kurragömma med bil.



nu är jag hemma efter en hel helg hos moa, och nu ska jag ta tag och läsa bloggar och plugga lite. super fint väder, men börjar bli lite sjuk. och har ingen kamera ännu, så det blir en dag inne om jag inte ändrar mig.

igår var jag jesper och moa på hemse, och till slut träffade vi kim, andree, marcus, andreas, camila och några till.. dom lekte kurragömma, och vi fick hänga på. ni kanske inte vet hur man leker kurragömma med en bil, men en bil åker och gömmer sig och skickar en ledtråd. och sen ska vi försöka hitta dom som gömmt sig. det är det roligaste jag vet, en lek från burgvik säger jag.

vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

sv:

tack:)

hihi, tack :D

Svar: :D

Sv: Det är bara bra! Hur är det själv? :)

sv: jaa =D

Yes. Tack så jätte mycket :D

Vad händer idag då?:)

söt! :D

sv: hehe aa :P

sv. hihi ^^

SV: joda allt är bara bra:)



själv ?

<3

sv; tack så mycket!:)

Haha inte jag heller^^ Ska kolla på film strax!

Vad ska du hitta på denna söndag då?=)

Idag ska jag fota tänkte jag.. :) dudå?

Allt är jättebra. :D allt bra med dig med? :)



Tack så mycket <3

tack så mycket och detsamma! Hur mår du idag? Kram<3

okej :D njai nte mkt alls

du är det ja :) <3 :*

japp :D hur mår du

Haha det måste jag med... Hatar plugg!

Japp^^

Lycka till!<3

Jaa de är bra, jag ligger påsom 6 på listan så de är toppen! :) själv söt?<3

haha det där lät roligt ! Måste jag testa någon gång! x)

okej :D ja mår ocå bra

jotack det är bra :D <3

SVAR Tack, jag tyckte den var slarvigt gjort.. Haha..

Så fin bild! <3

tack så mycket ! <33

Så söt!



Åh, jag håller inte med dig förutom att jag var sommar klädd men tack så jätte mycket söta du! Det glädjer mig verkligen att höra :)

japp :d<3

hihi, fin bild på dig :D

sv: Vad bra! <3

sv: jag va med kompisar & hade kul :)

hade du en bra valborg? :)

Allt bra sötnos?

ska du göra någe kul idag ? :D

sv; samma här :)

Vad söt du är!:)

sv: samma här :) händer idag då?

absolut! själv ? :)

va bra <3

sv; Ja, precis!

svar: tack :D

hihi, tack så mkt :D

Svar: Ritar lite smyckesdesigner, själv? :)

Åh, kan förstår det, var är kameran? ;)

jo samma här:)



fin bild!:)<3

sv: Ja de kan man säga :D

hur mår du idag då?

SV: Tack!



Haha, kurragömma med bil var något nytt. Låter kul faktiskt! :D

vet inte riktigt. när jag är tillbaka på internatet ska jag väl börja på min fördjupningsuppgift antar jag. :P

aa, samma här, måste också plugga lite =/

Då har vi någonting gemensamt vill jag lova!

du har sjukt fina ögon:)!<3

Fin blogg:) Ta gärna en titt på mina smycken:)

Fin du är :D <3

Svar: Inget speciellt :)

du är sjuukt fin!:)<3

Jag och min syrra brukade leka kurragömma I bilen när vi åkte runt i Scotland och hade tråkigt xD

haha låter kul med kurragömma med bil! xD

rösta på dagens fråga ! :)

vacker här , jao!

så jävla grymt söt duär(:

Söt du är :D

Tack :D























Follow my on Bloglovin







Trackback