FRÅGA


Kommentarer

olle :)

OLLE SOLKLART ;)

Har nu också börjat gilla Andreas Weise, men Olle ligger helt klart 1a enligt mig!

ingen ^^

SV: OLLE!!! :D <3

Kollar inte på Idol :).

Svar: Vad bra, samma! :D

hittar du på ikväll då?

Ja han är kung! :)

Svar: Ja ;D

Jag gillar Olle och Jay :)

Skulle tänka mig att han och jay står i final!

Vad säger du :)?

sv: han äger ju alla :D

Håller iallafall tummarna för Olle ;)

Jay och Elin! :D



du då?

kram

jadå allting är bra, sjdå? :)

Vad händer ikväll då? :)

Okej, ska vara med Moa och Molly :)

ollle :)

sv: du är !:D



jag gillar daniel men det suger att han har åkt ut!

Kom precis hem från jobbet :D jag älskar jay!

<33

sv: hihi, okej :)

Jodå :)

sv:aa vem är din favorit då?:D

aa:)

ofc my dear :D

slutade se när fredagsfinalerna började, men Jay tror jag :D

sv: kul! :D

sv:okej:DD

tack=) din var med mysig;)

tycker du de ? :D tack !

blev super glad :D

sv:inte så mycket dusj?:)

fin blogg du har!

Kolla in min där du kan vara med och tävla om att bli veckans blogg och även fynda massa kläder och skor!



Och till din fråga, olle är min favorit :)

tok bra !:D

inte mycket tar det lugnt :D själv ?

sv: Oh, vad roligt!

Btw, jag äääälskar Olle. :DD<3

:D

SV: som sagt, smaken är som baken.. :D

Hoppas du får en trevlig kväll :)

hej!

anmäl dig till "månadens blogg" :)

ps supperfinblogg (:

sv: Haha, nice!<3

Ååh jag vill att Jay eller Elin ska vinna :)

Olle och Elin är mina favoriter!

jag kollar inte på idol:)

sv: mysigt! min kompis kommer hit:)

kollar inet så mkt på det , så vet inte :)

Du får hälsa :D

bara bra tack :)

hittat på idag?<3

sv:okej :)

aha har du inte höstlov?:)

jag har höstlov så jag har varit i nordstan och shoppat lite:)

vad kul :D

olle & linnea är awesum`s tycker jag , själv ?

sv:jag är 14 år alltså en 96a

linnea, olle och jay! :)

JAY! :D du då?

jag gillar olle och linnea :), daniel var min favorit men han åkte ;(

:D

vad tycker du om min nya blogg design? :D<3

linnea!:D

okej:)

jag ska snart ut!

gjort idag?:)

OLLE

ELIN :D <3

- okej ^^

Thanks.

olle, jay elin typ själv? :)

olle

olle

olle

jay är ju klart den bästa!

Jag tittar inte på Idol, men måste jag välja någon så är de helt klart Olle och Geir ;) Vilken är din favorit? :)

jag ska på bio... ska se saw! urk!

ingen hihi :D

Olle, Andreas Weise, Minnah & Linnea! :D



- Great, jag har lagt till dig nu så säg till när du gjort detsamma. ^.^

sv: Olle och Alice :) men Alice har åkt ut :(

sv: mm :( men hoppas hon gör en skiva :D

Jag älskade daniel :'(

haha

Jay är bäst utan tvekan!

Jag håller på Minnah och Elin! Hejade även på Daniel, men han åkte ju ut :(

Olle, Minnah och Elin men Elin var bättre förut så hon har halkat lite efter för mig:/

Jag tycker Idol har börjat bli så tråkigt det är inte roligt längre.

OLLE!!! Gotland ska vara Gotland :)

jaaaaaaaaaaaaaaaaay !!

Jag gillar olllllle bäst :D han e så bra, själv?

av dom som är kvar jay & olle! :D du då?

Olle hedberg är grym . Hans röst och personlighet! Han är dösnygg också :D haha

Olle och han Ray eller vad han heter :)

vad roligt, jag ska ner på stan snart och se om jag kan hitta mig ngt!

ELIN!!!!!:D Hon är galeeeeet coooool asså :)

Jay...

Linnea och Minnah ;)

Olle Och Jay :D

olle , du då?:)

OLLE !!

Minnah! :)

kollar inte på idol...

inte för att jag följer idol men jag har ju kollat på det några gånger och jag tycker att Jay och Olle är dom bästa :D

Olle!

OLLE & JAY :] dom e helt klart mina favvisar

dina?

förra komment var från mig :]

OLLE! <3

LINNEA<333333333333333333

OLLE!

Halloj blåbär! Jag håller på att baka tekakor och sen blir det att laga trerättersmiddag :)



Hur ska du spendera din kväll?

Puss & Kram

Enligt mig är Linnea helt klart bäst! :)

Olle Hedberg :)

Första gången han kom in i audition rummet och hörde honom så sa jag att han kmr att vina idol! :D och jag håller mig fast vid honom fortfarande :)























Follow my on Bloglovin







Trackback