det börjar närma sig..


Bild ett: Johannes Jakobsson & Kristina Börjesson
Bild två: Beatrice Jakobsson (jag) & Jörgen Hoffman (mammas kille)

igår var jag vid tandläkaren det gick bra, det börjar närma sig något bra nu när det gäller tandställning. nästa gång jag ska ditt ska jag iaf få reda på vilka tänder jag ska dra ut. sen kanske det bara är två gåger till sen har jag min tandställning. äntligen säger jag bara. sen gick jag och ellinor & moa runt i visby, och senare mot dagen träffade vi david och robert.

idag ska jag bara ta det lungt och imorgon är det skola.
vad ska ni göra idag?


Kommentarer

sv: taaaack sötnos! :D <3

oh härliga bilder

sv; Wohooo :D.

allt fint? :)

Vad gör ud :D

ngt du vill prata om ? <3

hehe, tack sötaste... ^^ i morron åker vi till sthlm! :D

sv; taack♥

vad gör du? :)

naaw vad söt du är på bilden! :)



TAACK BEA! <3

nenej, jag bor på gotland, haha!

hur är det med dig? ;)

fin klänning:)

ja ska inte göra så mkt är sjuk:/ du?

jag ska vara sjuk och gå på stan :D

söta bilder!

<3

ok, var la synd då ;).. Ska nog baka min specialar kladdkaka på torsdag iaf =P Mums mums!

riktigt fin bilder och vädret ser verkligen härligt ut :D



Är allt bra idag med dig?=)

Kram!:)

fina bilder =)

härliga bilder!

jag tar det lugnt jag med =)

sv: okej ^^ jodå de är bra

så söta bilder :D

:D

härligt med en dag att bara ta det lugnt på :D

fina kort :-D

okej soft=D nä tog de bara lugnt:)

Hej vännen! Hur är det med dig idag då?

Kram

jaa ;p planer för ikv? :)

allt väl?:)

sv; yeaah :D

fina bilder! :D

Hehe, ja de behöver man. Fina bilder. SOOOMMMMMAR! =D

Vad gör du annars då?

Härliga sommar bilder<3

SV: Jo då, den var helt ok .

Allt bra idag ? KRAAM!

aha händer idag då? =)

sv:

okej, Nä.. Jag gör ingenting speciellt, kom nyss hem från skolan.. Fin bild på dig förresten! :)

Sv; Okej :) Ja det har jag, hihi.

Vilka fina bilder, nu längtar jag bara ännu mer till sommaren :o

lyssnar på musik och äter lite choklad ;]

tackar! :D

okej:D

Ååh sommar!

Sv: Jo allt är bara bra med mig tack ;)

Vad händer ikväll då?

svar: okej :D

SV: jaop :) gör du dÅ?

vad göru :D?

ingen fara :) fin bukett du har i handen.

Vackra bilder =)

sv; Ja... :) fina bilder!

Superfin blogg! :D Så du bor på Gotland? Vill flytta dit när jag blir stor :)

söta bilder!

OMG ska du dra bort tänder? jag fick dra bort 4 tänder! nu har dom satt in gummisnoddar mellan två tänder så de ska bli ett mellanrum så de får plats med metallbiten som ska sitta där. stackars dig som ska dra bort tänder :(

Vet inte riktigt hur jag ska spendera min dag. :)

Du då ??:D

sv: hur är det idag då gumman? :)

sv; det var ju bra det!:)

sv: den har vart underbar! :)

Gissa vem som har börjat blogga igen :D

Gud vilken fin klänning du har på bilden! Vill ha den :[

Allting är bra här med är bara trött :D



Ha en underbar tisdagskväll nu

Kram!:)

Skönt att det börjar närma sig:)

men ska du dra ut tänder på riktigt? har du inte redan tappat alla.

Jag fick iaf inte ha tandställning före jag tappat alla mina mjölktänder.

Underbara bilder:)

svar: Den lila på bild två.

svar: Gör du inte! Men klänningar är ju så roligt! och den var jätte fin tycker jag ;P

guud vilka härliga bilder, aaah, sommar! :D

Hoppas din kväll blir bra!























Follow my on Bloglovin







Trackback