det är kallt på morgonen nu..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

Godmorgon, har ni sovit gott? det har inte jag gjort inatt heller, det blev sen igår även fast jag knäppte av tv & datan. men det får gå, idag är det en helt ny dag på veckan. & vet inte vad som händer idag efter skolan, vet att vi har gympa och samhälle i skolan. Tisdagar är inte dom bästa dagarna, men det får gå.

det här är några vinter bilder som jag tog här om dagen, lagom när snön kom. det värsta när man ska gå upp på morgonen är nog att ta av sig täcket. det är riktigt kallt, och då har jag typ kläder på mig när jag sover. ville inte gå upp, men hade inget val. Får helt enkelt försöka bli varm igen, genom att dricka oboy eller något. ha en bra dag så hörs vi senare.

Kommentarer

sv: :)

SV: Allt bra denna tisdag?

Verkligen jätte fin blogg du har! :D

allting bra annars?

Kramar söt! :)

Jag älskar snö men när man går runt och fryser inomhus också blir det lite jobbigt.

okejj :)

hehe ok..xD jag ska dra på balettlektion snart! kramis!

lugnt :)

okej, har bild :)

Godmorgon :)

aha:/ trist, är dina föräldrar skildA?

sv;jaa:)

åh så härliga bilder:D

det är super här! :D fått reda på att jag ska bli storasyrra!! :D:D

min helg var as grym!! <3

Svar: Okej ;) vad gör du idag då? :)

så fina foton:)

ja fy för kylan...

Längtar tillbaka till Spanien

tack fina du!

hittar du på idag då? :)

jaa, har du haft en bra daG? :)

Okej, då ska jag kolla där! :D

Vi har -13 grader här.. Svinkallt!

- yes ^^

hur är det idag?

Svar: Okej ;) vad gör du idag då? :)

Taack så jättemycket du :D

okej:D jag är hemma och kollar på teve:)

Det är sjukt kallt ute :/



sv: Visst är de fina :)

aha segt. jo bara bra. Vad gör du idag då? :)

Kram!

sv: Jag vet inte riktigt. Att vara på praktik är alltid kul, men det börjar bli ganska vardagligt :) Kanske ska köpa lite fler julklappar. Har du börjat köpa julklappar än?

sv: HAHA spelare 3 <3

Burr på all kyla alltså :(



Nej men tack, vad glad jag blir - tack, du är söt!

sv; JA :D.

jättefina bilder bea!

vad bra då!:)

kom nyss hem typ:)

hur mår du? :d

SV: Har du sett mig ens? hihi ^^

oki, fina bilder:)

- hihi, gör du? :)

Verkligen jätte fin blogg du har! :D

allting bra annars?

Kramar söt! :)

Fina bilder :)

sv: haha jag fattar inte...

sv: tack så mycket ;)

det är jätte kallt på morgonen! och annars med :O



♥ btw har frågestund just nu! ställ gärna en fråga :]

svar: åh kul :D

i helgen ska jag spela fotboll.

det är bara bra :)

usch ja, kallt hela dagarna :S

Hejhej, Hur är det sötis? :)

Jaa, usch vad kallt det är nu!

aha jobbigt läge ;O händer ikväll?

najs blogg ! :)

super härlig blogg, kram :)<3

riktigt kallt ute :o

Idag har jag spenderat dagen hemma hos mamma där vi gjort tekakor och stort julbak :)



Hur ska du spendera kvällen då?

Kram

Sv: Låter härligt!

Fin blogg!



Var gjärna med i min veckans blogg tävling!



MVH

Shackee.se

http://shackee.se/2010/11/30/veckans-blogg-4/

sv: ja det borde du nog, hihi. Himla mysigt ju:)

FÖRLÅT FÖR SENT SVAR!!! SUPERGOTT! :D

yep! det har jag :) . vad gör du för skoj?

SVAR Ja verkligen :)

allt bra? :)

hur är det med dig? :)

ska nog sova nu. natt natt!

fina bilder :D usch, hemskt med snö egentligen.. så himla mycket och kallt!



Sv: Åååh saffraskladdkakan var såå gott, testa och baaaaaka!

Ha en fortsatt fin kväll, god natt sen!

Tack! :D

Fina bilder!

Gonatt!

Åh, jag hade gärna haft mer snö här!























Follow my on Bloglovin







Trackback