skolan


Foto: Beatrice Jakobsson

godmorgon, hoppas ni har sovit gott. det har jag iaf, efter som jag somnade en timme tidigare än dom andra kvällarna. idag i skolan händer det inte så mycket för utom äckliga matten på morgonen. och sen gympan, vi har innebandy. och jag hatar verkligen det..

nu måste jag fixa kläder orkade inte göra det igår, sen ska jag få i min frukost. som igår du kunde jag äta frukost, men jag för sovade mig lite så då hade jag inte tid. men idag är jag inte alls hungrig, men måste äta ändå. nu drar jag till skolan, ha en bra dag!

Kommentarer

sv; nee :)



vad ska du göra idag? :)

KRAM

mjo de är inte kul...<3

SV: Allt bra ?

KRAAM!

Varsågod :D

sv: cool bild:)

sv: njaa, många som har landställe där men ingen som bor där x) <3

Hejsan!

Jag ska ha en frågestund i min blogg, så ställ så många frågor du orkar :)



Glöm inte att skriva din fråga under "frågestunds" inlägget :)

Svaren publiceras så fort som möjligt så glöm inte att uppdatera dig.

Glad Påsk

okej vad härligt :) det är bra med mig också

hehe okej

sv: Tack:D Motala är fint.

Cool bild!

Kul med idrott och innebandy ju, dock inte matte. =)

- vi får prata mer sen:((

Godmorgon :D

tack så mkt..

men så härligt :D ä sjuk men annars ba bra:D

sv; men du ocskå :)<3

Godmorgon...

Samma häär. :D

Vad ska ni göra idag?

jäktigt att försova sig :)

Jattehaftig bild verkligen :)

cool bild!

sv: njää<3

hihi :D

Coola bilder :)



sv. Tack :D

haha innebandy suger, rent ut sagt.

(förlåt för sent svar)

- jo det är bra med mig också ;D



ååh tack så mkt :)

morn morn sovit bra här med.

somnade mycket tidigare än jag brukar i går.



Bra att sova hemma hos mamma o pappa då lägger man sig i tid trorts att jag som 32 åring borde klara det själv hehe;p

sjukt snygga bilder :D

okej :D nej ingenitng :D

Du tar skit fina bilder :)<3

sv: jag tror det kostar minst 100 kronor framochtillbaka :)

hha jag var såååå ärlig jag kan bli ;D

det är bara fint ;)

Cool bild. :D

coola :)























Follow my on Bloglovin







Trackback