har sett alla tre filmerna nu..


bilden är lånad från google

i fredags såg jag den här filmen, nu har jag sett alla. men inte i rätt ordning, men det spelade ingen roll fattade bra. ni som inte sett dom här tre filmerna måste ta och göra det. dom är så sjukt bra, men lite otäcka för dom som är mindre. men annars är det ett måste, att ni ska se dom.

för trött för att kunna gå i skolan, och mitt humör var inte alls så bra heller. men lektioner gick jag på, vi gjorde inte så mycket i stort sätt. matten var bara lite för jobbigt, och komma igång att tänka. på vägen hem i bussen höll jag på att somna. men som tur gjorde jag inte det, för då skulle jag fått gå en bit.

nu ska jag bara ta det lungt hela kvällen, vad ska ni göra?

Kommentarer

allt bra ?:)

sv; okej :D

samma xd

tack babe :)

sv. hih <3

sv. tack vad bra.

okej :)

ingen aning, finns många bra.<3

jag har också sett alla tre, vilken tycker du är bäst `? (:

Hej tänkte bara fråga om du kunnde följa min blogg vore skit shysst tuvär så kan inte jag följa andras men komentera jätte gjärna inläggen till texten vad som står puss

sv; hehe

SVAR: okej , samma här.

mamma och syster är och handlar så jag är hemma själv, ganska skönt faktiskt :D

allt bra med dej?:D

ja super kul ;D de filmerna är bra ;D

mm ;) händer idag ? :D

sv; Haha, visst är dom ? :D <3

SV: Tack :)

va görs

Tycker nog jag med ;) Har du nån favorit skådespelre?;)

sv; nej men va tråkigt :( varför tog de slut?

jodå , ska inte klaga:)

kom nyss från skolan, sj? :)

sv: haha ye!



grym film!!!!

sv: hehe jaddå :)

lagar mat.. e dö hungrig

sv:okej. vad gör du ?

grymt bra!!

sv; taack:)

Hej! dom filmerna är bra ..

bara sett 2an :)

Jag har inte hunnit se 3an än men det ska man väll ta sig tid att göra snart XD



sv; jo allt är bra med mig, jag är på praktik så jag har fullt upp ^^ sj då?

sv; var det du eller han som gjorde de? :( hatar när folk gör slut med sina partners! det är så sorgligt :(

försöker tina köttfärs, tänkte göra spagetti

sv. haha. inte jag heller men vad händer ikväll då ?

sv: haha ja det kan man säga!

sv; men oj va hemskt! hur länge var ni tsm? :( och har du sagt till honom att du gillar honom mer? Eller ni kanske inte pratar mer? :( <3

:D

inte så mycket alls :)<3

lyssnar på en av mina kompisars låt!

sv; hehe:)

Härligt!

as gott

åh, hatar när de blir så.



ska fixa!

hoppas du har haft en bra helg söt:d

Har inte sett en enda av de filmerna, hehe.



Jag ska också ta det lugnt hela kvällen.

sv; jaha okej! så du har två bloggar, en där du BARA skriver om honom och sådär?! Fytusan va jobbigt :( hoppas ni blir tsm igen! <3

jadå, själv? <;

hahajapp:D

sv: Ja, verkligen! :D <3

Tack :D

SVAR: jag är enormt trött efter en bra skoldag, för en gångskull :)

ha en bra dag

Vill med se alla dom filmerna, har bara sett första:D

Jag har bara sett ettan...

Vilken tycker du är bäst? :)

De är grymma! :D

Men han är riktigt snuskig i ettan. :s

Allt bra med dig annars?

Gud vad jag älskar dem filmerna. :D

jodå det funkar, ska träna senare mår bättre efter det troligtvis. ;) Efter dagens "synder" (morotskaka i hemkunskapen) så har jag tvångsyanke att jag måste träna extra idag så därför var jag ute och gick lång promenad i rask takt i en och en halv timme och plus att jag ska träna ett pass på friskis kl 20.00 :D

Hej! Är allt bra med dig? :)

Hur gör man sån där facebook grej? :)

Den där filmen är väldigt bra!

Vilken gillar du mest? 1,2 eller 3? :)

vilken är bäst tycker du? :b























Follow my on Bloglovin







Trackback