ännu sjuk, och jobbigt!



den här bilden gillar jag, tagen för ett tag sen.

oj, vilken jobbig dag men ändå en av dom bästa. först vaknade jag imorse hur sjuk som helst, och var tvungen att ta mig till skolan. först hade vi bild, fanns inget att göra. och på engelskan gjorde vi inte heller något. sen hade vi senska/so och såg på en film, jag somnade på golvet. bra jobbat där, men peppe brydde sig nog inte. sen hade jag mitt sista prov, innan sommarlovet.

sen hela vägen in till stan, och gå vår ruset. det är en sträcka på 5.2 km, och gick den med mamma angelica och kristina. vi hade riktigt trevligt, och gick det på en timme. efter fick vi en ficka korg, och åkte hem till kristina och åt denna goda sak. det fanns mycket gott, och det blev man helt klart mätt på. fick bilderna från mamma idag, och nu fram över kommer det lite bilder. ska bli kul, och lägga upp bilderna.

och imorgon blir det att vara hemma, ska sova nu godnatt!

Kommentarer

härlig bild!

sv: aokej, nej bäst o vila då :)

är också lite sjuk fortfarande, men har avslutning

idag som jag måste gå på..

krya på dig :')

sv; skit cool bild :)

okej, vad händer i dag då? <3

SV: Aha ok, va tråkigt. =( Du får krya på dig.



Idag ska jag inte göra så mycket. Va hemma och packa lite.

KRAM

sv: Okej, hoppas du sov gott:)

vill åka karuseller och fritt fall!

sv: usch va segt :/ jag ska bara ta d lugnt, kolla lite film o annat haha :)

vilken läskig bild! :)

sv: Allt bra denna fredag morgon? :)

Hehe tackar , jo det hoppas jag också! :D

Hoppas du får en toppendag <3

ja men det gör ju min kille med som tur är. Han finns där för mig fast jag ofta är ledsen och har det jobbigt.

gud vad läskigt! :OOOO

otroligt fräck bild!

vad gör du hemma idag då? :)

sv; varsegod och tack:D

trevligt :D inte att du är sjuk då , utan att kamerna är klar ;) nä jag har vart på vårdcentralen och grejat, och ska iväg på student om en stund :)

sv; allt är bra sj då:D

härligt!! :D

nej men uscha då. :( hoppas verkligen att det är bättre snart då! :)

SV: Visst är det roligt att åka fritt fall

Haha:)

Att du vågar åka frittfall:o

Där skulle jag vilja va :D

Riktigt cool bild! ;)

Hur har du tagit den? :)

grym bild!!

men vem har tagit den bilden?:)

Läbbig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback