onsdag den 8 september


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)

godmorgon, har ni sovit gott? det har inte jag vaknat flera gånger av att jag är stressad. men vet inte vad jag är stressad till. men iaf, idag blir det skolan kanske 2 timmar. sen blir det in till visby och fixa min andra tandställning. ska bli underbart att få hela min tandställning. & sen när jag kommer hem hoppas jag verkligen att min mobil har kommit annars så..

och sen åker jag hem med min syster så jag är inte hemma förän vid sex tiden. se om det blir något bloggande i skolan, annars hörs ikväll när jag kommer hem.

vad tycker ni om min bild?

Kommentarer

fin bild!

yesbox ;) krammmm

jättefin bild! :)<3

Godmorgon alla ! (:



Hoppas ni har sovit gott , för de har jag. Sov som en stock och vaknade pigg. Nu är man redo för den korta dagen i skolan !



Hur har er morgon varit då ?(:



Kram , Bellahuuynh

morning morning:D



Det är redan ons:O haha~snart e dt helg igen:D

fin bild! :D

sv: vasse!:p

sv. varsågod :D

Igår var jag i skolan och sen städade jag. Vad hittar du på idag då?

Kram

Jätte fin bild!

fin bild :D

Fin bild :)

fin bild

sv: visst gör det? :D

jätte fin bild :)

Svar: Tack så mycket :D

några planer för helgen som kommer? :)♥

gör dudå

Ja absolut :)



Ställ gärna en fråga i min frågestund, hade varit roligt :)

Visst vad behöver du hjälp med? :)

great! ska försöka fixa den senare idag då..

Fundera du. =)

Ha en fin dag! :)

fin bild! :)

Den var verkligen fin, samt din blogg men, den var verkligen fin:)

brukar också vakna av att jag är stressad ibland,ofatst efter jag jobbat en länge tid :)

SV: Jaha, den är ju så grymt snygg! :D

Vilken fin bild :)

fin bild sötaste. :)

hej hej!

allt bra? :)

Tack så jätte mycket!

Hoppas att du får en toppen onsdag nu :D

Vacker bild Bea! :D

Vad härlig bild! :D

okej jag lyssnar på musik (y)

varsegod :D

riktigt fin bild! älskar blommor :)



Hoppas du har en underbar onsdag!!



Kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

SV; Okej, jag ska nog göra läxan.:)



Nu ska jag ha en bloggpaus i några dagar, men fortsätt att kommentera. :)

grym bild!:)

sv: ja :)

Jag tycker din bild är jätte fin :)

åh vad jobbigt att vakna mitt i natten:/

svar: :)

vad gör du idag då?

Lugnt ! = )

Hej hej! Jag tänkte bara påminna dig om att ikväll är det "Gissa Kändis" och om du gissar rätt får du en fetlänkning! :D

Hur har du haft det idag? :)

sv: haha jo jag vet. Men jag mena inriktning liksom typ foto, grafisk, rörlig bild och så... Eller ni kanske bara har typ foto på din skola eller? På min är det iallfall 4 inriktningar, så vi får typ testa på allting:D Fin bild, extremt gul verkligen hah

Hoppas på att du får din mobil! ♥

fin bild! :)

vad gör du? :)

SVAR Ja det tycker jag med! :)

Vad har du för tandställning?

sv: Nice :D

SV: haha! haft en bra onsdag? :)

Söt blogg!

hihi tack så mycket:)

sv; jo då de är bra :) självdå? :D

sv: Så bra då! Ja allt är bra här också :)

Jodå,det går:)

<3

så härlig bild :)



SV: tackar :D ha det bäst!

SV; tack så mycket söta du :D

SV; Ja, visst var det snyggt :D

Fin bild!:-)

hihii var så lite ! :D

Idag är det fredagsmys :)

Vad ska du hitta på i helgen då?

God morgon! det står i mitt senaste inlägg vad jag ska hålla på med i helgen :)

sv:varse:)

jag tycker att bilden är fin! :D

God natt gumman! :)

Hoppas du haft en bra helg..

natti natt























Follow my on Bloglovin







Trackback