trött, och seg


foto: någon i min klass
på bilden: Daniel, Johanna, Elin, Beatrice, Lucas & Kristoffer

godkväll, har ni haft en bra dag?
jag har inte så mycket ätt säga, är helt trött och vill bara sova. jag har vart seg hela helgn, och somnat tidigt. men det kan vara riktigt skönt att vara pigg tills imorgon.

imorgon, ska jag iaf iväg till skolan. och vi har gympa, jag som hatar gympa. får se hur det blir helt enkelt. blä blä blä för gympa, men det är bara att köra på ett år sen är vi kanske av med det.

Kommentarer

haha :p

jobbig pose! haha . Jadu haft en bra helg o så?

sv: hehe ja. den är super snygg :)

=)

Det är abra bra, vad gör du?

kram

Kollar på tv :P dudå?

inte så mycket, svarar på kommentarer och så, haha :D

Vad kollar du på?

Jag kollar också på 3an :P

Hihi japp! :D

sv; hehe ah mitt hår växer ganska så snabbt ^^

Fast jag väntar på det som är efte rhihi xD

Sex något :P

Tack :D

Häftig bild!

Mahah ah det är skoj!

sv; hehe ah precis ^_<

allt bra med dig då? =)

Ska du kolla på det? :P

sv; hehe okej dt låter ju bra ^^

jodå här är dt bara toppen =D<3

Nu börjar det :D

jag kollar lite bloggar=) du då?

sv: okej va gott!:D

jag e också trött.. känns som dagen har gått hur segt som helst idg:(

Sv: åh tack! Sjukt fin blogg! :D

Hihi xD

Det är braa D

Sov så gott :) kramis

Tack sötie! hAft en bra start på nya veckan?

sv: sweet:p

sv: tack, detsamma :)

det coolaste jag har sett idag..snygg jobbat



XoXo CosmoChick

god natt :)

Fin blogg du har :)

sv. haha aaah ;D

tack så mkt !

cool bild (:

haft en bra dag annars då?

jag kan göra det, när ska du ha den? måste ha lite tid på mig bara ^^

vilken härlig bild! trivs du med din kamera? ska köpa 550D så tänkte att dom är väldigt lika :)

Haha yeye! Vad gör du just nu då? :)

allt är fint tack!,vad händer i morgon då?<3

sv: ja visst är dom :)



gud va cool bild :)

Vilken gullig bild!

Sån man blir glad av... HAPPYFACE!

Ikväll har jag bara tagit det lungt och designat en blogg :)



Vad händer under morgondagen då?

Kram

härlig bild :)



åh jag hade gympa!

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

tack. härlig bild:)

fin blogg :)

haha va cool bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback