jag måste plugga mer


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Johannes Jakobsson

nu är helgen slut, och det är söndag. har ingen lust att skriva i bloggen alls, för mitt humör är inte alls som det ska vara. jag har inte gjort så mycket i helgen, det var en lungn helg iaf och det kan vara skönt för mig. men med lite musik och annat brukar det ofta gå över för ett tag.

när jag kom hem idag började jag plugga, men det gick inte så längre. för efter ett tag tappade jag all min energi, så om ett tag får jag ta och sätta mig och plugga igen. jag måst verkligen få dom där sidorna klar i matte boken. men frågan är om jag kommer lyckas med det?

vad har ni gjort i helgen?

Kommentarer

Är det din bror på bilden?:)

kolla in min blogg?(:

komentera/läs/följ :)

http://jjennybrostrom.blogg.se/

tack sötnos! <3

haha ookej:)

vad gör du då? :)=

vad gör du?:)

hihih :)<3

hur har helgen varit :)?

varför sådär? jo de bra tack <3

okej :D vad ska du göra då?:)

sv; jarå !:) de e la bra med mej! (A)

hur ere själv?? (=

aa :) <3

sv; okej, taack<3

jaha okej. jag förstår..

tack så mkt! :)

sv: ja. precis. och fan vilken snygg kille.

HAHAHA JA :D:D:D

inte mycket :)<

aw,tack så mkt (-:

haha ja :P

bra, jo de är kalas ! :D

härligt! :)

jätte bra :)

jo allt är bra med oss sjdå ? :)

tack för din röst! allt bra?

Nej :( Vad fick du för somamrjobb?? :)

ao :D

sv; med mig är det bra!

jaa hihi! :)

sv. okej. hälsa honom då att jag tycker han är söt.

vad tråkigt att humöret inte är på topp :(

hoppas det blir bättre snart och jag finns här om du vill prata<3

haha okej , hur gammal är du då ? :)

aha va kul! :)

okej :) vad kul:D jag ska kanske rensa morötter i sommar xDxD en de är bra betalt iaf trorja;)

lugna helger är sköna :D

:)

Hej, vad händer ikväll då?

kram

sv; okej :D

jag har varit med en kompis :)<3

Okej, jag pluggar! Händer imorn? <3

SV: Har du haft en bra helg?:)

hur ere gumman :)

SVAR; det va så lite så :D

allt bra idag ? :)

Sv: Okej! Jo, men det var bra :)

Allt bra med dig idag då?

tack hjärtat<3 hur mår du?

heh okejokej :)

sv: de var faktiskt jätte enkelt när man lärde sig hur man gör :) hihi

vilket photoshop har du om du har photoshop föresten?

sv. nej. gör inte det !! det är pinsam.

okej :/ ..

nja har halsfluss

sv; japp :D hur har helgen varit då?

SV: Okej!:) Jodå, min helg var rätt bra !:)

lycka till med pluggandet ;D

sv. vad bra för det är så pinsam.

händer imorgon? :)<3

fin bild! gillar att den är så ljus, fast ändå en sorts mjuk ljushet :)



hm, vad har jag gjort i helgen? repat med vårt band mest, haha! Och sovit med min pojke ♥

Jaha, hihi...vad gör man där?? :D

tråkigt att plugga:P

nice, jag kom just hem från Ursviken =)<3

okej men då duplicerar du bara bilderna på varann - minskar storleken så den passar i bloggen och skärpan. Sen sparar du den för webben.. :) hahah



Nått speciellt :/<3, jo säger detsamma asså

hur har din helg varit då? :)

sv: haha :)

jorrå allt e väll helt okej, sj? <3

Sv: Okej! Jo, men förutom att jag har stukat foten så är det bra :)

samma här ;)

tack! vad gör du imorgon då?

sv; vad ska du göra i morn då? :)<3

sv: vsg =D

haha ne precis :)

:D♥

så himla härlig blogg du har! diggar den hårt!

Hoppas att du får tillbaka energin.

Tack så jätte mycket! Det är faktiskt jeans tights, men visst ser det ut som riktiga jeans? :)

jobbigt när man inte är på topphumör!

jag ska bara mysa hemma md sambon

Ha en bra kväll

kram

Haft en bra helg? :)

~Idjjaa~

Men bra att det tas upp.



Jag har varit ute och i går såg jag Jalla Jalla och svullade:)

fin bild,sämst att helgen e slut :(

hihi okej, middag, chillat, stan, färgat håret :) <3

jaaa jag hoppas det :):):)

Jaha okej ;) Kul med sommarjobb. Jag är tyvärr för ung för att börja sommarjobba!

sv: det är sådär med mej oxå, e sjuk. vad har du gjort idag då? :)

kram

allt bra me dig idag babe

sv: aau :) kram !

Varsågod:)

Det låter skönt det, en lugn helg! :D

sv; inte så mkt här heller, allt väl med diig? kram

jag har varit med bästavän i helgen , ganska skönt faktiskt :D



allt bra med dej?? :=)

svar ; hihi, va händer?

sv;: hihi ja :)



har du haft en bra helg? :) kram!

Huhuja:]

Fin blogg =) allt bra med dig? kram!

jobbigt med matte, är så glad at tjag slipper det!

Du är duktig att du iaf plugga lite :)

sv; härligt! sådär <3

Okej, vad skönt!

har varit med kompisar och sånt :)

händer imorgon då?

Tråkigt att höra att ditt humör fortfarande inte är bra.

Jag har inte heller gjort så mycket i helgen:S

kram

tack så mycket! :) <3

kom precis hem :) dudå?

svar: hehe ;)

:P

Händer något spec imorgon då?























Follow my on Bloglovin







Trackback