flyttar, målar och har inget internet..


källa: google

nu var det ett tag sen jag skrev här i bloggen, men jag har fullt upp. först har jag målat mitt rum, och rummet med möbler och allt blir klart ikväll. har just lacka golvet, och det är klart snart. då blir det att flytta in sakerna, och det som är ännu jobbigt är att vi har inget klockt internet.

och idag såg jag avatrar, en av dom bästa filmerna tycker jag (yy) på kvällarna, har var vart med kompisar och tagit ledigt från mitt målande, har haft underbara kvällar ända sen torsdags. och ikväll får vi se vad som händer, moa kommer nog en stund sen. men iaf, hela helgen flyttar jag och nästa helg ska jag på klassresa.

men jag skriver så fort jag har internet, men räckna inte med för ofta.
ett inlägg varej dag kanske.

hoppas ni har det bra, har mycket med städning och flyttning.

Kommentarer

:)

OKej låter härligt! :) vart ksa ni flytta? :)

hehe okej , vrf ska du flytta oså ? :O



avatar <3

då e vi 2 om de :)

svar: okej :)

Okej :) Kram

Aha ok :)

Jo det är bara bra med mig.

Hoppas det är bra med dig med.

sv: aa oookej :D

då vet jag !! :)

hellu (:

allt bra?

allt bra idag? :)

roligt att flytta eller? :)

jodå allt är toppen, hur är det med dig ?

SVAR: hoppas du kan blogga så mycket du kan KRAMIS :)

:D

SVAR Ja visst var den? :)

Okeej vad roligt :) Hoppas rummet blir fint och så :)



avatar är skitbra! :)



sv: okej, hoppas det går bra med flyttningen. ha ingen brådska med att blogga, läsarna stannar kvar ska du se :)♥

hur är allt idag ? : )

ja okej. see you soon<3

Jodå vi är ju bäst på allt :D :D

Hihi varsågod!

Åh, tack söta du :D



Jaha! Vad tycker du om att flytta då? Hoppas att det blir så bra som möjligt :) Det tycker jag låter bra!

Hoppas att allt är bra <3

vI är ju bäst !

hoppas flyttningen kmr gå bra så hörs vi när du har tillgång med internet igen då:)

verkligen underbar film :)

Sv: Okej :) jodå det är bara bra (Y)

ohh så jobbigt när man ska flytta så har man inte internet på ungefär 3 veckor.

Spännande med flytt :) Bär det av långt bort?

fin blogg! allt bra med dig?

Sv: Ok=)

sv; Tack så mycket :).



Åh, jag hoppas att du kommer att trivas på det nya stället trots allt :).

sv; jaha okej. självklart är allt bra :D hoppas det är bra med dig också :)

avatar är min favorit film, den bästa jag har sett! :D<3

okej, jo det är kanon med mig:D

vgd?:)<3

Skulle du vilja vara gullig och rösta på mig i Emmelist tävling "Dagens blogg"? Du får en länkning som tack :D



svar: okej :) Jo, det är bra, själv då?

sv: åh, okej :D <3

allt är bra med mig, tror jag! :)

själv? <33

hihi :)

svar; hihi tack:) Dock är det inte så långt längre:p

sv: varsegod :)



okej hoppas du kommer trivas dit du flyttar :)<3

re: taack! :*

Diggar din header!

jaop:D

sv; tack :D

snart äta..sj?:)

Vilken färg blev det i rummet? :D



Svar: Jobbigt!

:D

härligt,samma här söt<3



aha okej,då vet jag ;)



detsamma <3



åhhh, Avatar,ÄLSKAR den filmen <3

Fin blogg

svar; ja allt är bra med mig :) hur är det själv? <3

svar; allt är bra med mig :) hur är det själv? <3

sv; hehe ja ;)



haft en bra dag? :)

Blir det bra då? :)

hihi :) allt bra ? =)

Aha okej:D uh... jag behöver också måla naglarna haha!:)

Hejhej :) hur mår du?

kram!

SV: Låter jobbigt.

sv; vadå flyttar ?`:_)

kul med flytt :) Härligt!

jaha okej :/ men ja tycker endå att din uppdatering är bra

den filmen är super :P

Hoppas allt är bra med dig också! :) Och hoppas du snart känner dig hemmma och snart får internet tillbaka :)

svar;

så lite så gumman=)



Jaha, va roliigt att flytta till ett nytt hus!^^

Lycka till med allt! Vi hörs säkert senare med!:D



Pösssss på dej!<3

Avatar är bra(:

jo det är bara bra :)

jättefin blogg! :)

okej :D intem kt alls :)

sv. aa :D

okok . aj då va tråkigt . hoppas allt är bar med dig annars ? med mig är de bara bra :P

Hehe! =)

Hoppas allt är bra med dig?:)

Jag hade tänkt att ha en frågestund och jag undrade om du ville ställa några frågor i vilket inlägg som helst:)

Hade varit roligt om du gjorde det:D

Vad gör du :)?

ja avatar är ltt en av dom bästa filmerna:D

Jaha okej då vet jag :)



Jadå, allt är bra med mig i alla fall. Hur är det med dig?

sv; vad ska du göra i morn då? :D

sv: okej :P

haft en bra dag?

:D

hoppas ni får internet snart då!

Jaha okej, vart flyttar du då? :P

Sv: okej hoppas du har det bra under tiden och att det går bra med flyttningen :) kram

Jag gillar också avatar

Ok, då förstår jag! Allt bra annars?

kram

sv: men 25:e är ju snart:D yey!



Kul att fixa sitt eget hem ju.

Abatar<3

aww tack , gullig du är !:)

SVAR: hih! :D

Har frågestund på min blogg♥♥

- vad gör du idag då?:)

godmorgon !

Några roliga planer för dagen ? :D

kram

Åh det var längesen jag såg Avatar, måste göra det snart igen :D

jaha okej:) lycka till med flyttandet:)

Lycka till med flytten! :D

tänkte också spana in den kanske ladda ned och titta på storbilds tv hemma med cigarr, nice!

(sv) ja gillade det med :D

Hej!



Sv: Åh mysigt att flytta, eller ja när flyttandet är klart och man är iordning då=)



Avatar MÅSTE jag se! Inte sett den.

Oki jag förstår..vi hörs. Kramar ♥

Älskar den filmen! :D

Hoppas du får en fin Söndag <3

Avatar är grymt bra :)

fin blogg, avatar är bäst!<3



kram

vad ska du göra i morn då? :D

GUH vilken finfin blogg! Vad har du för kamera?

fynda billiga och fina sommarkläder + skor!

http://tillsaaluu.blogg.se

kolla in min blogg!<3

okje :P

okej ;)

vill också se Avatar :)

avatar är superbra =D

hehe fan va nice att flytta ändå :D

okej :) det är lugnt tjejen!

Avatar är grymt bra ;)

avatar 'r ingen höjdar film för mig :$

Gå gärna in och rösta på min lilla prinsessa, skulle vara jätte snällt!



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=31928

sv: va menar du ?:P

Avatar är fan sjukt bra, good luck med flyttningen!

ja , avatar är skit bra :D

sv: hihi jadå! ;d

Hej där, hur är det idag ? Vad tycker du om min rosa topp ? :)

Nu har jag börjat om min blogg http://Jessicalillsmeds.se från grunden. Så den gamla du brukade besöka ligger på http://designbyjessica.blogg.se nu!



Men kika gärna in på min nya blogg och säg hej!

svar; hihi ja det är så skönt=)

svar: okej ;)<3

Åh, avatar! <3 Jag vill se den i 3D. Någon som har gjort det? :P

sv; varsågod . ;)

åh, så kul ! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback