vad tycker ni, eller är allt bra?

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Fanny Jakobsson (lillasyster)

underbart, härligt att kunna klättra på aktiv listan igen. tycker det är super roligt att klättra på den och att fler hitta min blogg lättare. och att ni säger vad ni tycker om mina bilder, det gör mig super glad. att höra vad ni tycker om mina bilder som jag tar.

och efter som ni är så duktiga på att säga vad ni tycker om mina bilder, har ni något som ni vill se i min blogg? eller att jag ska skriva lite bättre, eller gillar ni bloggen som den är? säg vad ni tycker,om ni har något att säga. bilden är sen min och fannys morgon promenad i det sköna höst vädret.

är min blogg bra, eller vad ska jag ändra på?

Kommentarer

sv: ja:) händer idag?

Jodå! :) va gör du?

Vill du bli nästa Veckas Blogg?

Kolla min blogg och komentera " Veckans Blogg" och du har chans att bli nästa Veckans blogg!

Kram.

Hehe, okej :) ♥♥

vgd?

Fina bilder!



Jag tycker din blogg är bra :)

du tar så fina bilder :)

snygga bilder!! har du fixat dem på ngt sätt?

sv : ;p

SVAR Åh tack så mycket! =D

Hostar :( gjort idag?

sv: det är bara bra!

gör du idag? :D

sv . kul att höra , jag mår bara bra.

vad gör du ? :)

Det hoppas jag, ;)<3

Varför de? :P

fin blogg :)

vad gör du? :)

Vad jag läst och sett hittills är din blogg riktigt bra? vad tycker du om min?



Hoppas du får en supersöndag!!

Fina bilder!:D <3

hur är de :D

sv . jag ska strax fixa mig, vad händer imorgon då ? :)

God morgon..! Allt bra idag? :D

sv; hihihi tack så mycket sötnoos! :) <3

jag vill ha sommar! :)

Ahaa hihi va dmysigt :D

Fin header!

jag med :D

Okej :)

Jag svarar på komentarer :)

varse!

jodå de e bra :)

sj då?

SVAR Riktigt kul att du tycker det! =)

Jag tycker du gör din blogg bra genom att vara dig själv och att ha din blogg på ditt eget sätt =D

sv : samma, sen dansträning :D

<3

Vilka höstiga bilder :)

Fina bilder.

Älskar hur löven & skorna matchar på andra bilden ^^ snyggt!

nej men eller hur :D hihi

Svar: Tack så mkt! :)

åh, både du & jag ligger på aktiva listan :D! kul! <3

- Det är helt okej :) vad har du för planer idag då?

Hoppas du får en mega bra söndag :D

ja ;)

skönt då!<3

va ska du hitta på idag?

Sv: Okej va bra! :)

Samma här haha :D Vilken tårta äter du?

jo men först måste vi frysa å grejjer :P

vad gör du? :)

:D:D Gör du nu?

sv: tack detsamma :)

din blogg är jättebra :)) har din helg varit bra?

Du har fått en award av mig! Kolla in min blogg för att se hur du ska göra ;)

sv: grattis då! :D ha en bra söndag vännen :)

ja så hoppas att resten springer iväg :P

Haha okej, fyller någon år eller? :)

okej :)

jag ändrade det nyss så nu går det :)

vilka klara skarpa bilder jätte fina

va bra :) det har min med!

Vad blir det för tårta? :D

Väntar på att min syster ska logga in på skype :)

Jaha så du får tårta idag? =D

jag håller tummarna på det haha!

Jag tycker allt att din blogg är bra! Lite mer bilder skulle aldrig skada eller lite mer outfit bilder :)



Ja men precis!



ok :)

eller vfr ska du äta tårta?! :P:D

ja sak va me en kompis!

jag hoppas man får åka snart ! haha

fina bilder!

sv: hösten är vacker, men den är sorglig och kall och regnig tycker jag.

Vilka härliga bilder! :)

fin blogg med fina bilder :)

förlåt för så himla sent svar! det är så galet mycket att göra nu att jag hinner knappt med mig själv! :S allt bra med dig?



superfina bilder! :D

Fina bilder :)

SV: Tack så mycket, va glad jag blir! :)

Din header är grymt fin den med! :D

Haha okej :D ska vi försöka komma upp igen i aktiva listan som förr HAHAHAH? :D

ja ;)

svar: ahaokej, hur mycket kostade den ungefär? Tack för tipset! <3

göru:)?

Åh så gott :D

Fina bilder!

http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckansblogg.html#comment SNÄLLA RÖSTA PÅ NUMMER 3!



VAD SKA DU GÖRA IDAG :D:D

Fin blogg :)

fina bilder !:)

Fina bilder!

dock ska det bli mys med julafton hihi :)

så lite så :):)

fin bild!

fina bilder och din blogg är bra! :)

Jaa :D klar med tårtan?

Vad gott då :D Nä jag ska bara vara hemma och ta det lugnt :D:D



snälla rösta på mig http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckansblogg.html#comment

vad gör du? :)

hahha godmorgon(a)

hahha godmorgon(a)

sv : Jadå , hur är det själv ? <3

Jag ser på idol, dudå?

Sv; Hm.. runt 15?

NEJ, men ska ta kort på den ^^

DIN BLOGG ÄR BRA!:D

Hihihihi :D

ska äta lunch :)

Super fin bild! :D



Svar: Tack! :D

Sv: Mitt tips är att du åker till Ayia Napa, största feststaden! :)

Heej!



Nu har jag dagens blogg i min lilla blogg. Den som kommenterar mest vinner. Det är bara att kommentera "jag är med" så många gånger du vill. Det skulle vara superkul om du ville vara med!



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer. KRAM! ♥

svar; okej ;D

sv: inte mycket, hade kanske tänkt göra lite skolarbete ;) själv då?

sv: :)

så lote sÅÅ=)

Hej jag mår toppen =) vad gör du??

Bilderna är fina och bloggen är toppen, men jag stör mig på att du inte använder stor bokstav efter en punkt. Det lärde man sig ju i ettan :P

Du är jätteduktig på att fota! (:

hoppas din helg varit bra !

Hejsan!

Kan du någon bra film? Isf kolla min blogg och tipsa mig om några riktigt bra filmer :D

sv;

ahrå (:

jätte fina!

Vad fina bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback