facebook & mobilen kan vara bra ibland.


några elever från olika program.

Nu är jag hemma efter en dag i skolan, och har till och med tid att sitta vid datan. Eller rättare sagt lust att sitta vid datan. Idag i skolan har vi haft svenska, och vi skulle göra en tidningsartikel. Jag och Elin jobbade tillsammans, vi fick göra reklam för våran skola som till exempel utsällningar vi är med på. Jag tyckte det gick jättebra, fick mig på andra tankar. Och den här bilden ska vi fixa imorgon och ha med i våran artikel.

och imorgon ska vi fortsätta med vårat arbete. Vi orkade där imot inte gå och fråga lite frågor till dom här eleverna som var med på bilden. Så jag och Elin tänkte riktigt smart och tog det över mobilen, och facebook. Men det gick ju bra, fick alla svar tillslut.

har ni haft en bra dag, denna torsdag?

Kommentarer

Fråga vad som helst i min lilla frågestund! Avslutas ikväll. Kram kram! :)



http://rebeccalahti.blogg.se/2010/september/minifragestund.html#comment

sv: okej :/ jo allt är bra här :) vad gör du då?

Mm:)

sv: hihi ja (a)



Ps. Ställ gärna en määängd fråger på bloggen (a) har frågestund!

det är bra här :D



vet du hur man fixar själva alla inlägg och så åt sidan? liksom mer till vänster så ni slipper dra till höger för att kunna se inlägg.. ;/.. Om du inte gör till sånna som du inte känner, Så accepterar jag det, Men Skulle vara tacksam för svar iaf :)

- cool bild!

Skönt att äntligen vara hemma :).



Sv; jo, kan förstå att det är jobbigt att ligga efter bloggläsandet, man blir så stressad utav att se alla inlägg :(

Har du gjort idag?

lyssnar på musik(:

sv: det är lugnt :) <33333 händer idag då ?

sv: okej =) har precis varit ute och övningskört!

Lungt! :)

Ska du se Idol?:)

tack!:)

Sv; har också vart i skolan och nu har jag precis bakat muffins, ska snart äta dom, haha!

sen ikväll är de fotbollsträning! :D

sv: Hihi japp ;)<3

Han är bra:)

dsm! :)

jodå:D har ft font halsen men e bättre:D

Sv: samma som duu

Sv; okej tycker du bara den är skapligt bra eller jättebra? :)

nää precis ^^

vad gör du?

hur äre då :)?

sv. japp :d

va gör du?

Ja :)

sv. inga problem gumman!



tack så jätte mycket :):)

sv: aaw ok ;)

jo bara bra, lite uttråkad bara men annars toppen haha

fina bilder!

Sv; jo verkligen. Hoppas att du har haft en bra dag :)

sv: okej! Det är bra med mig :) <3

vad gör du? :D

vad gör du? :)

jo det är fint med mig, hur är det själv?

kram

jajemen :D

sv; ungefär samma.. är skit trött! haha

sv; tack så mycket :)

Diggar bilden :D



Missa inte min tävling på bloggen, den avslutas ikväll så skynda dig att delta!

Oh, tack så mycket!

Ha en fortsatt bra torsdag nu :)

Ingenting själv då? <3

vaddå då?

Vad ska du göra imorgon?

SVAR Japp :) Hur är det idag?

sv; jodå, själv? :)

Sv: Skolan och sen shoppa ;)

så lite så!

Okej hihi :D

sv; Skönt att du är tillbaka :D.

Sv: Nej men det är lugnt, vi förstår vi har också mycket att tänka på :)

Ha en fortsatte trevlig dag!

sv. hidi joodå!

planer för helgen? :)

Jag har mått bättre !

Händer i morrn ? Fredag juuu :D

Tack:)

Sv: Jaaau!! ;)

sv; vad bra :)

sv: aah :D

vad har du för dig då? :)

Lugnt, förstår dig!

sv; härligt :)

-jorå de har jag ! en slapp dag men de är gött :)

sv: typ "facebookar" lite haha och försöker hitta nåt bra på tv oxå, det är inte alltid så lätt ;D

Ja :D

vad gör du då?

kram

Sv: så lite så! Haft en bra dag? :)

:)

Sv; jo jag har också haft en bra dag :)

ja!dd?=)

sv: typ , skolarbete -.- inte så roligt alltid.

Ja det har jag, själv då? =)

jajemen :D

sv; jepps! men det går väll över.. bara lite segt ibörjan av terminen! :s

Här haru min nya adress :) Vh. A.F

jäklar va snygg jag är!

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHA KOLLA FANNY























Follow my on Bloglovin







Trackback