brist på bilder..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

sitter hemma hos moa, och ska nog klä på mig och börja gå mot bussen och åka hem. för jag måste hem och och fixa annars får jag panik. haha nej men nästan då. sen hem och äta frukost måste jag göra med, och tvätta lite. det känns som en söndag idag, men vet inte varför? bara för jag ska tvätta och ta det lungt kanske? städa och sånt man brukar göra på helgen kanske därför det känns som en söndag.

nu börjar jag få brist på bilder, vad vill ni se för bilder?


Kommentarer

härlig nbild:d hur mår du hjärtat

SV: Ja det är det verkligen :)

ha en bra dag:D

Svar:Ja då borde du ta och se den :D

sv: jaa, verkligen :D

sv; Jo jag sitter och svarar på alla söta läsarens kommentarier ;)

vad ska du?

SV: :) vad gillar du för musik?

blandade bilder! :D

samma här, aven kanske tvätta

kram

hihi :)

okey :) jorå det funkar väll..

vad händer idag då ??

Sv: Ja, det vet jag inte :-) Det får vi se. Själv då?

sv; hihi vad händer idag då?♥

Jag tycker du skall visa mer portätt bilder på olika! :)



Sv: Hihi, aa! :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

aa, bah så du vet så står de "bist på bilder" o inte "Brist";)

Hey! allt bra idag? kram luffi

Kul att du kika in och rösta =)

hoppas du får en bra dag!

Hejsan, mår du bra i dag ?=)

snygg blogg:)

det e bra, själv? :)

Sv: Det är sådär faktiskt..



=(

KRAM

jag ska åka och shoppa lite nu :D

hejhej , Nu e det så att ja har veckans blogg på bloggen så ta gärna och va med .

http://zoobaa.blogg.se/2010/february/vill-du-vara-med.html#comment

Jag börjar också få bildbrist, inte kul=/

Heeey!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Hoppas allt är fint.

KRAM (:

men härligt;) jo det är kanon!

sv; Åh ;)

vad ska du göra idag?























Follow my on Bloglovin







Trackback