smart?


foto: Moa Lindqvist
modell: Beatrice Jakobsson (jag)

ni ser på bilderna själv, den andar bilden diggar jag. nu ska jag ta och äta frukost och fixa mig till dagen,och se till att jag har koll på mitt buss kort. för igår när jag skulle åka till skolan höll jag i busskortet sen skulle jag kolla efter en sak,och då kommer bussen.

jag letar som fan, och hittar det inte busskortet. men jag fick gå på ändå, sen när jag sätter mig i bussen ligger den i min väska. visst är man duktig på att minnas vart man la ett litet busskort? jag är inte smart jämt, men oftast.

hoppas ni får en bra dag i skolan, jobbet eller hemma

Kommentarer

sv: klart jag ska <3

så härliga bilder :D

har inte riktigt orkat svara på någon kommentar men nu ska jag bannemej skärpa mig!! :D

vad gör du då? :).

Godmorgon :D

haha busskort kommer typ alltid bort :P

sv; men du gjorde inte nationella va? :) för du är ju 93a? :)

SV: Good :) asså sina bilder är otroligt fina!

göru:)?

Hur är det idag? :L)

Hej, jag tänkte bara säga att du kan ta bort mig från bloglovin om du inte redan har gjort det. Vi skulle typ följa varandra bara för få fler läsare för länge sen som typ alla gör. Men det känns inte riktigt rätt.

Tack! Kram Olivia.♥ ^^

allt bra med dig gumman

riktigt fina bilder :)



svar; skönt ändå med sol :D hihi

jättefint!

Underbara bilder:)

Hoppas du får en fin dag i dag:)

hehe okej :D



Gör du idag då?:)

Kram

hejhej:D



sovit gott idag då?:D

jag är super glad idag.. hehe~~ solen skinner o jag mår så bra^^



Pappa har kommit hem från Stockholm, idag slipper man findusmat:p haha~~



Ha en bra dag:D

go morgon babe.. vlken fin bild

åhh fina bilder, var är dem tagna!? :)

jag var barnvakt med en kompis igår och vi sov också

på tv oså. vad såg du på tv då?:)

sv: det är inte så bra med mej, är sjuk :( vad händer idag då? :)

gör dudå

Är du världens gulligast och röstar på mig i veckans blogg? SNÄLLA! Skulle gör min dag lite lättare mitt i allt plugga! :P



Länken är i senaste inlägget! :D



KRAM

Hejhej:)

Hiss/Diss på Frank Dandy trosorna??

Gå in på min blogg och tyck till om du har lust;)

Kram<3

Nja ska snart gå en runda med hundarna. :D

Sj då?

Asså du är så himla söt :D

sv: fina bilder! <3

Fina bilder!:)

Galet söt är du!

sv:okej ^^ nää jag lyssna bara på musik just nu ^^

snygga skor du har på bilden!



vet du nån bra hemsida med snygga skinnjackor:)?

ja hon är väldigt fin!♥

jag är galet förälskad i din blogg! :')

japp jätte btw fin bild =)

sv; thanks :D

sv.det vet jag ju men det är ju kul.

Hej gumsan! Vad händer hos dig idag då?

Puss & Kram

sv: haha jamen, grisen säger mycket :D

ja då allt är bra själv då? :)<3

haha

as fina bilder :D

hihi :D <3

vad gör du? :) <3

Haha, ja!

Men bursvik..

Ligger inte det typ på landet? :P

sv: nej gumman! :) <3

Hon tackar säkert! :D

bra att du fick gå på bussen i alla fall ;)

Så kan hända mig med! Ibland blir man jätte stressad, mitt tåg kommer men jag hittar inte busskortet och man tänker: Har jag tappat det?!

sv; samma här:)

inte mycket, ska snart laga lite mat till min syster o hennes barn :) hihi! sj?

Det är så jobbigt när man inte hittar busskortet.

sv: det är bara bra:)

KRAM

Sv; Kan säga att det är väldigt likt Visby :) så du missar inte så mycket :D

jaha ! :D vilka fina bilder btw :D

svar: hehe ;)

får se :) <3

okej :)

sv: hihi jag glömde igår. mnen skickar ett sms nu :D

Haha man lyckas alltid "tappa" bort busskortet :D

jaa hihi :)

SV:

Hej! Förlåt för rätt sent svar, det har vart så mycket, så jag har inte haft tid med bloggen riktigt. Men nu blir det ändring! Är det bra med dig?=) Ha det bra!

sv/ Haha aw :D han var jättesöt

Diggar bägge bilderna jag:D

Vad händer ikväll då?

Hm.. Har inte tänkt på det (som sagt, seg) hehe..

fina bilder

hur måru ;D

Vilka fina bilder! :)

sv. Så lite så :)

vad händer hos dig då ? :D

sv: allt bra idag? :)

fina bilder :)



sv; kommer inte svara på kommentarer fråns v15. :) är på semester

förlåt för sent svar, men jag har inte haft någon ork att blogga knappt senaste dagarna, så då har kommentarerna hamnat efter lite, men nu så! ;)



- men haha :( det har fortfarande inte blivit något av ju.. när kan du? :)

tjena :)

imorgon är det fredag.. :P

något speciellt som händer i helgen?

Okej :D

Hej vill du rösta på mitt bidrag i Nellys bikinitävling.

Kan även själv göra ett eget bidrag.



Här är länken ifall du vill hjälpa till..



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery

Sjuukt fina bilder sötnos!:)

härlig blogg! allt bra ? :)

vilka fina bilder du tagit!

Jag är med jättebra på att förlägga saker och ting xD

sv: okej, alla har olika smak för örhängen:)

hihi kul att du säger så.

Snygga bilder!

vad göru då:)?

Åh tack så mycket :D

Härliga bilder! :)

VIlken fin bild ! :D

Hur är det med dig idag? :)

Kram

jag svarar på kommentarer :)

fina bilder!

haha okej;)

:D:D

vilka fina bilder :)

Vad föredrar du? :)

http://lovejunkiie.blogg.se/?tmp=26183327

Fina bilder

Hej! :) fin blogg! (A)

allt bra med dejj?? (:

Hej!



KOlla in min blogg.Den uppdateras ofta.Det skrivs om coola saker och det brukar vara då och då både frågestunder och tävlingar.Kolla in den och tipsa gärna andra om den.

fina bilder:)

Fin blogg!



Vad har du gjort idag? :)

gullig blogg, kolla min? :D

svar; hehe, jaadu. typ inge...

» hihi förlåt för sent svar!

fina bilder sötan ;*























Follow my on Bloglovin







Trackback