visby idag..


Bilder på Viktoria och mig..

Godmorgon, har ni sovit gott?
det har jag gjort, vaknade just och hade tänkt att packa lite innan bussen går till Visby. Viktoria ligger ännu och sover, men får väcka henne snart. Idag är vi lediga från skolan skönt, så vi ska bara gå på stan och kolla runt lite. Sen hade jag tänkt sova i Visby orkar inte soitta flera timmar när jag ska hem också.

Annras så är allt bra med mig, pigg och glad. Bara lite tråkigt med vädret, men det får gå.  Det är ju höst så jag kan inte för vänta mig något bättre väder. Här hemma hos mig blåser det riktigt mycket bara.

nu ska jag packa sen åker jag till visby, vi hörs sen.

MIN DATA FUNKAR INTE JUST NU, JAG SKRIVER NÄR JAG HAR TID. FÅR BESTÄLLA EN NY DATA, ELLER NÅGOT. HOPPAS NI HAR DET BRA PUSS PUSS!

Kommentarer

skönt att var ledig ifrån skolan :)

SVAR Vad bra :)

SV: :) Händer idag dÅ?

tackar

sv: okej, trevligt! idag ska jag till tandläkaren och sen hem och packa! :D



Ha en trevlig onsdag!

Svara gärna på dagens fråga (2 nov) på min blogg! :D



kram

sv; okej såbra!

ha det toppen i visby :)

Fin blogg!

fin blogg!

Var med i Dagens Blogg på min blogg och få chansen att ta del av mina 600 besökare!

mysigt med en dag på stan ^^

Tjabba gumman va gör du idag då! :D

Vad händer idag då? ;)

härligt :) mysigt kort !

jo bara bra dag!:D

SV: jo då de är bara bra med mig :) Lite små trött bara :/

Hoppas ni får en härlig dag på stan :), skönt att vara ledig från skolan :).

Cha, vilken är din favorit outfit på mitt senaste inlägg? rösta gärna(a) puss

va skönt. jo det har jag :)

Svar: Hehe okej :) Firar du halloween helgen som var, eller helgen som kommer nu? :)

ör dudå?

söta bilder på er:)

ha en fin dag idag (:

sv: Varsågod :D



Fråga gärna något i min frågestund !



http://amandatiep.blogg.se/2010/november/fragestund.html

sv: okej, ska snart duscha :P

allt bra? :)

härligt:) jo det är bra här:)<3

nu har du blivit länkad i min blogg, som tack för att du röstade på mig i fototävlingen hos photolens för två veckor sen (som jag faktiskt vann också!) :D

här hittar du inlägget : http://mkarlstrom.blogg.se/2010/november/tack-till-alla-som-rosta-pa-mig.html#comment

sv; jadå!:D

sv: vem/vilka hejar du på i idol då? :)

hehe ;)

God morgon! allt bra? :)

sv. hehe okej, på så vis :D

SV : jag förstår det , så som du fotar .

Du har nog en framtid inom det dära :)

sv: det som är bra med mig är att jag iallafall lever :D

SV: :)

allt bra ?

Jodå:)

Ja verkligen! blev du tillfrågad att ha den eller vadå? :)

SV; Härligt samma här :D

Jag älskar din header, den är kanonsnygg.

Allt bra med dig?

Sv: Varsågod :)

När har du bytt?

sv: allt bra? :)



vad tkr du om shuffle?

haha! det var så lite! :) hur äre det då?

Hej! :D

Du ska möjligtvis inte till DreamHack nu i vinter? :D

Sv; haha okej, då vet ja vad jag ska göra tills nästa gång ja blir så arg ;) Har du nån nalle redo att strypas! ;)

Haha, hur har din dag börjat? :)

sv: japp :)

sv okejokej :)

SV; Okej, jo, här med:)

visst:)



vad gör du?

Tack för din åsikt :) Allt bra med dig idag?

fina bidler!=)

sv: jodå:D

vad gör du?

Hej på dig!



Jag har nu varit lite off på bloggen och därför vill jag veta vad du har gjort under helgen nu när det har varit halloween och hela köret. Har du firat den fullt ut eller har du bara varit hemma?

Tell me! :D

jätte fin blogg!:D

- hihi :D

sv: najs, yes ;)

haha ;)

Gokväll vännen! Jag har pluggat och fixat ny musik till bilen.



Vad ska du göra ikväll då?

Kram

gud vad söt du är!

händer ikväll då?

sv.jepp :d

Ha en bra kväll!

sv; Jag älskar barnprogram och "ungdomsprogram" :D.

Miss Sailor is back från en liiiten bloggpause!



tack så mycket! :-)



Btw, nu kan du vara med i dagens blogg hos mig!

åh, jag har aldrig varit i Visby

jao han är duuutig!

Hur är läget med dig då? :)

svar: okej, samma här. har varit med kompisar :)

vad gör du då? :D

låter härligt!:)



allt bra?<3

hitta du nå kul på stan då?(:

härlig blogg! :)

Hoppas du får en bra start på dagen! :)

Tjenare!! :) hur står det till med dej idag? =)

härligt :D

Nice:D jorå det är super bra med mig

vad händer idag då? :)

allt bra ? =)

Hoppas din dag blir toppen. :)

Hej:)



dt var ett tag sen, allt väl då?:)



Jag åker ti NY imorn, s kmr ftf ha bloggpaus.. Du får ha dt så bra i den kalla sverige^^

hur mår du idag då? :)

sv; hihi, taack! :D

sv: haha=) Snygg bild(A)

Vad gör lilla Beatrice för något då?♥

Hej!

Jag tänkte nu starta en blogg om tips och råd eller lite shopping! Läs mitt inlägg på bloggen och ge ditt tips och råd!

Tack på förhand =) Linnea

Duuu.. Kan du hjälpa mig med en header??

kul :)



sv: okej. Jag ska precis unna mig lite extra, igen. Har skickat karln till ICA för att köpa riesen. SÅÅÅÅ CHOKLADSUGEN!



Vad händer i helgen då?

sv: För att november är en asdryg månad, december är kärlek<3

Men vad har du gjort denna Torsdag da :)?

Kram

Min linje är helt UNDERBAR! Läste grafisk kommunikation B och fotografisk B som inriktningar i tvåan. Nu läser jag bara grafisk kommunikation C som inriktning :) Har du alltid gillat att fotografera? :) Alltså, har det varit någon av en dröm länge? :)

sv; hihi tack :)

Hej, vore supergulligt av dig om du ville rösta på mig i Veckans bild! Jag är nr 12.

http://thedevilschild.blogg.se/2010/november/veckans-bild-5-rosta.html



Vill du så får du en länk om du röstar, släng bara in en kommntar på bloggen isåfall! Tack på förhand!

sv; Okej. :)

Jag var med en kompis, Hanna.

Har du lov nu eller har du redan haft?

Fina bilder!

mysiga bilder :D

Du får ha det så trevligt sötnos! :D

sv: hihi :)

fråga gärna nåt i min frågestund:)

haha nje jag tycker de är så avancerade :D haha

Jajjemen,

okej härligt! :D

har frågestund på min blogg just nu,det vore kul om du ville ställa nån fråga till mig ! :)

kram

vi måste bestämma en dag när du kan komma hit ju..

snygg header, gjort den själv? :)

Har inte varit inne på min blogg på en vecka, men nu är jag tillbaka :)

snygg blogg :D

Förlåt för sent svar, men jag hoppas att du får en bra helg:)

har en ny vidio

SOFT!

Läget annars då?

jo min lördag har varit helt okej, har tagit en lång promenad och ska senare ikväll iväg och dansa..

Vad ska du själv hitta på? ska du fira halloween kanske? :)

sv: okej=)

men igår var Elin amazing! så både jag och mamma blev glada för det:D

Bra att du tyckte de var snygga.



Skönt att vara pigg och glad:)

sv: kul att du tyckte låten var bra:)

tack för länken! ska kolla nu då.

och tack.

HEJ! jag har nu skaffat en ny blogg och undrar om vi kan följa varandra via bloglovin? :)



om du inte är intresserad så kan kan du bara ignorera den här kommentaren.



har en frågestund på bloggen nu, så fråga på! ;)

kram!

jag ville bara säga att din blogg är verkligen jätte fin 8D

det är såhär du går ju i mediaprogrammet, inte för att jag ska börja där, men jag ville köpa en systemkamera, helst en Nikon, och inte en för dyr, och du är jätte duktig på att fota, så du kanske skulle kunna ge mig ett tips på en bra kamera som inte är för dyr, eftersom jag ska köpa den själv :))

jadå:)



Du har möjligtvis inte en bloggsvar inbjudan och skicka till mig har du det får du självklart en fet länk i min blogg :)

Har du haft en bra vecka? :)

Välkommen in till min nya blogg!:)<3

Är du bra på att spela gitarr? :)



sv; förlåt för sent svar men min blogg blev hackad i tisdags men nu har jag fått tillbaks den!

hoppas allt är bra med dig?:)

säljer kläder på blgggen titta in om det är något du är intresserad av :)

Halloj! Jag har precis kommit hem från skolan. Ska snart åka och hämta sambon på jobbet och sen ska vi åka och simma!



Vad gör du?

Kram

Sv: Tack!:)

nej jag har inte sovit gott.. är Genom förkyld :(

goa bilder! =)



ledsen för sent svar, men hur är det med dig i höstmörkret? =)

ha så roligt.

skönt att höra :D

toppen :D

mysiga pics!























Follow my on Bloglovin







Trackback