minna är tillbaka, och jag älskar det!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

nu ska jag ta tid och säga en sak som hände här om dagen. jag fick en kommentar som ståg ''gissa vem som är tillbaka'' det första som slåg mig var att det var någon som hade vart bort rest men när jag kom in på bloggen och fick se en bild på henne. då blev jag bara för glad,av att hon är tillbaka.

några va er vet säkert vem minna hokka? nu har hon en ny blogg, men inte på blogg.se. saknar ni hennes blogg lika mycket som jag? vad väntar ni på kolla hennes blogg.

[LÄNKKKKKKKK]

Kommentarer

Svar: Tack! =)

aaa tycker ni liknar varandra allihopa :)

De var säkert jag som kommenterade din :)

(sv) mindre kul då...



Kram

sv: haha true true :)

Fin blogg, allt bra? :)

Söt blogg! =)

Har du gjort din design själv?

Har aldrig hört talats om henne men ska kika in hennes blogg :D

okej. jag ahr oxå en system kamera, men är inte bra på att ta bilder.. :/

sv: haha grymt sa grisen, nöff :D

Hejsan,fin blogg, hjälp mig att välja header till min! :)



http://pauilicious.blogg.se/2010/march/vilken-header-tycker-ni.html



Du kan även spara den om du vill, kommer börja blogga inom kort om massa roligt :)

haha :P

sv: jadå :D va görs?

sv; okej! =)

- okej :)

ni e ju trotts allt syskon lixom

sv; tack! din med =)

ska kika in hennes blogg! :)

:)

sv. fan vad tråkig du är. det är klart att det är roligt.

:) va gör ni ?

det är alltid roligt när man blir överraskad när det är något possetivt! ;D Glad för din skull ;)

sv; nikon D60 tror jag den hete :)

skit fin bild :D.

sv. jag vet att det är jobbig men det är ju kul.

sv: okej samma här^^ seru på nått kul ? :D

uttråkad, finns inget på tv

haha jaaa:D

så lite så! :).

sv; okej. men dina kort är iaf jätte fina! :)

sv: hihi :D

jaa haha

aldrig kollat den innan

ja tack de bra sj då

Haha Ja det är väldigt bra ;)

:)

svar; Tack så mycket! Hur är det med dig? :) <3

Okej, jodå det är bara bra!

vad har du för dej då? :)<3

(sv) hihi ja ;)

sv; tkr du? :D tack så mkt!<3

typ snackar med folk och svarar på kommentarer :)

eeh, :)

lät kul ska jag väl också göra sen sova så jag orka morgon dagen,, :)

så allt är bra med dej

jag har frågestund på min blogg, så om du vill får du jätte gärna fråga en eller flera frågor :) Kraam

läa min blogg och kommentera gärna!

mm tur faktiskt:D hehe~~

vad blir det i helgen? :)

hehe okej

Hejhej ! Its an offical kick start now! FRÅGESTUND på vår blogg så ställ de pinsammaste frågorna om du vill- vi svarar på de! Vi har det pga dålig uppdatering! SÅ STÄLL FRÅGOR!:D/ASN

sv, haha. men det kanske jag ocskå gör.

:P

s;V varsågod! :D

hmm vet inte henne:) men kul att hon är tillbaka.

Fin bild!

sv: hihi :)

göru då? :)<3

ja visst göre det :)



hur äre för dig då?♥

jappz..

de tycker jag verkligen du ska! :)

svar; Härligt, jo det är bara bra med mig :D<3

Gud vad härlig bild! :D

sv: jarå! planer för helgen? :D

tack <3

aaaw tackar gumma :D

Varför inte delta i min fototävling på min sida och vinna en invite till filmtjänsten Voddler? Du hittar all information här - http://alexandros.se/2010/03/27/tavla-och-vinn-en-voddler-invite/



Lycka till! :)

Skönt att se lite hav :)

Vilka fina bilder du har på din blogg!!























Follow my on Bloglovin







Trackback