filmkväll plus en bra vän!



Igår åkte jag till Leo, som är en killkompis till mig. I stort sätt hela kvällen såg vi bara på tv eller film, vi såg dom här tre filmerna som ni ser här ovanför. Jag har sett den första filmen en gång, men blir ändå lika rädd varje gång jag ser den. Beck levande & begrav det var en rikigt bra beck film, sen Grown ups såg inte så mycket av den. Somnade ett tag under den filmen.

Sen imorse när vi vaknade så såg vi idol. sen åkte jag hem till mitt riktiga hem. Skönt att vara hemma, men det finns vissa saker jag är lite små sur på just nu. (men kan inte ta det här) Iaf, så har jag flyttat lite saker i mitt rum och nu slipper jag ligga i sängen med datan. och imorgon är det skola för min del & jag är taggad för att träffa min klass.

Vad gjorde ni i lördags kväll?
(tack för en riktigt bra kväll min vän leo)

Kommentarer

hej, fin blogg och fina bilder :)

vad gör du? kram :)

tack söt =)

Vill du ha skansen att få ta del av min underbara läsare?

Då ska du klicka dig in på min blogg och anmäla dig till dagens blogg!



Lycka till ♥

- okej!

SV: nice :) inte mkt.



Skönt med lov nu asså!

Svar: varsågod och tack :)

sv: varse, hur mår du dåe? :)

sv: tack! :)

Nej Halloween är idag, och Allahelgona nästa helg ;)

jodå det är bra, hur är det med dig? (:

jarå;*

Sjd?<3

vill du vara med i min tävling , kolla mer på blogge :)

Tack så mycket! :D

Sv; Varsågod =)

Det är bra med mig, hur är det med dig?

sv. så lite så : ]

hehe det är super själv?

fin header du har!

Mys! Men PA är ju inget bra. Haha, en av de sämsta filmerna jag någonsin sett! Fast, den är ju rolig att skratta åt. :)

Hur mår du idag? Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

Sv: jadå, själv? :)

ÅHH den pananorlmaly avtivity är så jävla äcklig! vill se 2:an.

ska du göra något speciellt på lovet då?

kram :D

bra filmer!

sv: hehe :)



verkar som att du har haft en bra kväll:)

okej:)<3

SV: mm :)



vill verkligen se paranormal activity, men vet inte riktigt om jag vågar se den :P hehe

Har velat sett grown ups länge nu, men det har inte blivit av ^^



sv: jara sj? :)

har sett den sista och jag tycker att den är jätte bra :)

fin blogg :D

kolla gärna in min? :)

sv: haha ja :)

haha, filmkvällar är sköna och mysiga!

Sv, Här är allt bra :D!

okej , om du har en canon 500d ? :D det har jag också !! :)

super snygg header! ;)

Fin blogg! :D kan du designa bloggar? mvh mia

Hej!

Jag har en fråga inne på bloggen kicka in de kanske är en fråga du vet något om, kramar!!

sv:med mig är det toppen:)Själv?:)

svar: Härligt!

Jo min helg har varit toppen :)

sv: snygging eller? du det :) hart film maaton med en kompis :d

SVAR: jodå allt är bra :D sj?

sv; idag ska jag nog bara slappa o kolla på film:)<33

älskar beck :D ska också se de ikväll

- yes ^^

skojigt, gjort denna söndag;)??

ont i huvvet men annars ok. själv?

anmäl er på veckans blogg!

Tack själv Bea!



/Leo

Svar: Ja :D

Här är allt bra :) du då?

Åh, vilken fin blogg du har! :)

tyckte den där paronomal activity 2 va dålig ;o ettan också för den delen..

sv. okej :D samma här

Glad HALLOWEEN<3

vad skönt att höra :)

jo tack jag mår jätte bra också :)

vad hittar du på nu då?

Jag kikar på ensam mamma söker i väntan på beck. Vad händer imorgon då?

Kram

vad gör du ? :)

SV; Jo det är bra :-)

trevligt med filmkväll.

tack (;

sv/hihi tacktack!

är han leo bara en kompis eller är han något mer? ;D

Sv; Ah :)

Kul me filmkväll me vän! :D

Haha ja är typ den enda som inte ser idol^^ hihi

Vad ska du göra imorgon då? :)

hihi men jå !:D

SV: Sitter framför tv'n bara :P Är allt bra med dig idag då? :)

Sv: Allt är bra här!



Själv då? :)

Tjoho! :D

hittar du på ikväll då?

Älskar Beck :D.

sv; okej :D

sv: okej, kompisar :)

usch paranormal activity är så sjukt läskig :(

Allt är fint, sj? :)

Jag va bakis hela lördan.. trevligt. Själv?

sv: har packat och är hemma hos min mamma (: vad har du pysslat med då? :D



kram

Bra filmer :D

Har du haft en bra helg :-)?

ha en bra kväll du! :)

Vad anser du om din kamera? Funderar själv på att skaffa en sån :)

SV: Med mig är det bara bra! :) Hoppas att du får en fin vecka! :)

hahaha har kollat på grown up för inte så länge sedn den e roligt så värd och se...

paranormal activity sooooo scary fast trodde den skulle vara läskigare, Men det läskiga är jmu att fallet har hänt. kanske har jag sett förmycket sådant ska kommma en 2a btw. :P

Varse :D hehe okey!

sv; okej låter nice! :D nej ska bara njuta av ledigheten sen blir det göteborg på tis & aså<3

tack! hur har dagen varit? :)

hihi :)

sv: ja vrkligen! är sjukt shopp sugen :D<3

sv. yes :)

sv: inte mycket tittar på one tree hill<3

hoppas du haft en bra helg!:)

Sv: Okej :)

Jag har höstlov så vi får se vad jag hittar på :)

Sv; Härligt att höra =D

vad härligt! :)

min har varit bara bra!! :D

me too kollade beck! väldans bra!

Har inte sett någon av dom, förutom Beckfilmen då.. Borde man kanske göra då:) Bara att jag och skräckisar inte brukar vara någon bra kombination, sitter alltid och skrämmer upp mig så mkt!



Sv: Nä, inget löshår här heller:)

sv: okej, jag ska sova :P

haft en bra söndag? :)

sv. hehe härligt att höra! :]

såg ni beckfilmen som fick på tv? kram

sv : okej det är bara bra :D

hehe tack ska du ha! alltid lika seriösa! ;D

sv: :D



Gillar du tävlingar och sådant? Funderar på att dra igång något, har blivit erbjuden samarbeten med olika hemsidor och så. Brukar du tävla i bloggtävlingar?

Fin blogg!

svar: inte så mycket här heller :)

vad ska du hitta på i veckan som kommer då?

hur e det på gotland annars då äre kallt?

nicenice (Y) har du också lov nu eller? (:

sjukt fin blogg! :o

Sv: Tack du! :D

åh, den beck är ju så bra! :D



s: det är hur bra som helst med mig ;D själv?

varsågod! ;)

har sett alla utan den första skräckfilmen där, vill se den:) den verkar fräck. eller?























Follow my on Bloglovin







Trackback