tårta, och kakor


foto: Beatrice Jakobsson(jag)
bilderna, är jätte sudiga.

nu är min mage full med goda saker, och många presenter. eller inte jätte många presenter, men vissa saker är dyrare än andra. men ni ska få en bild senare när jag orkar ta kort på det.

just nu funderar jag på om inte jag ska gå ut i köket och spela kortlek med mina föräldrar det som är så roligt. men det måste vara ett roligt spel, annars vill inte jag spela. sen om några timmar är det dags att fixa kvälls maten. undra vad det blir för mat då, någon super god kanske. MUMS!

ser det gott ut, det finns ännu kvar välkommen hem till mig och ät!

Kommentarer

Mumsigt ser de ut :D

haha ja verkligen;)

MUMS:D

oh, smarrigt! :)

MUMS!!:D <3333

Gott det ser ut och tack!

Allt bra med dig idag?

Kram

ska på fotbolls match;]"

sv. hihi :) va gör du då?

ja verkligen.. usch!

sv.jag det är ju alltid kul att få =)



sparar du inte lite fika till mig? har värsta suget idag =)

ååh,gud vad sugen jag blev nu,får nog ta och baka lite ;)

Fina bilder!

fyller du år? :D grattis i så fall! :D kramis

Heejheej :D Du har en jättefin blogg!! Jag har en tävling på G i min blogg som heter Veckans blogg och om du vill så får du jättegärna vara med!!! Gå in på min blogg bara och va med och tävla, du skriver bara att du vill under Rubriken "Veckans blogg" Om du int vill vara med så är jag jätteledsen om jag störde

Ha en trevlig dag!! Kram

mums med tårta! :D

Mums med tårta.. jag gjorde en igår som vart totalt misslyckad!



Nu är dagens blogg tävlingen igång igen! Ta chansen!

fin blogg:D allt bra? =)

å så gott med tårta:D

åh vad skönt då :)

haha lite kaksugen jag blev nurah.

SV: jag har haft den bästa helgen ever!! haha :D



gott med tårta :D

Ja ;o

hehe, det är lugnt :)

antar att du fyller år? grattis:D

Bjud :O <

sv.låter bra för det ser jätte gott ut :)

skicka rå :D

GOTT!! :o

:)

grattis i efterskott! :)

Åhh vad gött!:D

sv.tror jag måste ut å införskaffa mig lite sötsaker för att överleva :P

bakat själv?;)

sv: åh ja det satt riktigt fint :D



ser rätt gott ut

sv.ska bara först känna efter vad jag är sugen på :P

nästa gång jag kommer till gotland får du ge mig lite ;)

sv.dom har bara inte lika gott godis här i danmark som dom har i sverige... :(

oh gött! :D

hur mår du idag så sötnos? :)

sv: Hihi ja :)

Ååh va gott! <3<3

sv.nä jag får väl simma över sundet för att få tag på ngt gott :P

skönt att höra :) jo jag mår också bra :)

sv.låter bara som att det kan bli liiiite kallt...eller vad tror du? :)

Gött :D

sv.får nog tänka ut en ny plan..

sv: hihi:D Im sure you will. Nej vad gott! Jag vill också ha, gimmie moahaha:D I love cake to(A) ♥

åhh vad gott det där såg ut! :) kram!

gud vad gott det såg ut!

gud vad gott det såg ut!

aha :D Postar du lite till mig? (a)

gött



ja verkligen! :D

åh va sugen man blev nu!

jepp :) nu ska jag också ner och käka tårta snart ;) mums :D

tårtan såg sjukt god ut ;)

Sv; Tack :) Fast bilden hittade jag på weheartit o:

sv: hihi åh va bra :D

Det förstår jag!:)<3

sv. hihi ingen orsak!

okejokej, ska leta en film att se sen plugga lite :)

- muums!

okej grattis i efterskott då alltså! :)

fick du nå kul?:)

vilken fin tårta!:)

Mums! :D

Sv; ^^

Ah, man kan ju få billigare blixtar och bakrunder osv.

Man kan säker få för 7?

såg gott ut det där :o

sv; ingen orsak sötan :D

bli gärna medlem på http://www.gratismakeup.se/?r=44671, man får gratis presentkort! enda du behöver göra är att besöka några sdor för att få ihop poäng! det är helt gratis! :)

så gott:)

sv; Tack så mycket! :D Ska vi följa varandra via bloglovin'? ;)

När fyllde du år ? :O

Grattis = )

jättefin blogg :')

fin blogg. :3

ha en fortsatt bra söndag :)

haha I knoooow, oschysst!

ser gott ut :)

jääävlar vad gott! :D

sv; ingen orsak, grattis i efterskott :D <3 kram

Allt bra?:)

sv: förstår det :) fyller du år idag?

Nej ;P mördarsniglarna är äckligast :P

ihihihihi :D

Fina bilder <3

hihih ;) gör du annars då? :D

sv. här är allt bara toppen!

Mumsmums med tårta!



Det låter bra de :D

haha skulle ju vara galet bra!:D

Det är bra! Haft en bra helg?:)

allt bra med dig? :)

sv: hahah tack:)

Min helg var bara bra:)

sv: Jadå.

Själv? :3

Svar: förstår de. oh tack så mycket! :)

sv: ok, grattis i efterskott :)

Frågestund på min blogg :) fråga om allt mellan himmel och jord!



kram

händer i veckan?:)<3

Var med och tävla om att bli dagens blogg!

Direkt länk; http://emmimalmberg.blogg.se/2010/september/dagens-blogg-1.html#comment



hoppas du inte störs av dessa kommentarer och tar del av tävlingen. kram! ♥

Haft en bra söndag?:D

sv: du har verkliggen missat nåt! bäst att du provar snart;)

jag vill också fylla år heheeh(A)

Vadhänder? :D <3

Jo ;o Tur att dom inte finns här i Råneå :)

sv.är i full gång med det :P

tittar på tv <3

okej najs :)

sv; fixar lite med bloggen, dudå? :D

sv; ;)

sv: tack :)



åh, vad gott :D

Yes!

jag är bara med vänner och vilar upp mig ligte :D

sv; hihi (a'

gud va det ser gott ut! ;o :)

åh så mumsigt det ser ut! =)

JAA :D

Grattis i efterskott :) Tårta och presenter låter ju inte helt fel!

förstår det! allt bra?:)

sv:_ ja:D vad händer ikv?

haha, okje, ajdå :P

är det idol erik du har i din header?

SV: Vsg :) Åh va mumsigt det ser ut med tårtan och de "andra"! xP Vill du vara med i min omröstning? :)

Okej :-) jo det är bra med mig också!

HEJ

fin blogg:)

gjort idag?

Svar: Det ser gott ut! :D

Sv: skänt att höra, jo det är bra med mig också! :)

- allt bra idag? :)

- det är helt okej faktiskt :)

haft en bra dag?

jag har nog redan berömt dej.. men jag gör det igen. om man jämför dig med mej så blir du kung och jag slav. ok? bilderna alltså.

Ska du göra något spännande nästa vecka? <3

sv: hihi :)

inte så mycket, kollar tv typ, dusj ? <3

åh, vad jag blev sugen på tårta nu då! :D

åh, vad jag blev sugen på tårta nu då! :D

åh, vad jag blev sugen på tårta nu då! :D

Okej ; )

Svar: Förstår det! :D

absolut! vad händer ikväll då?:)

sv; jaa det tror jag säkert att det är, fuskiiit vill också haa tårta!! :)

Aa, det ser jättegott ut! ;)

heheh joo :P

sv: nu har jag inte hunnit läsa alla dina inlägg men är det du som fyller år? :) jag har precis ätit middag och ska alldeles strax börja med en svenskauppgift, :/

sv.för att du tycker om honom lr för att du känner honom lr för att du egentligen är han och bara är utklädd nu?? :P

haha, aal :D

det ser väldigt mumsigt ut !

Gör du?:)<3

sv; okej :)

Åh vad smaskigt det ser ut! :) Tror det var det också...

sv; kanske.. lite fina, fast inte lika fina som dej.. fast det ska jag kunna någon dag. :)

ser gott ut!

Mums, tårtan ser fantastiskt god ut! :D

haha åh så gott det ser ut ;) vill också ha! :D

Jätte fin blogg, med fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback