en helt vanlig vecka.



godkväll igen, nu ska jag fixa fram lite kläder till imorgon sen ska jag ta och lägga mig. imorgon blir det skolan, vet inte vad vi har hela dagen imorgon. men det seplar ingen roll, får ju träffa klassen ochdet är roligt. här får ni höra på dagens kväll, jag gillar låten flera som gillar den här låten?♥

måndag:
skola, inget annat planerat
tisdag: skola, inget annat planerat
onsdag: skola, inget annat planerat
torsdag: skola, inget annat planerat
fredag: skola, inget annat planerat

Kommentarer

Missa in min finfina tävling där du kan vinna superfräna smycken! Anmäl dig nu, gullet! :D

Hej,supersnygg header! Hur e de annars?

SV: Oki doki, nej inget heller. Borde egentligen göra matten men jag oooorkar inte.. xP

Svar: Godnatt! :)

sv; hahah jaaa! :)

händer i morgon då? (:

sv; hahah jaaa! :)

händer i morgon då? (:

Svar: Ja det gör vi nog :)

aw söt header ! ska du kolla på VMA'S idag ;)?

Ha en bra kväll!

Missa in min finfina tävling där du kan vinna superfräna smycken! Anmäl dig nu, gullet! :D

sv: yeah ;) händer då?

god natt ^^

sv: JA:D händer i veckan?

nice:D

Gud vilken fin blogg! =) Det blir mkt mer intressant att kolla när det är mkt bilder!

Haha ja eller hur, varför inte ;)

allt bra med dig idag?<3

ha en fortsatt bra kväll!:D



////

www.duvethonmikaela.blogg.se

SV: Mh hihi. Vilka bloggar läser du?

låter som en skön veckan att se fram emot, bra ta en dag i taget liksom =)

okej roligt :) njaa jobba och sedan beställa en telefon med ;)

Hoppas din helg varit bra :)

Godnatt!

ja,väldigt bra låt :)

sv. ohja, mkt kul hade vi det i helgen ;)



Hmm.. jag kan inte säga att det inte kändes, för det gjorde det. men det är helt klart värt det, det stack till väldigt väldigt fort, och sen var det över! :)

sv: Härligt! :)<3

Sv. japp det har varit toppen =) Händer i veckan?

tack för din fråga!

de betyder mycket

hoppas din vecka fylls med roliga händelser snart =D

heey, allt bra ? (:

åh bästa lååååten <3



sv: tack så mkt!!

man kan det va?

sov gott nu.

Skolan tar verkligen all tid ibland, hoppas på mindre läxor framöver :)



SV: Varsegod :D

Det är kanon med med! Vad ska du hitta på imorgon måndag då?

Kram

sv: haha mycket du har planerat :p

hallu haft en bra helg ? :)

Haha :D hoppas att du får en jätte bra vecka nu!

sv; låter bra det!

Jodå, allt är bara fint:)

Kul vecka med bara skola!

så ser min vecka också ut!

så ser min vecka också ut!

ååhh blörk var du tvungen påminna mig att det är måndag imorgon :P

vad går du för något? :)

Fin blogg design :)

sv. skola sj? :p

åh vad bra låååt :)

Haft en bra helg?=)

gonatt

ny blogg :) om du vill något så skriv till denna :)

http://www.fabulousd.blogg.se/

Har just nu frågestund på bloggen! Kika gärna in och ställ några frågor. Om mig, familj, drömmar osv :) det skulle jag uppskatta! :D

Din fotoblogg är underbar:D !



Jag har ny blogg kika gärna in och kommentera vad du tycker. Ge gärna tips på hur jag kan få designen snygg(:

Bra låt!:) Vad gör du?























Follow my on Bloglovin







Trackback