man orkar inte allt, men med dig orkar jag allt.


Elin & Beatrice (jag) & viktoria. Jag älskar er tjejer, ni är underbara.

nu är snart torsdagen avklarad, nu är det snart helg. och vad ska jag göra, åker nog till visby imorgon efter skolan. måste ännu prata med emma lite, och se hur vi ska göra. och vad vi hittar på, och imorgon kommer jag inte orka skriva i bloggen innan jag drar till skolan. så jag tar kanske med mig datan, och hör av mig på den under helgen men vi får se hur mycket jag orkar.

och idag fyller min pappa 19 år, fortsätt läs annars komemr ni inte förstå. han har vart nykter i 19 år, helt sjukt. jag är stolt för min pappa. och ännu gladare för att han har fått mig att vara glad fast jag haft en otur vecka.

nu ska jag fixa lite för morgon dagen, vi hörs imorgon ♥
tack, till alla kommentarer det värmer.

Kommentarer

SV: Förstår det, det blir mycket mer personligt när man får ett svar! Himla fin blogg har du också!

Du ser ju sjukt bra ut! :o

sv. joodå! åh tack så mkt :D

Okej :)

fin blogg :D!

sv:jo himla jobbigt.

hur lång är du? :)

SV; Okej nice! Jag ska till Öland i helgen jag :)

fina =)

sv: Men men, vad gör du då? :D

härligt ;D

lön? hur gammal är du :o?



jodå helt okej med mig :)

Jag älskar dig Bea! <3

ja det tror jag verkligen :)

Vad härliga bilder! :D

fina ni e :D



har precis gjort läxan :D

samma, skolan =)

Sv; okej, tittar på Kenza & Tyra show :D

hur mår du idag då? :)

Sv; aha okej vad bra :), hoppas att du får den snart då :)

nej jag sitter och pratar med älsklingen i telefon :) självdå?

sv: jag följer din nu!:D

Ih :D hoppas att du får en underbar helg nu!

Jofan det är najs! Gör du då? <3

jodå de har jag väl haft :D lite jobbig skoldag bara :S självdå? :)

nja inte så mkt. pluggat mest och slappat hehe.

Tjenamors! Allt bra? :)

visst :)

durå?

men skicka din adress och namn till min mail..

coola bilder!

funkar. ska inte klaga <3 vad gör du?

Nu ska jag sova, gonatt! :)

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

vilka härliga bilder du lägger upp:)

kram

Vad har du för planer för helgen ?: )

oh vilken fin ålder, 19 !!

nu har jag börjat blogga igen efter min lilla bloggpaus, så kika gärna in och kommentera..



tack snälla <3

hehe men dt kmr gå över:D hehe...

sv: det e toppen, vad gör du

Sv; vart i skolan och allt som står i de sista inlägget ;)

fina bilder :)

- händer till helgen? :)

fina bilder :)

- händer till helgen? :)

Duktig din pappa är!

hoppas du får en grym fredag! puss!

Låter jätte bra, fina bilder :) Min var detsamma.

Kram

sv; vad har du gjort idag då? :)

sv: okej :) allt bra ? kram

sv; så lite så:) okej, det är lugnt..



jätte fina bilder!:) och shit, riktigt bra gjort av din pappa!:)

Trevlig helg :)

gillar bilderna :) ha en bra fredag!

ja d kul :)

Sv: Ja det är bara bra :) Dudå?

Fin bild<3

Jo det e bra,vad ska du hitta på ikväll ?:)

fin blogg:D

Fina bilder du :)

SV; Tack så jätte mkt!

Yes !

Gjort idag ? = )

Me like!

sv: men tack detsamma! <3

sv: det är lugnt ;)

sv: ja skulle va kul att ha en egen studio! fast att använda skolans är inte så dumt heller :)

sv. okej :) inget

sv: hihi:D Jag förstår det(A)

så, hur är det borta på gotland då? Kommit någon snö än? Skoja hah:D Men löv åtminstonde typ...♥

okej, samma här:)

Vad ska du hitta på ikväll då??

Heej, haft en bra dag idag? :)

Lägg gärna till oss på bloglovin! :)

Sv: Varsågod! :)

kramar

Fina bilder :)

HEjsan (: va grymt att han har vart nykter så länge :D när jag fyller 19 så har jag också vart nykter i 19 År :D:D haha haft en bra dag annars??

sv: =)

tack så mkt:)

jodå, bara bra här med :D

SV: Oki dokie.



Det var många kommentarer att svara på! (Läste i inlägget nedan)

Hoppas det är bättre med dig nu <3

Hej! allt bra med dig eller?

Vill du bli dagens blogg?

Anmäl dig.

Utser en vinnare ikväll (;

Vad häftigt, riktigt bra gjort av din pappa! :D Förstår att du är stolt, det ska du vara!



Händer det något kul i helgen sötnos? :)

hihi :D finfina bilder!

Du är verkligen söt du! och ditt hår, jätte fint :D

Hejsan :)

allt bra ? :)

läget med dig ?

Hejsan hoppsan! Behöver du nya bloggar att läsa? Eller vill du bara bygga på blogglistan lite? Då ska du besöka zeldaz.devote.se. Vi tipsar om alla sorters bloggar – mode, foto, vardag och allt därtill. Vad väntar du på?

Besök oss nu ! ;) psst: du kan även tipsa mig om din egen blogg!



/ zelda & alexandra - bloggarnas bloggtipsare

fin bild :)

härligt proffsiga bilder

hej allt bra ? :D

Gokväll söt! Vad har du pysslat med denna fina lördag?

Puss & Kram

Nejdå, det är lugnt! Jag svarar också med sena svar ibland, haha :) KRAM

Hej!

Jag kommer nu ta en bloggpaus i 1månad.

Jag kommer tillbaka i slutet av denna månaden.

Ha det bra så hörs vi om några veckor!!!

MVH

Emma

fina bilder på fina tjejer =)

snygga bilder :D

heej, hur har din helg varít? :)

- d lungt ;D

härligt med bra vänner!



svar: så lite så (:

hoppas du haft en kanonbra helg! (:

Sv: awesome :D

allt bra idag då?

Hoppas du har har haft en trevlig helg! :)

sv; förlåt för sent svar!



tack snälla :)



ha en fin söndag :)

Grattis till din pappa! :)

Gokväll! Nu har jag en fototävling på bloggen. Skulle vara kul om du var med!

Kram

Du har jätte fina jeans på bilden :)^^

justejaah::D

SV; Precis ;D

hej, jag har nyss startat en ny blogg och det skulle vara kul om du ville titta och sga vad du tyckte? :) fin blogg förresten!

så söta ni är! :D

coola bilder! :)

jätte fin blogg :D























Follow my on Bloglovin







Trackback