imorgon är det april skämt


foto: Beatrice Jakobsson

det blev en promenad förut, men ingen kort. det blev två kilometer, och det var super skönt. om jag orkar och hinner tänker jag gå längre imorgon. men vi får se hur pigg och glad jag är imorgon. just nu sitter jag och ser på andra avenyn som snart slutar.

sen var vi och kollade ditt vi skulle flytta, hur mycket vi skulle göra. mitt rum måste målas om, men dom vet inte hur. och dom hara bara två månader på sig. lycka till säger jag.

sista inlägget i mars, och godnatt!
gå inte på några april skämt nu..

Kommentarer

sv; jag har varit i stockholm och shoppat :)

mysigt med promenader :)

:)

Hej Beatrice!

Har du börjat med påskgodiset ännu eller vad har ni för traditioner? Här blir det massvis med godis:)

Måste säga att bilderna var väldigt vackra!

svar.

jadå :)

okok :)

åhnooo april skämt imorn :o skiiit.

när? :)

Hihi :D

Nu ska jag sova, gonatt! :)

aa just det, inte alls tänkt på att det är ny månad imorgon ;p

Andra Avenyn är bäst!

sv: hihi :D

Okej, kul!



jätte fina bilder :D

svar: hehe ;)

skönt med en prommis :)

me 2

sv; håller på att bearbeta familjen :D.

haha första april ja :D

- hehe ;D



skulle du vilja rösta på mig som månadens blogg ? :)

http://felicianielsen.blogg.se/2010/march/utkast-mars-31-2010.html?_tmp=e6f67eee440e6db0ecc9c7b82a4479e97438239a

aprilskämt ja:p dt e jag.fr jag fyller år imorgon:p

mycket runt omkring bara! usch usch usch !!

hoppas du har haft en bra dag.

fina bilder, som alltid! <3

hej sötnos!

jag har haft det lite stressigt dom senaste dagarna därför har det tagit tid att svara på din kommentar! Hur är det med dig?



Jag har bloggat dock lite granna för att hålla bloggen vid liv *skratt*. Om du har missat det asså ^^



Puss<3

Nehe, aja :D Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Inga problem:D<3

hoppas du inte blir lurad ;)

hahaah gå inte på för många april skämt i morron :P

hooh :)

grymt fina bilder :)

Härlig känsla på dessa.























Follow my on Bloglovin







Trackback