicka på bilden i menyn där det står "Tävlingar" så kommer du till inlägget där det står lite mer om tävlingen.

Lycka till!

vad ska du göra till helgen sen då? (:

Nu ska jag och mina älskade kompisar grilla och tälta i trädgården! :D

inte mkt,är med emma :) <3



fin header !

sv; okej, jag vet inte. inget planerat typ ;)

hoppas det blir bättre i halsen för dej :D (och hostan såklart..)

okej! :D kryaa<3

sv; hihi (:

hihi

nee,du e (a)

Gör du då?=)

ohja :D

kul å höra! :D

SVAR: Inte så mycket, bloggar lite bara. :) Kom precis hem och ska väl snart äta något. :)

sv. hehee ;D

härlig bild!

förutom halsen och det, är det bra med dej? :)

sv; :)

sv: jotack det är bra :)

sv; okej, krya på dig :)

jag har inte gjort alls mycket ;)

Vad är sommar för dig :)?

Nej, vad synd = (

Krya på dej.

sv: härlkigt, joda de e finfint ;)

sv;det är bara bra här med :)

ha en bra kväll(:

krya på dig<3

Jag är också lite halv sjuk nu, känns inte kul :( Krya på dig!

SVAR: Jadå, det är bra :)

haha bra:)

tack:D

Tack så jätte mycket underbaring:D

ok :) krya å dig!

SVAR: jadå! ;D

sv; hihi, vad händer i morgon då ? :) <3

sv: fy stackare :( e hostig men inte såå illa :(

sv: inte mycket, krya! <3

sv; hehe tack :)

SVAR: Det blir jobb, träning och att vara hemma - du då? :)

hihi :D

sv; :)

okej :/ vad tror du va för anledning då? :/

sv: nej fy:( stackare :(

Hejsan just nu har jag en tävling och undrar om du vill vara med. Vill du veta mer så klicka på länken under min header TÄVLINGAR. Hoppas verkligen att du vill vara med Kram Hannah ;D

Hejsan just nu har jag en tävling och undrar om du vill vara med. Vill du veta mer så klicka på länken under min header TÄVLINGAR. Hoppas verkligen att du vill vara med Kram Hannah ;D

svar; jodå allt är bra här!:)

själv då?:)

svar; jodå allt är bra här!:)

själv då?:)

SVAR: Okej, är du mycket sjuk?

nejnejnej

DU <3

vad görs? (a)

hihi. :D

händer imorgon? :)

haha ja:)

söt bild btw;D

sv: åh tack så glad ja blir :D

Snart sommarlov. :D

Jag får på fredag. :D när får du?

skola & träning :)

svar; okej:/ Krya på dig!<3

OKej men det är ju snart.. :) härligt

härligt!

japp :D

sv: tack så mkt :D

SVAR Inte mkt:)<3

Din header blev jätte snygg, love it :) kram

du har så fint namn :)

SVAR: Äsch då :/

du får krya på dig

Stackare! Krya på dig!

Jag har pluggat och handlat

kram

JA. :) vad ska du har på dig då? <3

tack:)<33333333

Allt bra? :D

allt bra?:)

det funkar ! sj?

Hej! Allt bra? :)

Vi skulle tycka det var jätteroligt ifall du ville vara med och tävla om en länkning i vår veckans blogg!

För att anmäla dig, klicka här; chttp://johannesoilir.blogg.se/2010/june/vi-kor-pa-veckans-blogg.html



KRAM JOHANNA OCH LANA! <3

krya! c:

vilken fin bild :D mys med grill!

God natt & sov så gott!























Follow my on Bloglovin







Trackback