promenad var skönt


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

när jag var ute på en promenad tog jag dom här två bilderna. väntar bara tills jag får en ny kamera, det ska bli kul. när jag kom hem fick jag se att jag fått en anonym kommentar från någon. och tack, för alla dina fina ord. och jag ska tänka på att skrva namn på mina bilder så ingen annan tar dom tack!

nu börjar klockan dra sig mot sov stund, eller iaf knäppa av datan för ikväll. jag behöver sova efter den här dagen, med massvis med tankar och sånt. tack för er som är extra söta och tänker på mig. ni är bara för bäst, för man har ju inte alla sina bra dagar..

godnatt, sötnosar vi hörs imorgon ♥


Kommentarer

<3

vad göru :)?

vackra bilder!

sv: Ja , helst av allt vill jag bara flytta, börja om på nytt. För här går ju inte lita på en männska...



Usch då :( Hoppas det blir bättre med kärleken gumman! <3

Tack så mycket, snällt av dig :D

härligt :) jaadå!

ja :)

rösta snälla på min egna bikini jag designat http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=oSa6dycKVV5PnD0FYL9wHshYf5iHdpsF6JAZ#bikiniGallery de vore gudomligt snällt : )

tack tack tack såhäääärmycket! :D

finns här ;D

sv: ja vist är det:D

Har du tagit dom där bilderna idag? :)

Fint!



Men precis :D Med jämna mellanrum vill man ju byta upp sig och utvecklas mer med en ny kamera :) Kram!

Hejhej, hoppas du har en fin kväll.

Jag vill bara störa genom att fråga om du har en riktigt bra sportifylista så får du gärna länka den!

Behöver lite musik till pluggandet, ha det super!

puss

händer i morgon? :)<3

sv: Verkligen jättesnällt! :D

Sjukt fina bilder! ♥

jaha oj okej. asså jag kan förstå att det är svårt. hur länge sen vare ni var tsms?

fin blogg du har ! :D

RIKTIGT fin blogg du ha gjort. ;) Hehe. Hur ha du gjort allt på sidorna. ;)

Gillar bilden till vänster=)

sv; jag förstår de hjärtat :(



fina bilder! <3

vår väder :) du då? :

sv: hihi ja då:)

RÖÖÖSTA PÅ MIN BIKINI OCH HA CHANSEN ATT VINNA ETT PRESSENTKORT PÅ

JC PÅ 800kr

:) låter bra

Vad ska du få för kamera? :)

hej!!



nu finns svaren på frågorna från frågestunden besvarade i bloggen :P !! ;D Läs och lär känna mig mer! :D



Läget i dag? Har veckan börjat bra?

vilka fina bilder :D

jättefina bilder =)

så underbart, har också varit ute på promenad idag :)

Fin blogg !

fina bilder :)

Jaha, är den bra eller? :)

tackar så mycket :D

gud vad fina bilder!

ååå så fin blogg du har!!! :)



Kolla in min blogg så kan du se mina smycken som jag har gjort själv! :)

Superfina foton! Vilken fin blogg du har! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback