ett år med min canon 500d


ett år med min bästa kamera, canon 500D. jag älskar den verkligen har lär mig bara mer och mer för varje sekund jag använder den. jag har haft den på lagning en gång, och det var det värsta jag vet. men jag ska verkligen inte behöva skicka den på lagning flera gånger. ett tips till er alla, köp en canon 500D jag gillar den och super bra när man ska filma med den också.

jag svara på kommentaer sen, kan inte göra det just nu bara..
hur länge har ni haft eran kamera, om ni har en?

Kommentarer

Allt bra?

Skulle också vilja ha en ny kamera...stort utbud och svårt att bestämma sig bara...

Hej!

Jag har precis startat en dagens blogg hos mig! kika gärna in och delta!



/jossies.se

ÅHHH :D:D

hej allt bra idag ?:)

jag lär mig också hur jag ska fota i vilket ljus osv, med min älskade kamera, grattis! hihi ^^

Kul :D



Har en fototävling i bloggen, var gärna med och delta :D http://bymalin.webblogg.se/2011/march/fototavling.html#comment

Hejsan:)

Allt bra idag?

Hej vet du hur man kan gå ner i vikt på ett snabbt sätt skriv in ditt svar på min blogg om du har ett bra svar. Kram! :)



PS: Grattis till kameran

Hahah jag har oxå haft min kamera i ett år idag!! :D

Wii grattis;D

Ett stort grattis

vilken års tid tycker du är den bästa :)?

Svar; Okej, men tack iallafall. Finns säkerligen massor att hitta på i Thai ändå, ,en tänkte det skulle vara kul med liksom specifika tips :)

Jag har haft min Nikon D3000 sen julen -09! :)

Sen 24 December har jag haft min nikon d3100 ;)

Vad roligt 1 år :D

Hej! Dagens blogg vinnare är dragen, gå in och kolla om det blev du! Du kan vara med igen, kommentera bara ”Jag är med” :)

Jo, det är bara bra! :) Vad händer i helgen då? :p

Jag har också haft min kamera i ett år snart :)

Sv: ok är hemma hos svärmor m. killen, ska äta lite god paj snart=)

grattis :D såg d på fb också^^



Sv: Förlåt för sent svar.. ;) Okej, med mig är det toppen! :D Händer i helgen? :)

Grattis! ♥

Okej :)



hm, fick minkamera canon 1000D förra vintern tror jag!

Har nu en frågestund på min blogg!

Ställ gärna en fråga eller fler..!

Den avslutas imorgon eftermiddag så passa på!

Svaren får ni på söndag!

& kom ihåg , ingen fråga är för dum!;)

haha jag har haft min lilla rosa sedan min komfiermation, 2 år alltså! Men den duger! :D

hej ! :D vad ska du göra idag då ?

Grattis eller något haha! :D

Grattis då! Och ha en trevlig helg :)



Kolla in vår nystartade blogg!

grattis ;) haha

jag har haft min en den 21 december :D

sv: =) mmm..



hehe oki.. jo det e okej med mej lite seg bara... lite ont i ena handleden då jag sovit konstig på den... va händer i helgen då??



jag har haft min sen 2008 =)



jag har haft min sedan sommaren - 10 ! :D

Jag har haft min kamera sen typ i December 2010 :)) fast det känns som om jag har haft den mycket längre ! :DD

elaka ni är som inte läser bloggen :(

läget?

haha får säga grattis till er då! :D

sv: okej lyssnar på musik ;)

Härlig blogg, tar du Alla bilder? :)



Jag har haft min digitakkamera drygt två år tror jag. :3

sv: förstår d!:) vad har du för planer denna kväll då?



Jag har haft min 550D sen i december och innan det hade jag min Sony sen 2007!:)

Hej! Fin blogg! Kul att vi har samma intresse! Ska vi länka til varandra?

Härligt med årsjubeleum! vad har du för planer ikväll? ;)

kul! :D grattis till er. ;-)

jag har haft min nikon d60 i snart 2 år:)

sv: lite sent svar :$ haft fullt upp de senaste dagarna! Allt bra med dej så här på freda kvällen`?? :D

Kika gärna in på denna supersöta kattblogg! Då skulle denna kissemiss bli väldigt glad! Ännu gladare skulle jag bli om du ville följa mig via bloglovin?



Kolla in i helgen då jag har premiär på min halebop-reklam! :) /Blöta nospussar

vilken hårfäg tyckte du va finast?

Vilken hår färg såg ja älst ut i?

åhh grattis grattis:D

ha en trevlig fredag! =)

Vinnaren av veckans blogg är utsedd! Kika in på min blogg för att se om det var du! :) Om du inte vann är det bara att anmäla sig igen, lika stor vinstchans för alla! :D



Kramar!

hej :) hur mår du idag?

hoppas du får en bra lördag! ♥

Jag har nog haft min i 2 år =P en rosa liten Sony-kamera =)

Jag har också en Canon Eos 500D! Den är bara bäst!

grattis till dig och kameran haha! :)



SV: vad gör du då? :)

hej :)



allt bra med dig idag? <3

Grattis hehe :D

jag har haft min nikon d60 i typ tre år :) haha

Jag har haft min i tre år och är sugen på en ny..

Kul:D

min och mammas kamera har vi nu haft typ 3 år.

sen förra vintern :)

Jag har en Canon eos 550d och det är en skitbra kamera! Bara haft den sen julafton 2010, men lär mig mer varje dag =) Och att den kan filma e ju ett + :P

har haft min systemkamera i ungefär ett halvår nu :)

canon ♥

Hehe, grattis! Jag fylde år i går.

Bra tips, är på G att köpa ny kamera själv och det är ju en jungel...























Follow my on Bloglovin







Trackback