funderingar & sång

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D

(bilden har redan laddats upp en gång innan på min blogg)

Igår åkte jag hem till min syster med Ida (hennes kompis) Vi gjorde lax till mat och hade lite mysigt, borde vara med min syster oftare. Senare på kvällen åkte jag hem till Elias så såg vi på två filmer & var med han.

Idag åkte jag till kyrkan, var inte alls så pigg på att åka till kyrkan. Men det var skönt att sitta i kyrkan och bara tänka, efter hade vi konfirmander lektion. (jag är en ledare för dom som är lite ungre) Jag fick laga pannkakor, det gick inte så bra men helt okej. Sen fixade jag lite chockladbollar till dom, snart konfirmerar dom sig. Så den 4-5 december så konfirmerar dom sig, så vi har lite att fixa inför det. Kom just hem och har firat pappa lite efter som det är farsdag.

helt okej dag, mycket funderingar och sång idag.
& imorgon hoppas jag att min mac kommer!


Kommentarer

okej, inte gjort nånting faktiskt:d

Taack så mycket! =)

inga problem:D

sv; ja ungefär samma :)

allt bra med dig?:)<3

Jättefin bild! :D <3

Hjoo det rullar, självdå;)?

- Tack :D

SV: :). Gör du dÅ?

Samma här :D <3

haha jorå ((:

inte här heller..men dt kmr:p

sv. Yes, allt är bra. sjd? :)

Frågestund på blogge, fråga nåt?



http://ffridaranden.blogg.se/2010/november/vi-kor-pa-en-fragestund-d.html#comment



Svar ; ÅH! tack vad glad jag blir ! detsamma ! :D

sv: allt bra idag då? :)

Vad händer i veckan?

Sv: Tack så jätte mycket! Och detsamma :-)!

fin bild! :D



Allt bra?

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

Sv: ajemän de är det allt ;)

Frågestund & Fototävling i bloggen!

Passa på nu!

GUD, jag blir helt kär i din header <3

Frågestund & Fototävling i bloggen!

Passa på nu!

mår riktigt illa o yr.. usch.. kan bero på gårdagen vet ej

sv : jora det är bara bra här , själv snyggare :D

sv: allt är bara bra med mej :) min far bor långt bort så jag har firat svärfar idag ist ;) men pappa fick iaf ett sms :D haha!!



Har du några planer för veckan då?? :D

sv; du är!

Fin bild! :)

okej vad bra D:

sv: är jätteförkyld, men annars är det bara bra!

Låter som du haft det mysigt :)

sv: jag är också ledare för konfirmander faktiskt :o ballt :)

Jag har spelat teater inför ca 20pers:P

Svar: Yes :) Fint hjärta ! Allt bra med dig idag då?

Vad gör du? :)

väldigt fin bild!, hihi :)

hänt idag? :)

kramra jencious

fin bild!

allt är skönt häär!,vad gör du daah?:)<3

Jätte fin blogg du har!!



Kommenter agärna min blogg också!!

Tack ska du ha, det hade jag också!

fin bild :)

Ha en fin kväll och fin bild btw :D

..och så var helgen över för denna gång..

Hur har din helg varit? :)

Det är okej :) <3

fin bild!(:



men vad segt, inte kul de där när ens data slutar fungera:S <3

fin bild! :)

sv: ingen fara :)

Vi har spenderat dagen med sambons föräldrar. Ätit utelunch och fikat.



Vad ska du hitta på under kvällen då?

Kram

Fin bild!

sv; varsegod :)

toppen själv sötnos?

tack!:D

sv: haha:D Allt bra?♥

haft en bra helg? :)

Låter myssigt!

sv: vad bra! :) jorå det är finfint.

- tack :)



okej, jo det är lugnt :D <3

fint kort :D

sv: okej, ska sova :P

haft en bra söndag? :)

sv: okej.. min telefon har gått sönder :/



vad mysigt att vara i kyrkan. Jag ska nog gå dit imorgon. Jag kan behöva det :)

sv åh tack! :)

vilken fin bild!!! :D

Jag saknar att snacka med dig :( Innan snackade vi skit ofta: ( <3

hur är det idag då? =)

sv: allt är bra här :D själv då?

SV: Haft en bra helg ?

Hej! Jag skulle bli jätteglad om du kunde rösta på min outfit :)

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=74487

kram

Lax är så gott :)

Fin bild!

Fin bild!

så fin bild!

mycket fin bild :)

I'm back :) allt bra?!

fin bild:)



åh med syskon ska man vara oftare med!

sv; inte mke, tittar runt bloggar :>

själv?

jepp, tackar ;)

fin blogg du har tjejen! :) kika gärna in på en tävling jag är med på, vore toppen! om du orkar och vill of course!

http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=73882

sv; tack :)



fin bild!

görs ? =)

sv: Tack !:)

Allt bra idag ?:)

fin bild:)























Follow my on Bloglovin







Trackback