ingen idé kvar..


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: CANON EOS 550D + 70-300m

godkväll, skönt att jag inte behövde fixa maten. för det hade pappa redan gjort när jag kom och skulle börja med den. sitter ännu och ser tv har inget annat för mig ikväll, och om en timme börjar idol. så jag kan lika gärna sitta kvar och se på tv.

där imot är jag jätte sugen på att gå och ta kort. men finns inget som jag kommer på. allt jag kommer på måste jag åka långt för att hitta. men får helt enkelt sitta i soffan, och hoppas på att idol börjar snart.

någon idé vad jag kan ta kort på fram över?

Kommentarer

fina bilder

oj..vilken lärare... vf var hon försenad då?:S hmm~~ ni borde ha gått ju:p haha~~



jag har haft dt bra faktiskt:D men dt e så dåligt väde:(

hihi ja :D

Jag blir verkligen rädd när man ser sånt här. Gud :(

tack igen :) va gör du? ♥

sv; okejokej!:)

:(:(

Fin blogg!

Dom är verkligen goda, du borde prova och göra dem :)

hej, det är så att jag ska fixa en skiva med uppvärmnings låtar så jag behöver hjäp med att hitta låtar med högt tempo som är bra till uppvärmningar. Kan du några bra låtar med högt tempo? Tack på förhand<3

faktist inte, har lika mycket fantasi som du just nu, jobbigt!

sv: vad har du gjort idag då:)?

så kan det vara. :)

sv: jaså ska du se idoL?:D

jag ska duscha:)

fin bild! fota människor och djur!! :)



Hoppas din onsdagskväll är super!!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

vad gör du?

De blir jag verkligen inte, du är!

sv; skola&så(:

Fota hösten :D.

samma här :) ♥

sv; ingen orsak! :)

Wähä, jag har också slut idéer. :(

fin blogg;)

nää, var mer förr! själv:)?

sv: gött! :) jorå det är bra med mig, lite trött men.. :)

sv: Frälsarkransen? :)

vad ser du?

vad tycker du om pälsmössan:)?

aha!

Det e rätt kul!

aha!

Det e rätt kul!

SV; Jaa :D

Sv: alltid ;D

de är härligt att höra, jodå det är prima :D

va haru gjort idag då?

Fin bild :)

snygg bild :) hoppas du haft en fin dag,kram!

sv: samma här ju! :D

äsh de va så lite :)

hur är allt idag då?

kram

följa varan via blogglovin? :)

Sjukt cool bild (:

tagit den själv?

= )

ska också kolla tv:D

Svar: Varsågod! :)

Vaafiin blogg<33

Sv, jag ska se idol =) har du haft en bra dag?:D

gjort idag? :)

Kika gärna in, ganska så ny blogg! =)

Fin bild !



kram :)

vilken fin bild! :)

hha oki :)

svar: naw tack ♥

sv; Ja, det är jobbigt. Det är inte förrän nu som jag inte tycker det är jobbigt att sova hos Alexander, och då har vi träffats i över ett år. Haha.

Superfin blogg !

nu vill jag rita.

Hej hur mår du? :D

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, klänningar och blusar. Mycket retro/second hand finns att hitta!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

Fina bilder!! :D

De va så lite så, allt bra med dig? :)

När utser du dem fem finalisterna?

Jag tycker du ska plåta mer killar, i typ olika miljöer det är exakt sånt som drar läsare.

kramen!

sv: hihi:D Jadå, skitstressad & trött men annars...

Själv då Bee? Hm, du kanske ska testa något nytt, filma lite istället för fota? :P Annars typ höst bilder? Eller typ självporträtt, ellerpå någon annan♥

skit fin blogg:D

Kvällen går fort så det är faktist helt okej att jobba =)

Sv: vad härligt! Det är väl okej har ganska så ont i huvudet bara :/

:) Allt braa?

sv: :)

Jaa absolut =) Vad hittar du på nu då? =)

Sv; Ja, det kan behövas lite pengar förutom studiebidraget! :D

Vilka fina bilder du tar! Går du någon fotoutbildning eller? Jag går sista året med fotoinriktning på Tumba Gymnasium!

Nu är jag hemma från programmet elfte timmen som är ett humor program med poletik och vi var publik. Idga var fredrik reinfeldt där och det var riktigt roligt! Går klockan halv tio ikväll på 2-an om du vill se :D

Jag har städat och tränat samt hälsat på mamma ett par timmar. vad har du gjort ikväll då?

Kram

Men det är bra :) vad har du haft för dig idag då? =)

Hejsan.

hur mår du idag :)?

hej!

fin blogg du har, och riktigt fina bilder knäpper du också!^^

vilket program fixade du din header i?

tacksam för svar!

fin blogg, kika gärna in på min :)

Fin bild :)

Hej!

Jag har ett tips på vad du kan göra för bilder i photoshop. Dom är väldigt intressanta om man gör dom bra :) och det tror jag du kommer göra !



Man tar en massa bilder på sig själv och sen väljer man en bakgrund och klistrar in sig själv så man får flera stycken av sig själv på samma bild.



Dom är väldigt intressanta att se, lovar dom är jätte roliga att göra också ! :)



ha det gött, kram!

Du undrade vad du kunde ta bilder på. Mitt förslag är att du kan ta bilder på det mesta som intresserar dig på något sätt.

vad använder du dig av för kamera ? :D

Vilka fina bilder du tar. Jag älskar också att fota, fast mest när jag är utomlands och upptäcker nya saker :P

Gillar bilden !:)

finbild:)

Snygg bild :D























Follow my on Bloglovin







Trackback