vart löper man dom bra och billigt?


gormorgon, alla söta läsare. hur mår ni, och har ni sovit gott? somnade i lagom tid igår, och är taggad för en skoldag. en helt ny vecka, och man vet aldrig vad som händer denna vecka.

vilka är snyggast?
jag tycker lätt dom första är snygga, vill köpa dom. vet ni någon bra hemsida som man kan köpa convers billigt och bra? fast det börjar bli vinter kan det ändå vara skönt att ha convers, har alltid viljat haft ett par röda. så ska se till att köpa ett par röda nu, men frågan är ju vart?

nu ska jag fixa mig och lite vi hörs senare & ha en bra dag ♥

Kommentarer

haha, yes :)



händer de nått speciellt idag då? :D

okej, förresten tycker du att jag ska köpa skorna i mitt senaste inlägg? :D

Hon är underbar och gosig. Jag ska till skolan. Allt bra annars?

Kram

godmorgon :)

God morgon!

älskar converse

nja, de vanliga bara, skola, träning, kompisar :P

Jag säljer ett par turkosa (Aldrig använda!) ;)

ahha de kalrt ;)

Jag tycker med dom första, dock så vet jag ingen hemsida : /

jag tycker båda men den till höger är ganska tuff :D

sv: :)

älska converse!

Röda converse går ju att köpa på stadium! Sen vet jag att det finns converse.com med billiga priser men frakten är nog väldigtt dyr. (USA)

De första är riktigt snygga.

De med tjock sula är snyggast!

Hoppas du haft en skön helg! :D Vad äre för planer i veckan för dig? :D

/Tobias

Godmorgon! :) Jag tycker dom med hög sula! :)

sv: Just nu ska jag börja ficka lite frukost och sedan dra till skolan :) Själv då?



Skulle du kunna rösta på oss, nr 5, tack på förhand http://adelinanorstroms.blogg.se/2010/september/veckans-blogg-finalister.html

Dom första var finast =)

Ska nog också köpa mig ett par snart!

sv: jaha.) jag ska nog tärna sen inte så mkt:)

alltbra?

Ingen aning, men jag köpte iaf ett par kopior av äkta Converse för ca 600/700 kr på InterSpprt :P

dem andra var finast :)

svar: ja, kolla det du, men det är bara Converse märke på insidan på utsidan av skon, på mina skor iaf, men skit samma ;D

vad görs?? :D

Allt bra?:)

Hoppas du får en bra skoldag (:

jag gillar orginal modellen =)

va bra, jo det är bra (:

svar: okej, har du rast nu elr? :) sitter och chillar i pojkvännens lilla rum på internatet han går i skola på, medans han är på lektion :P

va bra!



vad gör du ? :)

www.skocompaniet.se en jättebra skobutik med bra personal och bra service!

jag har köpt på tradera

svar: ja, det är mysigt ^^ Han har poppat popcorn till mig :D

jaha, vad för arbete? :P

svar: okej, äre roligt då? :)

sv: jo jag mår bra:) vad gör du?

Det är bra:)

svar: najs, med mat i magen, äre lättare att arbeta/tänka osv (Y)

de högra :)

tycker också dom första är snyggast!

Säg gärna vad du tycker om min outfit idag:)

okeeey, jo det gör jag också :)

jag har de lågsulade i skinn!

den vänstra är finare :)

sv: grattis i efterskott! :D

I USA :) Där kan du köpa ett par converse för mellan 260-350 kr! Fast då kostar resan dit dock.. hehe

Jag tycker de till vänster är snyggast. Alltid tyckt att de med "tjock" sula sett lite klumpiga ut.. :D

tack:)

<3

Sv: Hihi, nej... Min mamma är i New York just nu och förhoppningsvis köper om hem ett antal Converse till mig. Jag har tjatat som en liten galning på henne.. Haha! :S

svar: najs, vad vare för skol lunch då? :)

Hej där! här kommer lite reklam både för min blogg och min pojkväns nystartade blogg som handlar om hans kändiskarriär och om hans låtar han gör i vardagen! kika gärna in hos oss :) // Kristin!

Hej där! här kommer lite reklam både för min blogg och min pojkväns nystartade blogg som handlar om hans kändiskarriär och om hans låtar han gör i vardagen! kika gärna in hos oss :) // Kristin!

svar. hehe ja, detär helt klart värt det :D



jag tycker orginalet är snyggast, alltså gamla modellen !

Sv: Jag mår inte alls bra är sjuk. Vad gör du?

tack så jätte mycket! det värmer verkligen :) hoppas allt är bra med dig. kram

dom åt vänster e snyggast :)

jo tack, det är bra :)

ellos säljer med typ 40 % rabatt :)

Hej! Allt bra med dej :)



Jag e med :D

Bea söker du på converse på google så finns det en sida för converse. Det är deras egen sida och man kan designa sina egna converse och allt, det är ganska kul faktiskt! :) Puss

Tyvärr är dem inte smala!:) Men alltså mega balla!! :D

Tycker att "originalet" är defenetivt snyggast! Den andra modellen ser bara smal & konstigt hur har fel former tycker jag :D haha otroligt fin blogg btw =)

Originalmodellen är lätt snyggast! =)



Hm det bästa hade ju varit om du passade på att köpa dem i utlandet dem är ju typ 200 kr billigare i usa bl. a :)

Original är snyggast! men den smalare modellen är sjukt snygg om man har lite större fötter.. Tycker jag i alla fall, de ser inte lika klumpiga ut :)























Follow my on Bloglovin







Trackback