dagens..


jag har kommit på lite nytt till nästa dagens blogg, att jag lottar flera vinnare. och sen ska det bli länkar iställer för att lägga upp header. låter det som en bra ide, så imorgon blir det en till.

men iaf, grattis till dom här två systrarna, jag vet inte så mycket så mycket om dom. men jag kollade in och läste lite i deras inlägg. jättebra skrivet och super snygga outfiter om ni vill se snygga. men iaf, grattis till dom och hoppas dom blir glada.

imorgon kör vi en till med flera vinnare, missa inte!

Kommentarer

följa varann via bloglovin' ? :D

vad fina bilder :)

Sv; yes!

men nu ska jag titta på tv med min mamma så natti natti :)

sv: nej, gick ju inte vidare:) åh jag vill! men är ju inte riktigt bra än. Dem har höjt ribban. Varje år gör dem det men nu taggar jag!

Äkskar armabandet och resten av topshop som jag la upp också:D

Hih :D

Tack :)

sv; :D

:D Säg till när du lagt till mej :D

sv: ja verkligen !

ville åka dit i somras egentligen men hade inte tid då "/

hihi ja :D

Hej! Kolla om det var just din blogg som vann!

Kram<3

jag vet inte ritkigt :)

tack, dsm :)

okej, har just tränat!

Svar: Jadå :D

allting bra då :D?

lär bra:)

Gonatt!

Fin blogg :D

sv. hehe :D

haha jaa :)

SV; Förstår det :D

OJ, NÄMEN TACKAR! :D

fina bilder:D

sv: tack så mkt :) allt bra?

SV: För dig 400! :) Annars kostade dom (då jag köpte dem 699) Kramis

Jaha lilos vad sent ni börjar!<333

fina bilder du har<3

det funkar väl...gjort en måndag som denna då? (vet att jag borde läsa inlägget men ligger efter på 70 kommentarer och vill verkligen veta för att komma ikapp dina inlägg igen!).

Kvällens blogg är nu utsedd:D Gå in och titta om det blev du! Godnatt:D





Godnatt o sov gott:)

ska kika på den bloggen

otroligt vackra bilder !

Kjempe fine bilder. :)



Sv. Takker for kommentar på bloggen min!

Fina kort!























Follow my on Bloglovin







Trackback