olivia är med och skriver ett inlägg.

foto: Beatrice Jakobsson (jag)

tjenna, ett inlägg från mig och moas söta kusin olivia. ikväll har vi ätit mat, olivia åt pannkakor och vi andra åt pizza. det är bara olivia som pratar hela tiden, en söt unge med humor och pratar hela tiden. svårt att få stopp på henne. men det är ändå, super mysigt. olivia sitter här och vill bara trycka på knappar.

senare ikväll, vet vi inte vad vi ska göra. ska bara ta det lungt, efter som våra vänner bara sitter och krånglar hela tiden. vad dryga dom är, men nu är det slut på ord. jag och olivia ska kolla på andra bloggar, och bilder. (olivia är 4,5 år)

olivia, är jätte glad och säger hejdå!

Kommentarer

Underbar bild :D

yes ;D

Så lite så! :D

Vad gör du? :)

- ja, det blir väll rätt mysigt. ska poppa lite popcorn och bara ta det lugnt. vet inte om min syster och bror ville vara med så det kanske bara blir jag och mamma :)

Svar: haha ;D

Jag vill åka till Egypten :) Och jag ska åka dit snart, det har jag bestämt! :D

;D

låter bra :) ska träffa en kompis snart :)

sv; jaha ja va kul ska ni göra då? :p

jag ska va med kompisar o lite sånt ;)

fin!

sv. tack så mkt :D skönt att vara tillbaka :D

Olivia? :P

Härlig bild! :D

Jaa verkligen :) Titta på pyramider, rida kameler och bara ha det super härligt :)

- ja :D

vad gör du då?

vad gör du?

- hahah okej. och det är inte så lätt eller? :)

- hur gammal är hon/han då?

sv: tack :)

Svar: Varsågod! :)

tack! ;D

jättefin bild!:)

okej :)

Men vem är moa? :P

fin bild:)

SV; Förstår det :D

jaa absolut :) hittar du på nu då? :)

åhh tack!;D <3

Haha tack duy! :D

Sv: Jag har fullt upp med att rida massa hästar^^

sv: Du måste åka utomlands någon gång ! ^^ uppleva skillnaden mellan sverige och de landet (:

sv. hahha jodåå :P verkligen!



hehe härligt :D haft en bra dag?

Tack så mycket! :)

jaa ;)

fin bild!

SV: Ja allt är bra, har väldigt tråkigt bara (;

Själv då? :)

Snygg bild!

härlig bild!

hej allt bra :D?

Gillar verkligen din stil att blogga på :D <3



Startar om , alla gamla inlägg raderade :D

Kommentera | Besök | kommentera ? <3

Kram

Emma - mizzmini.blogg.se

Okej :D

Vad gör du? :)

inge o va avis för , de suger!

svar: hihi :)

- haha, naw :)

Vaa? :P vadå kommentarer...? xD

Vad äre med de? :)

jag var på krogen när jag var 15 och ja, de är inge o bygga upp förväntningar för. As dyrt och bortkastade pengar. haha

du är söt!:)

så lite så!:)

sv; hihihihih fin blogg du har fresten :)

inte mycket just nu heller XD smsar med en kompis bara ^^ funderar faktist på att lägga mig snart :)

Haha jaa jag vet :P nån jävel spammar min blogg hela tiden :S igår också!

awww!:') händer i mrogon?:D

Haha vet xD sjukt dryg :p hur orkar man?

Ja jag är ju jätte trött så det är väll bäst :p men tråkigt också XD

åhh :D Nån spec anledning? jag ska städa,plugga, ta hand om hästarna och rida och ha lite mini-spa inför skolan på måndag!:)

Hehe ja :P

Vad gör du? :)

Jättefin bild, verkligen :)

hihi jaa det kan jag tänka mig ^^ och jag som måste upp i bra tid i morgon med ^^ måste ju duscha och fixa mig innan vi ska iväg ^^

Då får man gratulera så hemskt mycket i efterskott! fick du nått fint?:D

ville bara säga godnatt:)

vart är du då? :P

jaa verkligen:)

Okej :P när ska du hem?

sv :)

jaa egentligen ^^ men jag klarar mig ;)

Okej :P bor hon långt från dig?

pm? :P

vad har du gjort idag då?:)

härligt (Y) Vad för mobil? btw, hur mycket fyllde du?:D

svar: hihi ja :)

TACKAR! Söt ju din blogg! :D kram

Grym bild :D

hejsan fin blogg :)

gud vad fin bild :)

fin bild

Woooooooooooooooooooooow! Å dej hittade jag NU, varför inte när jag var på Gotland i somras?? Gaaaah, skulle ju gäääärna tiggt en plåtning av dej!!! :) :) :)

snygg bild :)

fin bild! :)

underbar bild!

fin bild!

oo snygg bild =)

allt bra med dig??^^

//mirja =D

sv: HÄRLIGT, jodå det är bara bra :) tack

fin bild :)

riktigt fin bild!

aa:D händer i veckan då??:D

superhärlig bild!























Follow my on Bloglovin







Trackback