då vet hela Gotland att vi ska..


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

finns i GT

idag var min pappa med i tidningen, och det finns en bild med men orkar inte ta med den. dom har stavat fel på Jacobsson vi stavar det Jakobsson. det det är skit i samma, efter som vi flyttade från Rone till Fide fick fide fler befolkning. efter som vi är fem stycken som flyttar. och nu ska vi flytta tillbaka, och då blir det mindre i fide och fler i Rone. det är vad det står i tidningen som ni ser på bilden.

dom frågade om alla ville flytta. men pappa sa att det var en som inte ville. gissa vem det kan vara? jo det är jag, 2 månader kvar innan vi måste flytta..(fast det var inte med i tidningen)

då var det med i tidningen att vi ska flytta, nu borde alla på gotland veta det.

Kommentarer

sv: sjukt duktig är du so fick mvg:)



men ofta de skriver det i tidningen?

haha hur svårt kan det vara att stava rätt ^^

Sv: tack så mycket! :) är allt bra?

okej. ja det är bra :)

inte så svårt att kolla upp hur namnet stavas lixom ;)

- vad gör du?:D

Hejsan :-)

Allt bra? Snygg design :-)

Kraam :-)

så bra, jo det har jag <3

sv: är det långt mellan de ställerna?:)

Sv: okej nice :) jorå det är bara bra :) vad ska du göra i helgen då? :)

coolt att vara med på tidningen ;)

haft en lugn dag?

Vad roligt för honom :)

Sv: okej vad trevligt :) jag och två kompisar ska bo i mitt hus och stänga ute lite andra från mitt rum, mina vänner typ kan se andra. hehe :)

Okeej men gud vad härligt! Speciellt på sommaren :D underbart!! Hur ser det ut nu på vinten? :D

jasså så du är känd kan man säga :P

söt blogg du har:D

kika gärna in min:)

ska vi lägga till varandra på bloglovin?:D

Haha okej!! Va det kul?! <3

haha va ögr ud :D

sv: hade varit en helt annat sak om du hade bil men ändå:(

japp, inte gjort ett skit..XD

tycker du om min nya header? Kände inte för att ändra hela designen, bara bilderna i headern..^^

sv: hahaha ja skicka fel medelande, tänkte skriva ha en bra kväll:D men råkade visst missa att kopiera

ja följer ju din med:)

har du haft de bra då

Vsg, hur mår du förresten? :D

Kram*

hehe, thx..XD

haha wtf? ^^ roligt att det kom med i tidningen :)

Bara bra :-)

Vad har du gjort i dag då?

Jaa gjort idag då? (=

haha okej, vad bra! vad gör du? <3

samma här :)

Försöker designa :-)

sv: har ni pratat nått mer eller?

Hejsan :)

jag kom precis hem från gymmet..

och nu sitter jag och svarar på kommentarer och väntar på att maten ska bli klar..vad har du själv för dig? ¤

Haha, vad roligt att det står i tidningen;)

Vad händer hos dig då?

Haha, men det är roligt om man lyckas :-)

Japp :-P

Härligt, jo bara bra tack! :D

Kram*

hahaha okej :D inte mkt :FD

Om du var Bella i Twilight, vem skulle du välja då, Edward eller Jacob?

sv: låter inte bra hörru.. men vad tråkigt att flytta :(

hhihi tacl :D

De kan jag tänka mig :) jag har mest varit i VISPBY :D

SVAR: tackar:)

vad gör ud :D

okj :D lyssnar på musil:D

Jag förstår inte riktigt det med "jag har två månader på mig" är det att du ska försöka förhindra att behöva flytta :s?

Okey :-)

händer annars?

jag ska snart åka iväg med borrsan och pojkvännen.. de har hockeybockeytunering ikväll :D

sv: hihi :)



ofta de e me i tidningen ;O

Fin blogg!

Haft en bra dag? :)

ska t gotland i sommaaaR:D

händer i helgen söt :D?

de hoppas jag med :) <3

Haha ok ;)

- okej jag målar naglarna o lyssnar på musik:D

tackar tackar :>

kul(:

:P

sv: hah, fattar inte vrf :P

Sv: Okej! Samma här :)

hahahaha jaaA:D

Trevligt;)

Ska vi följa varandra via blogglovin?

varför göra en så stor grej av en flytt? ;o

Jaha vad kul! Vilken färg? <3

SV:

varför? ;o

SVAR: hehe :)

sv; okej :)

inte så mkt tror jag xd

sv: hehe okej ;D

skönt me helg snart igen:D

:)

:-)<3

Vad ska du göra i morgon?

sv: hih =)

Jaa jag är sugen på att åka dit på Stockholms veckan faktiskt :)

Haha blev det bra då? <3

Skola och så ska jag tävla till en slalom tävling

:-)

sV; hur e det med dig då? :)

Fett nice:D:D:D

Har precis duschat, men vet inte riktigt vad jag ska göra nu :O

Haha då får vi spara pengar=)

sv: vsg! ;D

sv; japp :D

jo jag har lov just nu :)

hur gåre me kärleken för dig då? <3

Ja det är ju kul! :) Tycker jag ser/hör pappa mer i tidningen & på radio än i verkligheten.. typ.



Tack :)

Hihi värsta nyheten:)



haha (a) händer ikväll då? =)

SVAR: vt inte om jag har svarat på kommentaren, hahah:)

övar låtar.. :P stämmor för att vara exakt..XD

sv; yes :D!

typ samma här :)

Åh, vilken fin blogg! Jag älskade verkligen din header! :D

besök gärna min blogg och skriv en kommentar :) ?

sv; Men vad jobbigt! Är det långt ifrån dit du ska flytta :(?

Sv: Vad bra :) Ja, jag har haft det jättebra.

Hur har du haft det ? :)

allt bra med dig? :)

vad bra =)

vad göres?

Förlåt för frånvarandet, men har ju fira 4år med min kille och vi har varit upptagen hela dagen igår oså har jag jobbat och varit anmält slut i kropp och själ..



men hur mår du då?=)

aah (: Länka mig på din facebook så länkar jag dig på min blogg? (:

Japp :-)

nej jag förstår det.. :( <3

Så kul:D



men åh typiskt att tidningar stavar fel på efternamn!























Follow my on Bloglovin







Trackback