sommarkrysset, kommer fler bilder.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
sommarkrysset

det här är bara några av alla andra bilder sen sommarkrysset, men inlägget blir så långa om jag ska ladda upp alla. men här får ni se två bilder sen sommarkrysset, vet ännu inte om jag syns med på det avsnitet. men på något sätt måste jag synas. men man hinner nog knappt se något.

haha, jag tog och letade fram lite video som vi har spelat in från mobilen (jag moa och carola) och det var när vi skulle gå från burgsvik hem till mig. den är runt 20 min, och det är snart ett år sen. idag var det dags att se filmen, det var helt sjukt vad man skrattade. om man bara kunde spela in hela sitt liv, och sen sitta och skratta åt vissa saker. ♥

vad tycker ni om bilderna?

Kommentarer

haha^^

- träning, ;)

Fin blogg! :)

hej! :)

fin blogg, det hade varit jätte gulligt om du kunde rösta på min bild i den här tävlingen:

http://carolinedahlen.blogg.se/2010/may/finalisterna-ar.html

jag är nummer 1, tack på förhand! kram :)

sv: hehe okej hur då? :P

jag äter en macka hehe :P

sv: tack sötis:D

Kikar in! Allt bra? :)

SVAR: okej :)

gör du gratis bloggdesigner? (;

- jarå :)

sv: tack <3

SVAR: okej, vem är det som gjort den? (:

den var iaf grymt snygg!

sv: jaha okej :)

ihih okeej:D hoppas du har haft det trevligt på resan;D

vad gör du? :)

händer denna härliga dag? (:

SVAR Varsågod :)

SV: Hahha! :D

sv: haha okje :) Eric Gadd, han är frän! D:

jaja:D

sv: Okej låter bra hehe:P

Ska konfirmeras =D

förkyld eller? :P

SVAR: okej, vad kostade den? :)

Svar: Okej! :D

verkligen inte! haha

samma här och ja har redan varit det en gång :/

Va? Hur då?

Jag kommer aldrig upp det kan jag lova haha :D

SVAR Hihi :) Allt bra idag?

SV: Har en tandställning som börjar göra jävligt ont. Annars är det väll okej

Svar: Vad gör du? :)

Naw, kul med kändisbilder :)

vad härligt !

vad händer idag? :)

svar: ah ;)

sv: okej :) händer ikväll?

haha :) <33

härligt! jo det är toppen! ;D

sv, vad ska du göra imorn då? :D

okejj:) typ inge ;p

sv; okej :)

Jag vet inte :D

sv: haha yeah! fast han blir helt sjukt brun på sommaren :)

svar;

åhhh, vad härligt!!:D



Vad händer ikväll då?=)

SVAR helt ok me mig=)

Fin blogg:)! allt bra med dig idag?

Kram från Felice!

vill oxåå på sommarkrysset ! :D:D

Hej



har du nå tips på hur man kan få en snyggare webbdesign? skulle behöva lite hjälp



H.Tutteli

sv: ^^

sv: haha jag blir också väldigt brun, väldigt lätt! men fan, han och min farfar är som blånegrer på somrarna ;o hahaha har sett ett gammalt skolkort på min farfar, på hela hans klass, och alla är sådär typiskt svenska, och han är helt svart typ :D hahahahahaha

sv: jo de är bara bra:)!!

sv; japp :D

ffina bilder :D

aa ;D

najs header!

yes! ;)

Ha en fin dag :)

i need help!!!

fina bilder!

Coolt:)

SV: Okej :) gör du nu dÅ?

sv; på vagnen? ;o

nej jag ska sjunga en låt själv för alla niorna :)

sv: hahaha ah, fysjutton va jag skrattade :p

SV: Kom nyss hem från sjukhuset sj dÅ?

sv; Hur många unika besökare har du per dag ungefär?:)

SV: Min blogg kommer att förbli anonym iallafall ett till tag framöver :) Drf det inte visas bilder på mig.

sv; okej, det brukar vara lite olkika men ibland runt 70-80 och ibland över 100 :P

sv; jo men du har så himla mycket komentarer:)

HÄÄÄRLIGT!!

SVRA. aw, tack så mycket:*

alla kvällar? du måste du haft en sjukt bra sommar ;D <3

SV: Jaop :) Gör såhär nu under tiden jag är sjuk. För att jag inte vill att personer på min skola ska kranka ner på mig via bloggen bara för att jag är sjuk jämt.

sv; okej, komenterar du många?:)

sv: haha, ja men neger är ju ett nedlåtande ord, ett annat ord för slav, så jag kan förstå honom ;p

tack :D

Svar: okej, jag läser ;)

sv: en sån sommar vill jag ha ;D hoppas det blir i år, känner på mig det x) <3

Svar: jo :)

sv; okej:)

sv: Hihi okej :D tar det lugnt :)

SVAR: tack så jättemycket! ;D

vad gillar du för musik? :)

SV: ja :(

så kul:D

sv; yeah ;D

Fin blogg:D!

fin bilder=)

jättefin blogg!:)























Follow my on Bloglovin







Trackback