min klassresa



Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Modell: Amalia, Moa och Ellinor
Kamera: min gamla lumix.

jag kom hem i söndags kväll, och i måndags var jag ledig. men hade inte fått vårat internet ännu. idag har jag fått vårat kära internet, skönt! vart i skolan idag, och det var en lungn och tråkig dag.

Torsdags: åkte med båten 07:05 och när vi kom ifrån nynäshamn till stockholm, fick vi ledigt. vi gick på stan hela dagen. och hade otroligt mysigt. men ont i benen hade jag. träffade zandra den dagen med, och var på zinkensdamm med klassen och 92a.

Fredag: då var vi på stockholms universitet och hörde och såg runt lite. (studie besök) sen fick vi fri tid på stan och vid tre åkte vi till DN och Expressen. dagen var helt okej, men lite drygt med tiderna vi fick. när vi kom till zinkensdam var pappa och våra föräldrar där. äntligen började klassresan, och på kvällen åkte vi på rixfm ett tag. (få se bilder sen)

Lördagen:först åkte jag pappa och träffade min faster sen var vi på grönalund och hade otroligt kul, ni får se bilder sen med. och det bästa var att min pappa är höjdrädd och åkte fritt fall tilt. sen var det sommarkrysset, otroligt mysigt.

söndagen: cosmonova och såg deep sea, det var grymt och se allt. men jag fick ont i huvet, visste inte riktig vart jag skulle se. och på kvällen åkte vi hem med båten, och den båt resan var sjukt kul med killarna i klassen. tack för resan <3

Kommentarer

sv; tack du med :D

hej hopp :D allt bra?



är du sugen på att tjänar pengar på din blogg eller sola 30% billigare med solkort, då finns annonser på min blogg, ta gärna en titt :)

låter som en bra resa :)

låter som du haft det riktigt bra! får man se fler bilder? :)

Vilka fina bilder du tar! Jag vill också kunna ta så fina :O

SV: det låter ju toppen! :D

tack så mycket sötis! när hyfsat bra nu! :)<3

ställ gärna en fråga på min frågestund snuttan?:)

Fina bilder :)

sv; ser ut som om ni har trevligt & kul! :D

svara gärna på min fråga på bloggen<3

sv; såbra! :D

den 18juni slutar jag! ;D

Svar: Vad bra! :D

hade du de kul då

sv; va härligt då:)

sv: med mig är det bara bra :)

sv, härligt! :) sådär, huvudvärk :/

sv: hehe ao :P



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

Svar: Det låter verkligen som att ni har haft en kanon resa! :D

sv; hah ja, + att 2dagar går bort för ska på klassresa :D & så ska jag på min brors student så yttligare en dag och så ska jag till skååne, yttligare endag, haha ;)

vad gör du ? :)<3

hoho varse :D <3

sv; jaaa bättre än att sitta i skolan och ruttna! :D <33

Sv: Haha ja men jag har inget tålamod! :D All cred till dig!

inte mkt alls ^^ <3

härlit :D haft de bra ?

Svar: åå, jag vill också på klassresa!

lever väl l:) sj? :)

okej :) men visst bor du fortfarande i gotland?:)

härligt :D

Svar: Men vi har varit på en klassresa i 6:an och nu får vi typ inte åka mer för föräldrarna.. :(

okej ;D De är hur fint som helst där, skulle också vilja bo där!=D

va :O

sv. åh va bra :D

kram!

sv; hihi :D!

Svar: jo! :( Dumma föräldrar ;) haha

fina bilder!

det låter som en bra klassres a:D

åh nice:D!

sv; hoppas jag också! :)

låter as skoj ju...

aha skrev om :)

SV: aa :)

jag och älskling har tre månader imorgon :) sen på torsdag äre fotbollsmatch, och i helgen blire väl ner och kolla på gd-gif och förmodligen grilla på kvällen :D mys! själv? :)<3

Tävlar ut 1000 kronor på Guldfynd enkelt på http://caroflina.se/2010/may/tavling-vinn-1000-kronor-hos-guldfynd.html#comment ♥ ♥ ♥

sv; haha bra ide! :D

dock har jag ingen bagarmössa :(

Svar: haha, det låter bra ;)

jo, här e de helt ok :)

sv; haha, min mamma är dagisfröken & pappa kör lastbil så jag tror inte det ;)

Svar: hahaha ;)

sv; har du haft en bra dag då? :)

Jag blev då inte direkt mindre sugen på att åka till Stockholm nu :P Haha, men det lät då som att ni hade det kul :D

Åh det låter som att ni har haft det bra i alla fall! Så du har flyttat nu och allt också? I så fall, är allt bra med de? :)



Så roligt att du tycker de, tack så mycket <3

sv; haha ajo :P har du haft spex/dag-vecka någon gång? :)

sv; aha så kul :D jag ska göra det på torsdag :)

vad var du utklädd till?

va kul :)

Svar: haha ;)

Svar: Vad gör du? :)

va ska du göra ikväll då?

sv; aha ;p

hade ni något speciellt tema eller ni fick klä ut er till vad ni ville? :)

sv: haha tack! :D

ser mysigt ut!

Du gillar väl inte att ha en handväska på golvet när du är på reausturang? Nej, jag tänkte väl det :) Så var då med i min grymma tävling på min blogg där du kan vinna en snygg upphängare till din handväska!

blir typ samma..

Verkar som du haft en bra helg!!!

sv; aha :)

hela förra veckan klädde vi ut oss och hade olika teman, men på torsdag då vi ska fotas så är det valfritt :)

sv: jadå :D rätt skönt är det :D

Hur mår du gumman?

SVAR Hihi :)

vad gör du?

det låter bra! :D

de där vandrahemmet är urk! :)

SV: tack :D<3

aha :D vadå för kamera? :D<3

SVAR Vad gör du?=)

jo det är bra, med dig då:D?<3

TAck :)

sv: härligt! va gjorde ni för skojj då? :D

sv: jo jag mår bra,men är trött :) <3

SV: ajdå, varför då? :(

Härligt, jo jag har väll haft de helt okej:)

Haha :D

sv; jo fast saken är den att jag knappt klädde ut mig förra veckan ;p

Jag svarar på lite kommentarer och ska snart gå och plugga;) Själv då?:)

*Härliga bildeR :D

Svar: Ska baka! :D

allt bra? :)

vad härligt !

vart ligger det? :)

sv; jajamen! :D

JAHA!

okej :D

hade ni kul?

sv; mm.. men men, kommer väl på något förr eller senare hoppas jag :)

härligt! jo det är bra! :)



förlåt om jag frågat det här tidigare, men vill du vara med och tävla om 2 biljetter till filmen streetdance3d? :)

SVAR Inte mycket :)

Haha okej:D

Jaadu! ;)

:)

gjort idag?

hsha :)

Vad händer ikväll då :)?

:)

välkommen hem och tillbaka sötaste! :D

Jag tyckte minsann att det såg bekant ut! Där bodde vi också när vi var på sudret på hugget ;)

usch aldrig mer frittfall!

Ursch vilken mardröm med fritt fall!!! :S

ellinor är så söt <3























Follow my on Bloglovin







Trackback