dear john, underbar film!


bilden kommer från google, sökte på ''dear john''

Igår kväll så blev det lite mys med Emma och efter vi hade sett på film så åkte vi till Farre för att vi skulle iväg och äta. efter maten kom nästa problem, vad skulle vi göra resten av kvällen? vi hörde runt med folket, men dom skulle bara vara hemma. vi fick tag i William och Alexander och körde ut till ett spökhus. bara att komma in på vägen så blev jag super rädd låste bilen och blundade. blev så sjukt rädd så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, sen efter det åkte jag hem för att sova. (gick inte så bra att sova kan jag säga, men jag jobbar på att inte vara så rädd. men vet inte om jag kommer lyckas)

Jag och min bästa Emma såg filmen ''Dear John'' den filmen har jag sett förut, men minns inte början eller slutet. men nu när jag sett den så komma jag att komma ihåg det. iaf, en av dom bästa filmerna som finns när filmen började gå mot sitt slut sitter jag själv i soffan och gråter. konstigt att det är jämt jag som ska vara värst att gråta till alla filmer. (men jag gillar det)

har ni sett filmen?

Kommentarer

svar; japp jag med!

svar; japp :P

sv; Okej, låter toppen! Det är bra med mig också :)

Vi har nyligen ätit frukost och ska snart bege oss iväg till IKEA :)



Vad ska du hitta på ?

Kram

Sv: Ska du säga!! :D

har faktiskt inte sett den ännu :P

PUSS

ÄLSKA filmen Dear John !

var bor du då? :D

sv: jodå bara bra :D:D

samma här :)

sv: vad gör du idag?:D

SV; va bra att det är bra ! hände idag då? :) KRAMIS

Trevligt blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras blogg. Liksom du på min och jag på dig. Vad säger du om det? :-)



Kram Emilia.

http://ellenbergstroms.blogg.se/2011/april/var-med-och-tavla.html#comment - var med och tävla om att bli dagens blogg!



Puss

Den filmen är så himla bra du! Älskar hans filmer, Nicholas Sparks. Sorgliga men samtidigt så underbara och fina:D



Ha en fin dag♥

Men hur får man bilden på sin spotifylista? :D

jag har sett filmen ! :D

den är sjukt bra :D

fin blogg♥:)

sv: okej, sitter och pluggar usch :P

Allt bra idag?

sv; hihi:D Har du sett någon annan av hans filmer eller?♥

ja man gråter så gött t den !

sv: hihi okej, det har du säkert. Bara att du inte vet det själv än. Har du sett The Last song? Ännu en bra film:D Och A walk to remember... hihi:D



Ha en fin dag!♥

Förlåt för sent svar!

;´Härligt! :)

http://dilanlove.blogg.se/2011/april/latar-1.html#comment



Skriv gärna vad du tycker om låtarna♥

Förlåt om jag störde!



sv: hihi :D

hur mår du idag då :D

sv: hehe aa :P

Åhh den där är verkligen en underbar film :)



SV: Kan jag verkligen förstå :)

helkt underbar film :D

Godmorgon :)

- Men vadå print scan? :)

Grymt fin blogg!

Allt bra med dig? :D

Ligger också efter med att svara på kommentarer haha, är så jobbigt att svara på alla =(

Den är så fin!

Allt bra?:)

Bara bra:) Händer idag?

- ohyes:D

ja underbar film =)

Det är great ;) <3

Den filmen är bra ;D

Najjs ;) <3

Sv: Oh jag tycker att du är :) Vad gör du idag då?

Jag har inte sett den, kanske dags att ta tag i saken och göra det då :)

Allt bra idag? :D

Den är SUPER BRA! :D

sv: jaha:9 samam här!

Den filmen verkar jätte bra. MEn har aldrig sätt den :)

- bra!

Allt bra med dig idag? ;)

KRAM

Sv:Jajamensan,allt har varit toppen!:)



Skulle vilja se den filmen!:D

SV: okej :D

PUSS

sv: Härligt :)

Idag lyser solen och de känns verkligen som om våren kommer för att stanna nu :D underbart!!

Hur står det till med dej idag??



p.s du har väl inte missar den grymma tävlingen jag har uppe?? där du kan vinna ett snyggt designat halsband från kreativinsikt??

ya, filmen är grymt bra! :))'

den filmen är grym!



sv; absolut :)

sv: japp=)



hur e det me dej då allt bra?



ooh hur va den filmen ?? va den bra..



sv' okej, samma :)

den filmen är verkligen underbar!

sv. tack! :)

bra att någon av oss gör det! ^^

SVAR: Jag vet! :D

sv - skola, tyvärr ;p<3

- nej :)!

ska snart på träning :)

SV: haha super ! :D ♥



Åh.. gud, det är min älsklingsfilm..har sett den 4 gånger och gråtit varje gång, älska ! ♥

Jaa :)

Åh den är så bra!



sv: Tack så mycket! :)

Såg filmen hos min kompis. Den är sjukt bra! :)

jag älskar dear john :D

sv: okej :) jodå det rullar på som vanligt, haha

Åh, jag älskar den filmen :)

vad grö du? :)

Låter perfekt :)

Jag tkr att den verkar underbar! Jag vill gärna se den:)

filmen är grym! :D



sv: hehe :D

svar: yes :D

hihi japp:)

Funderar på om man skulle ha sett den filmen? :P Vad handlar den om? :)

Kört igång veckans blogg igen, var gärna med :) Kram!

Vill du vara med i veckans blogg och få flera hundra besökare? Tävla för att vara med, klicka i länken!



http://modellinglove.se/2011/april/tavling.html#comment

Nej, har inte sett den..men vill gärna! :)

den är så bra!

Åh så jävla underbar!

åhh den där filmen är grymt bra! Blev typ kär i den när jag såg den!

Den är helt awesome! ;D

Jag tycker inte att den var så jättebra. Hade definitivt för höga förväntningar på den :P

den filmen e så braaaaa :D

ÅH den filmen är underbar! ;D

Jajamäsan! flera gånger :D

den är verkligen.. underbar!!

Jajamäsan! flera gånger :D

den är verkligen.. underbar!!

jag har sätt den, jag dog så bra den va!

den är så vacker! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback