en myskväll fram för tv?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Moa lindqvist

ikväll blir det nog en liten mys kväll fram för tv, och läxorna kanske jag skulle kunna fixa. men vi får se hur mycket jag orkar, är inte så pigg idag. vet inte varför, men det känns som en måndag och att det är en hel vecka till. men som tur är det onsdag idag, och jag måste se andra avenyn ikväll med.

när jag var i stan i måndags sprang jag runt hela inner staden eller känndes det som haha, nej men nästa. och då fick jag träningsvärk, hur lyckas jag? men som tur gick det över dagen efter, skönt det för det gjorde så sjukt ont i båda benen.. (på tal om annat)

får ni ofta tränningsvärk?

Kommentarer

sv; är med Alexander, själv =)?

härlig bild

Vad söt hon är :)

sv: hihih :D

jasi ;)

jojo :D

Inget spec. Designar och kommenterar

sv:

i Oktober.. :) hehe.!

Vilken snygg bloggdesign du har :)

hihihi (A)

hejhej! vad ska du göra idag?

sv: Härligt! Jo det duger här med tack, förutom att jag är sjuk men börjar känna mig frisk nu faktiskt! :)

händer då? <3

sv: ja det va ett bra tag sen :)

SV; Det är kanon med mig :) hur är det själv?

kram

Hej sötnos komentera min blogg och skriv en komentar till inlägget vore gult värt skriv en komentar till inlägget och följ min blogg jätte gjärna fast har inte blogloving så du vet men tack sötnos puss på dig

Hej!



Rösta på månadens blogg :)<3 Puss & Kram

sv; jaa :D mums

Jag har minitävling i min blogg :-) Man vinner länk i bloggen alla som svarar rätt.



Kraam Emms

( www.myliferoom.blogg.se )

så lite så

tack så mkt:D

sv: hihi tack :D

sv: Tack så mycket =)

naww.. jag har sovit bra idag faktiskt^^

har fikat, lunchat o shoppat.så gjort ganska mkt:D hehe~~

lägg till mig på bloglovin :D

- allt bra idag?:)

jag ska göra exakt samma sak som du :P

Vinnarna kommer upp på bloggen i kväll eller i morgon :-)

jag får träningsvärk väldigt väldigt sällan!däremot får jag håll om jag springer 1km så kondisen ligger inte på topp >.<

härlig bild

sv: aa då, själv? =)

- härligt, jo det är bra :)

det beror på vad jag gör när jag får träningsvärk. men har lite träningsvärk nu i benen efter teaterlektionen.

SV; åh, vad tråkigt :O hur kan de vara så :O Skulle du kunna vara snäll och kollao m det går att kommentera nu? :)



Kram

sv: jotack, det är fint med mig :) själv?

haha okej :P

:D

inte mycket.jag e hemma från skolan för att jag har så ont i skallen:(

sv: okej =)

SV: jaop planer för ikväll dÅ?

sv:

Ja! Alldeless för länge kvar! :(

sv:

Ja! Alldeless för länge kvar! :(

hehe joda :)

Allt bra idag?:)

Kram

jadå! :)



gjort idag?

sv: aa =)

sv: haha bara duger? :)

Är barnvakt med en kompis :) händer ikväll sötnos?

kompis! :D

:D

SV; vad smart, jag ska nog också börja med det! :) men har aldrig haft något problem förut, så har inte ritkgit tänkt på det :) hehe



kram

hehe okej :)

joda det funkar :)

jaa verkligen :D

:)

Söt bild:)



Vart är din header?:O

sv: jaså :) det diggar vi inte!

SV: Äter :)

Ameh! Nästan ingen kommenterar andras inlägg >.>

hejhej fin blog du har :)

hehe ja :)

Svar: ser den inte:O

tck :D

SV: Oja vilken vecka har ni påsklov?

:D

SVAR: jadå :D

Jupp

hehe joda :)

jadå! :)



vad ska du göra ikv då?

vad gör du gumman ? :) <3

Kommenterar. :-) DU då?

ja vad gör du som mest?

sv: Jag vet, lite jobbigt... Det blir så ibland, och jag vet inte vad jag ska göra! Vet du?

allt bra med dig annars? Om man bortser från din träningsverk?

typ inget måste plugga med orkar inte :P, sjdå? :D

Svar: jag ser ingeting:/

pluggar sj då?

sv: Har nyss duschat, sj? =)

ska lägga mig nu, sJ? :)

fin blogg!

rösta på mej som veckans blogg?:)

finns länk på senaste inlägget, längst ner.

kram

okej :)

tack!:)

hehe! gosh! vad många kommentarer du har:)

hoppas du slår kissie;)

Gud vad härlig bild :D

kom precis hem :D

Haha jag får också träningsverk av konstiga saker! Sist av bowling?! hur lyckas man...



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt märke och mitt skapande.

issafashion.blogg.se

- jadå:)

sv: ingen fara! :) allt bra idag ? :)

händer imonr? :D

Tog nyss en skön dusch :) dudå?

vad gör du? :)

sv: Tack, jag ska testa det. Om det inte funkar så får det va.

sv: aarå =)

Hehe :-) Allt bra?

aao :D

svar: tack :D

Sådär. Fin bild

min mat var inte gott idag:p haha~~



jag har aldrig fått mensvärk:D skönt:D

- ja mycket snygga:)

hur är det då? :).

sv: :D

han liknar dig :)

sv: Tack så jätte mkt ! kram:)

här är det också tv-kväll :)

Allt bra? =)

fin blogg! kram

haft en bra dag gumman?

skulle du kunna röstar på mig? snälla, http://tonymedstil.blogg.se/2010/march/rosta-pa-bloggarna.html#comment jag är nr 17 :) tack & kram <3

Haha ja precis ;)

haha okej :p

hejhej!

vart lite mycket på sistånde, så bloggningen har laggts åt sidan. Ber om ursäkt för det, och att ajg inte svarat på din kommentar!

kram

SVAR: inte så mycket:)dudå

sv: Vad bra! :)

tack<3

sv: tack för din röst och varför anmälde du inte dej ??

okejokej, de ganska bra <3

- hhe:)

sv: hehe ok ;D jag med och svarar på kommentarer =)

sv; aw, tack =).

Jag får itne ofta träningsvärk, elle det beror på hur hårt jag tränar. Men brukar ofta få träningsvärk när jag rider häst barbacka ;D <3

det är väl bra här med :).

Okej. Samma här :) Det är rätt skönt ;)

okej ska väll bara ta de lugnt :D

hej fin blogg! :)

rösta görna på mej som veckans blogg? http://emmamariastenius.blogg.se/2010/march/finalisterna.html?_tmp=47673609a365d7e6913abdaa6dfd4a888734b472

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback