<3


foto: Beatrice Jakobsson (jag)

fick just reda på att min bror och hans tjej, inte fick hyra huset som dom skulle göra. nu har dom en månad på sig att hitta ett nytt ställe. men det finns alltid plats i mitt, rum jag är inte hemma så ofta så det är lungt.. men drygt att gubben ändara sig i sista minuten..

sen imorgon, blogg för jag ska iväg och grilla. så jag hinner inte kasta in något inlägg imorgon, lagom när det går bra på listan. men det finns flera dagar, måste se till att få en rolig kväll. och det blir att vara med mina vänner. men iaf, nu kanske jag ska ta och plugga..

vad ska ni göra imorgon?
jag ska grilla och blir ingen blogg..


Kommentarer

jahaokje, tack så mycket för att du skrev de:D



så fina bilder=)!

hihi joo :)

fina bilder :DDD

- haha hjärnan hänger inte med:)

tack=D

okej :)



imrogon skall jag inte göra något speciellt iallfall :) tror jag :)

Sv; Allt är jättebra med mig!

Händer i veckan?:) kram ebba

okej jo det är bara bra :)

SVAR Tack=)

svar: tack :)

hej ;)



ledsen för sent svar..min dator har nämligen dött pga blixten som slog ner i den.. läs mer i mitt senaste inlägg.



allt bra annars? kram Tove

taack :D

älskar thailand! <3

hihi okej :D inte mkt alls

luktar dom där blommorna gott

Sv: Tusen tack för din kommentar!:)

Följa varran via bloglovin?

fint!

vackert!

ja elelr hur :D<3

sv: hehe yeah!

jadå det är bara bra med mig :) hur är det själv? :)



kram

Jaha okej , vad trevligt ! :)

Sjukt ledsen för ett sent svar ,hoppas att det inte gör något? :]

stackare,jag finns om du vill prata,<3

svar;

samma här! Kommit hem för en stund sen bara!:)

Vilka fina bilder =)

hihi, tack :D

riktigt fina bilder!:)

SV: :) gör du dP=

sv: samma här :P

sak du plugga till?

jag älskar din header!

svar:

det är inte så bra med mig, är sjuk :/

Hejsan ! Jag är med i en tävling på http://elinamour.blogg.se/ ´s blogg :)

Snälla rösta på mig nr 14 har jag :D skulle uppskattas super mkt <3



kramar /Hanna

Tack! Himla fin bild ^^

Precis :) man ska inte ha något man måste göra helatiden :D

FEL I FÖRRA 13 ska det vara !

skulle du kunna rösta på mitt bidrag som den nya glasögonbäraren http://www.glasogon2010.se/03-05-10192110_905

Shit vilken fin blogg:)

sv: okej :)

fina bilder!

haha ja :)

ANMÄL DIG TILL MIN FOTOTÄVLING ? :)

Undrar lite hur man får in sin kamera man fotar med så som du har på sidan? Mvh Louise

är tillbaka bakom datorn igen. gör du då?

Fina bilder du tagit! Har ni redan sommar på Gotland eller? Här i Umeå är det lite kallt fortfarande.. /L



http://lisamacgyver.blogg.se

det har jag med, skit trångt att sova två :(

Fin bild! :)

ja :)

svar: tackartackar, men bildkvalitén var urusel, det var verkligen strålande solsken rakt in i rummet :s

yes:D

samma:D

sv; tack :D

Okej:)

Tjabba beatrice! Var med och tävla om ett par converse på bloggen min om du vill :)

sv: jodå allt bra!:)

händer ikväll då?:)

Fina bilder du tar!:)

smsa om du vill att jag ska blogga åt dig snygging! ;D<33

synd om brorsan :/

Så fina :)

Jag ska till skolan o.s.v

sv: Tack :D

sv: Ok, jag ska åka till Visby i sommar :)

sv: tack snälla :)



Jag ska plugga och göra mig frisk! Pluggar du?

Visst är hon söt! :)

söta bilder =)

hehe :)

allt bra annars? :)

sv; okej :)

Jag ska ha kalas för jag fyller år :D

tack :)

hur mår du? :D

sv: Det var riktigt gott=D

och grillat låter ju också gott!

Jag borde också plugga, men det ska jag på torsdag har jag bestämt, hehe. Imorgon är en vanlig onsdag då jag är så trött så orkar ingenting efteråt.

vacker blomma:)

Så fina bilder!:D

Okej =) fina blder, har du tagit dom?

sv; Tack så mycket! :)

jätte fina foton!

Grymt fina bilder! Du får ha så roligt imorgon :).

Härliga bilder! :) hoppas grillningen blir kul! :)

rolig spex bild haha

hoppas du hade en bra helg då!

och tröjan är grym. kram

fina bilder!

nice=) jamen typ samma=)

gör dudå

sv. :D

Fina bilder! =)

vilka fina bilder :D

Sv: Inte mkt..

Ska ringa veterinären snart

RKAM

fin bild :)

mysiga bilder :)

sv;Okej:)

Händer ikväll?:)

riktigt finaa bilder :D























Follow my on Bloglovin







Trackback